Komunikaty PR

Akcja EKO we Wrocławiu – zdobądź torbę z recyklingu

2020-07-16  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Są ekologiczne, praktyczne i oryginalne, a ostatnio coraz bardziej popularne. Kolorowe torby, zrobione ze starych banerów, można zdobyć w najbliższą sobotę podczas akcji Magnolia Park „Bądź EKO”. Z jednej strony to szansa na zyskanie modnego dodatku, z drugiej okazja do zrobienia czegoś pożytecznego dla środowiska.

„Bądź EKO” to najnowsza akcja Magnolia Park, szczególnie dedykowana tym, które podążają za trendami i troszczą się o środowisko. Centrum handlowe postanowiło zrobić pożytek z niepotrzebnych banerów reklamowych, także tych należących do najemców centrum i wykonać z nich ekologiczne torby na zakupy. Są kolorowe, oryginalne, modne i niepowtarzalne, a do tego bardzo wytrzymałe. – Z jednego banera powstało 30 toreb,  a na wykonanie 500 toreb zużyliśmy aż 30 banerów. Każda torba jest inna, bo wykorzystaliśmy różne wzory banerów – mówi Marta Kocik, manager ds. marketingu i PR w Magnolia Park. – Magnolia Park inspiruje i jest EKO, do czego zachęca wszystkich wrocławian. Dzięki naszej najnowszej akcji robimy coś pożytecznego dla środowiska. Zapraszamy do przyłączenia się – zachęca.

Kolorowe i modne torby Magnolia Park rozda klientom w akcji utrzymanej w duchu ekologii i odpowiedzialnego społecznie biznesu. Aby dostać torbę, wystarczy w dniu 18 lipca (sobota) zrobić zakupy na kwotę 200 zł (na maksymalnie dwóch paragonach). Paragony należy pokazać na stoisku z nagrodami zlokalizowanym na placu pomiędzy lokalami Empik a Super-Pharm w godzinach od 11.00 do 20.00 (lub do wyczerpania zapasów).

Magnolia Park stawia na ekologię, od dłuższego czasu angażując się w akcje mające na celu promocję dobrych postaw, wzmacnianie ekologicznej świadomości i zachęcanie do zdrowego stylu życia. Przez ostatnie miesiące działania proekologiczne były realizowane zwłaszcza w internecie. Przykłady to cykl porad, inspiracji i instrukcji do zrealizowania w domu: jak nie marnować żywności? (zero waste), przepis na maseczkę odżywczo-nawilżającą, ekologiczny balsam do ust i odżywkę do włosów, czy instrukcja stworzenia małych poidełek dla owadów. Były także warsztaty tworzenia kosmetyków naturalnych bez wychodzenia z domu: peelingów do ciała i saszetek do kąpieli.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu Biuro prasowe
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad
Zakupy E-commerce w Finlandii – nowe możliwości dla polskich e-sklepów
2024-06-25 | 16:00

E-commerce w Finlandii – nowe możliwości dla polskich e-sklepów

  Branża e-commerce w Finlandii przeżywa dynamiczny wzrost, stanowiąc 16% całości fińskiego handlu detalicznego i stwarzając nowe możliwości dla polskich przedsiębiorców.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić

Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.

Edukacja

Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym

Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności

Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.