Aplikacja iTaxi pierwszą polską aplikacją zintegrowaną z Petal Maps
Aplikacja iTaxi, jedna z najpopularniejszych w Polsce aplikacji do zamawiania przejazdów, już wkrótce zostanie zintegrowana z Petal Maps, autorskimi mapami Huawei. Huawei i iTaxi pracują również nad wersją aplikacji na smartwatche Huawei z serii Watch 3, która dostępna będzie już pod koniec roku.
Huawei i iTaxi pracują również nad wersją aplikacji na smartwatche Huawei z serii Watch 3 – użytkownicy będą mogli z niej korzystać już pod koniec roku.
Podczas konferencji Huawei Developer Conference (HDC.Europe), która odbyła się na początku listopada w ramach Web Summit 2021 w Lizbonie, przedstawiciele iTaxi oficjalnie ogłosili zbliżającą się integrację ich aplikacji z Petal Maps. Już w grudniu użytkownicy najnowszych smartfonów Huawei z HMS, w tym najnowszego Huawei nova 9, będą mogli korzystać z map Petal oraz zamawiać przejazdy iTaxi z poziomu map. Do końca roku aplikacja iTaxi ma być także dostępna na smartwatchach Huawei z serii Watch 3.
Aplikacja iTaxi była jedną z pierwszych polskich aplikacji do zamawiania przejazdów zintegrowaną
z Huawei Mobile Services. Dla użytkowników smartfonów z HMS dostępna jest od czerwca 2020 roku.
- Naszym celem zawsze była szeroka dostępność usług, dlatego nie mogło nas zabraknąć na platformie AppGallery, jak również w Petal Maps. Mobility as a Service (MaaS) to koncepcja, która zakłada odejście od prywatnych środków transportu na rzecz mobilności świadczonej jako usługa. Nasza współpraca z Petal Maps świetnie wpasowuje się w tę koncepcję. Następnym krokiem w naszej współpracy z Huawei będzie zapewnienie użytkownikom jeszcze większej możliwości kontroli i wygody w zamawianiu przejazdów dzięki integracji naszej aplikacji z zegarkiem – mówi Gaweł Boguta, dyrektor IT, członek zarządu iTaxi.pl S.A.
Konferencja Huawei Developer Conference przyciągnęła ponad 300 deweloperów i liderów biznesu, którzy wymieniali się doświadczeniami związanymi z rozwojem Huawei Mobile Services. Wśród zaproszonych partnerów było wielu przedstawicieli branż, takich jak e-commerce, transport, płatności mobilne czy zdrowie, a także firmy współpracujące z Huawei w ramach rozwoju HMS Core i Huawei Ads.
Podczas konferencji Huawei zaprezentował również dane o rozwoju HMS, który angażuje już 5,1 miliona zarejestrowanych deweloperów na całym świecie, a liczba aplikacji zintegrowanych z HMS Core osiągnęła poziom 173 tysięcy (81% więcej niż przed rokiem). Dystrybucja aplikacji w ciągu pierwszych trzech kwartałów 2021 roku wyniosła 332,1 miliarda. Każdego miesiąca ze sklepu AppGallery korzysta ponad 560 milionów użytkowników, w tym 42 miliony w Europie. Z Petal Maps
w Europie korzysta ponad 7 milionów użytkowników miesięcznie.
Jak poprawić swoje bezpieczeństwo w Internecie?
Druk personalizowany: klucz do budowania wyjątkowych doświadczeń klientów
melt museum prezentuje najnowszą instalację „FAKE.EXE”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.