Komunikaty PR

ASICS i PYRATES świętują Dzień Kobiet

2020-03-05  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.1 MB )

Marki ASICS i PYRATES łączą siły z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet. Efektem kolaboracji jest ekologiczna kolekcja produktów dla pań przeznaczonych do uprawiania jogi.

PYRATES realizuje swoją proekologiczną misję od samego początku istnienia firmy w 2014 r. Marka dostarcza produkty chroniące nie tylko ciało, ale również środowisko poprzez tworzenie zrównoważonej i przyjaznej dla skóry odzieży sportowej. Współpraca na linii ASICS-PYRATES nie jest przypadkowa, tym bardziej że japoński brand od lat działa w oparciu o filozofię „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Produkcja odzieży przeznaczonej do jogi miała za zadanie redukcję emisji dwutlenku węgla z jednoczesnym zachowaniem maksymalnego komfortu i nowoczesnego designu. Przyjazne dla środowiska produkty powstały z naturalnych włókien z myślą o optymalnym ruchu podczas aktywności fizycznej.

Najnowsza kolekcja wykorzystuje biodegradowalne barwniki pochodzące z roślin i minerałów, a inspiracją dla kolorów były indyjski madder, śródziemnomorski dąb żółciowy oraz granat. Proces koloryzacji był z kolei nietoksyczny i minimalizował zużycie wody. Samo opakowanie również zostało wykonane z naturalnych składników wielkokrotnego użytku, aby jeszcze bardziej zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko i zachęcić do ponownego użycia torby przy zupełnie innej okazji.

Jesteśmy dumni, że wspólnie udało nam się stworzyć przyjazną dla ekosystemu kolekcję fitness. Od początku naszej współpracy jesteśmy pod wrażeniem podejścia PYRATES do kwestii związanych z ochroną środowiska, ale także reakcji na wszelkie innowacje oraz wspierania kobiet w realizacji sportowych celów – powiedziała Linda van Aken, wiceprezes ASICS EMEA.

Wspólna wizja oraz wyznawane wartości odegrały integralną rolę w procesie przygotowania dedykowanej kolekcji z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet. Odzież została zaprojektowana w naturalnej harmonii w taki sposób, aby zapewnić paniom ubrania do jogi, które obejmują zarówno ciało, umysł, jak i odpowiedzialność za środowisko – dodała Regina Polanco, założycielka i dyrektor generalna PYRATES.

W skład nowej linii produktowej wchodzą legginsy, spodnie z rozszerzanymi nogawkami, sportowe biustonosze oraz bluzy. Premiera kolekcji odbędzie się dokładnie 8 marca.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.