ASICS i PYRATES świętują Dzień Kobiet
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marki ASICS i PYRATES łączą siły z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet. Efektem kolaboracji jest ekologiczna kolekcja produktów dla pań przeznaczonych do uprawiania jogi.
PYRATES realizuje swoją proekologiczną misję od samego początku istnienia firmy w 2014 r. Marka dostarcza produkty chroniące nie tylko ciało, ale również środowisko poprzez tworzenie zrównoważonej i przyjaznej dla skóry odzieży sportowej. Współpraca na linii ASICS-PYRATES nie jest przypadkowa, tym bardziej że japoński brand od lat działa w oparciu o filozofię „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Produkcja odzieży przeznaczonej do jogi miała za zadanie redukcję emisji dwutlenku węgla z jednoczesnym zachowaniem maksymalnego komfortu i nowoczesnego designu. Przyjazne dla środowiska produkty powstały z naturalnych włókien z myślą o optymalnym ruchu podczas aktywności fizycznej.
Najnowsza kolekcja wykorzystuje biodegradowalne barwniki pochodzące z roślin i minerałów, a inspiracją dla kolorów były indyjski madder, śródziemnomorski dąb żółciowy oraz granat. Proces koloryzacji był z kolei nietoksyczny i minimalizował zużycie wody. Samo opakowanie również zostało wykonane z naturalnych składników wielkokrotnego użytku, aby jeszcze bardziej zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko i zachęcić do ponownego użycia torby przy zupełnie innej okazji.
Jesteśmy dumni, że wspólnie udało nam się stworzyć przyjazną dla ekosystemu kolekcję fitness. Od początku naszej współpracy jesteśmy pod wrażeniem podejścia PYRATES do kwestii związanych z ochroną środowiska, ale także reakcji na wszelkie innowacje oraz wspierania kobiet w realizacji sportowych celów – powiedziała Linda van Aken, wiceprezes ASICS EMEA.
Wspólna wizja oraz wyznawane wartości odegrały integralną rolę w procesie przygotowania dedykowanej kolekcji z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet. Odzież została zaprojektowana w naturalnej harmonii w taki sposób, aby zapewnić paniom ubrania do jogi, które obejmują zarówno ciało, umysł, jak i odpowiedzialność za środowisko – dodała Regina Polanco, założycielka i dyrektor generalna PYRATES.
W skład nowej linii produktowej wchodzą legginsy, spodnie z rozszerzanymi nogawkami, sportowe biustonosze oraz bluzy. Premiera kolekcji odbędzie się dokładnie 8 marca.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.