ASICS i PYRATES świętują Dzień Kobiet
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marki ASICS i PYRATES łączą siły z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet. Efektem kolaboracji jest ekologiczna kolekcja produktów dla pań przeznaczonych do uprawiania jogi.
PYRATES realizuje swoją proekologiczną misję od samego początku istnienia firmy w 2014 r. Marka dostarcza produkty chroniące nie tylko ciało, ale również środowisko poprzez tworzenie zrównoważonej i przyjaznej dla skóry odzieży sportowej. Współpraca na linii ASICS-PYRATES nie jest przypadkowa, tym bardziej że japoński brand od lat działa w oparciu o filozofię „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Produkcja odzieży przeznaczonej do jogi miała za zadanie redukcję emisji dwutlenku węgla z jednoczesnym zachowaniem maksymalnego komfortu i nowoczesnego designu. Przyjazne dla środowiska produkty powstały z naturalnych włókien z myślą o optymalnym ruchu podczas aktywności fizycznej.
Najnowsza kolekcja wykorzystuje biodegradowalne barwniki pochodzące z roślin i minerałów, a inspiracją dla kolorów były indyjski madder, śródziemnomorski dąb żółciowy oraz granat. Proces koloryzacji był z kolei nietoksyczny i minimalizował zużycie wody. Samo opakowanie również zostało wykonane z naturalnych składników wielkokrotnego użytku, aby jeszcze bardziej zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko i zachęcić do ponownego użycia torby przy zupełnie innej okazji.
Jesteśmy dumni, że wspólnie udało nam się stworzyć przyjazną dla ekosystemu kolekcję fitness. Od początku naszej współpracy jesteśmy pod wrażeniem podejścia PYRATES do kwestii związanych z ochroną środowiska, ale także reakcji na wszelkie innowacje oraz wspierania kobiet w realizacji sportowych celów – powiedziała Linda van Aken, wiceprezes ASICS EMEA.
Wspólna wizja oraz wyznawane wartości odegrały integralną rolę w procesie przygotowania dedykowanej kolekcji z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet. Odzież została zaprojektowana w naturalnej harmonii w taki sposób, aby zapewnić paniom ubrania do jogi, które obejmują zarówno ciało, umysł, jak i odpowiedzialność za środowisko – dodała Regina Polanco, założycielka i dyrektor generalna PYRATES.
W skład nowej linii produktowej wchodzą legginsy, spodnie z rozszerzanymi nogawkami, sportowe biustonosze oraz bluzy. Premiera kolekcji odbędzie się dokładnie 8 marca.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.