Komunikaty PR

ASICS i PYRATES świętują Dzień Kobiet

2020-03-05  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.1 MB )

Marki ASICS i PYRATES łączą siły z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet. Efektem kolaboracji jest ekologiczna kolekcja produktów dla pań przeznaczonych do uprawiania jogi.

PYRATES realizuje swoją proekologiczną misję od samego początku istnienia firmy w 2014 r. Marka dostarcza produkty chroniące nie tylko ciało, ale również środowisko poprzez tworzenie zrównoważonej i przyjaznej dla skóry odzieży sportowej. Współpraca na linii ASICS-PYRATES nie jest przypadkowa, tym bardziej że japoński brand od lat działa w oparciu o filozofię „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Produkcja odzieży przeznaczonej do jogi miała za zadanie redukcję emisji dwutlenku węgla z jednoczesnym zachowaniem maksymalnego komfortu i nowoczesnego designu. Przyjazne dla środowiska produkty powstały z naturalnych włókien z myślą o optymalnym ruchu podczas aktywności fizycznej.

Najnowsza kolekcja wykorzystuje biodegradowalne barwniki pochodzące z roślin i minerałów, a inspiracją dla kolorów były indyjski madder, śródziemnomorski dąb żółciowy oraz granat. Proces koloryzacji był z kolei nietoksyczny i minimalizował zużycie wody. Samo opakowanie również zostało wykonane z naturalnych składników wielkokrotnego użytku, aby jeszcze bardziej zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko i zachęcić do ponownego użycia torby przy zupełnie innej okazji.

Jesteśmy dumni, że wspólnie udało nam się stworzyć przyjazną dla ekosystemu kolekcję fitness. Od początku naszej współpracy jesteśmy pod wrażeniem podejścia PYRATES do kwestii związanych z ochroną środowiska, ale także reakcji na wszelkie innowacje oraz wspierania kobiet w realizacji sportowych celów – powiedziała Linda van Aken, wiceprezes ASICS EMEA.

Wspólna wizja oraz wyznawane wartości odegrały integralną rolę w procesie przygotowania dedykowanej kolekcji z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet. Odzież została zaprojektowana w naturalnej harmonii w taki sposób, aby zapewnić paniom ubrania do jogi, które obejmują zarówno ciało, umysł, jak i odpowiedzialność za środowisko – dodała Regina Polanco, założycielka i dyrektor generalna PYRATES.

W skład nowej linii produktowej wchodzą legginsy, spodnie z rozszerzanymi nogawkami, sportowe biustonosze oraz bluzy. Premiera kolekcji odbędzie się dokładnie 8 marca.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.