ASICS NOVABLAST 2 – jeszcze większa amortyzacja każdego kroku
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Po zeszłorocznym sukcesie, ASICS wprowadza na rynek nowy, ulepszony NOVABLAST 2 z jeszcze lepszą amortyzacją, którą pokochali biegacze w poprzednim modelu. Za unikalną sprężystość odpowiada technologia pianki FF BLAST zlokalizowana w podeszwie buta, zapewniając miękkość lądowania i responsywne odbicie każdego kroku.
W NOVABLAST 2 rzeźbienia w podeszwie zewnętrznej zostały zainspirowane trampoliną, aby umożliwić dodatkową kompresję dla zwiększenia zwrotu energii przy oderwaniu palców. Ponadto, twórcy rozszerzyli śródstopie buta i wykonali asymetryczne podcięcie w geometrii podeszwy środkowej, co w połączeniu z nowym stabilizatorem pięty z TPU skutkuje bardziej zrównoważonym krokiem i w pełni wykorzystuje wyjątkową sprężystość buta.
Te ulepszenia sprawiają, że but jest idealny do krótkich, energetycznych biegów, podczas których kluczowa jest wysoka amortyzacja, zapewniająca większy komfort dla biegacza.
Sportowcy ASICS, Beth Potter i Napoleon Solomon podkreślają energetyzujący efekt, jaki ma na nich trening w NOVABLAST 2. – Trening w butach NOVABLAST 2 naprawdę dodaje mi energii. Są tak lekkie i sprężyste, dosłownie z każdym krokiem poprawiają mój nastrój – powiedziała Beth Potter, brytyjska triathlonistka i biegaczka długodystansowa.
ASICS NOVABLAST 2 od 1 lipca br. są dostępne w cenie 600,00 zł na ASICS.com, Eobuwie.com.pl, ButyJana.pl oraz w Sklepach Biegacza.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.