ASICS wspiera biegaczy w czasach społecznej kwarantanny
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Globalna epidemia COVID-19 to wydarzenie historyczne, dziejące się na naszych oczach i całkowicie zmieniające niemal wszystkie obszary naszego życia. W takiej sytuacji hasło „w zdrowym ciele, zdrowy duch” wydaje się bardziej aktualne niż kiedykolwiek wcześniej, ponieważ aktywność fizyczna ma teraz za zadanie nie tylko podniesienie naszej kondycji fizycznej i wydajności intelektualnej, ale także odnalezienie motywacji i wytchnienia w wyjątkowo trudnych okolicznościach. Rozumiejąc powagę wyzwania, ASICS wychodzi mu naprzeciw, zapraszając wszystkich regularnych i potencjalnych biegaczy, a także wszystkie osoby aktywne fizycznie, do wspólnych treningów, które pozwolą pełną parą ruszyć na biegowe ścieżki, kiedy życie społeczne wróci już do normy.
SOUND MIND SOUND BODY to akcja, w ramach której każda osoba, niezależnie od poziomu zaawansowania, będzie mogła przygotować swoje ciało do regularnego biegania, podtrzymać wypracowaną formę czy popracować nad tymi elementami, które pozwolą pobić nowe rekordy życiowe podczas jesiennych startów. Dzięki zaangażowaniu ekspertów z różnych dziedzin – trenerów, fizjoterapeutów, dietetyków sportowych, członków drużyny ASICS FrontRunner Poland i najlepszych polskich biegaczy długodystansowych, takich jak Aleksandra i Błażej Brzezińscy, Arkadiusz Gardzielewski, Aleksandra Lisowska czy Szymon Kulka – ASICS zapewnia holistyczne podejście do treningu. Zadbają oni o to, by zaproponowane ćwiczenia i porady były adekwatne do potrzeb i warunków codziennego funkcjonowania w czterech ścianach, łącząc bezpieczeństwo, efektywność i kreatywne wykorzystanie rzeczy dostępnych w każdym miejscu zamieszkania, zarażając przy tym uśmiechem i pozytywną energią.
Udział w akcji jest całkowicie darmowy – może wziąć w niej udział każdy, kto posiada dostęp do Internetu za pośrednictwem smartfona, tabletu czy komputera. Partnerem cyklu jest firma Eobuwie.pl, na której kanale IGTV publikowane będą 4 filmy tygodniowo – w każdy poniedziałek, środę, piątek i sobotę. Dodatkowe materiały publikowane będą także za pośrednictwem kanałów społecznościowych zaangażowanych ekspertów, a także na stronie internetowej ASICS FrontRunner Poland.
SOUND MIND SOUND BODY rusza w poniedziałek 20 kwietnia i potrwa 4 tygodnie. Celem akcji jest także budowanie aktywnej społeczności, będącej wsparciem dla osób pozostających w domach oraz budującej poczucie społecznej odpowiedzialności za walkę z epidemią. W tym celu organizatorzy zachęcają do czynnego wchodzenia w interakcję z trenerami i pozostałymi uczestnikami, poprzez tzw. „wirtualną listę obecności”, czyli podpisywanie swoich zdjęć hasztagami #soundmindsoundbody, #wzdrowymcielezdrowyduch oraz oznaczanie profili @eobuwie i @asicseurope. Akcja promowana będzie także konkursem z atrakcyjnymi nagrodami, który startuje już w piątek.
Już teraz trenujesz w domu na własną rękę? Koniecznie śledź kanały Eobuwie.pl i zdobądź jeden z zestawów sprzętowych od ASICS, których do wygrania będzie łącznie dziesięć!
ASICS popiera ogólnopolską akcję #zostanwdomu, a także proponuje własny sposób na wyrażenie solidarności poprzez inicjatywę #UntiedYetUnited, w ramach której biegacze z całego świata publikują zdjęcia swoich ulubionych butów z rozwiązanymi sznurowadłami rozciągniętymi wzdłuż kadru. Dzięki udostępnieniu takich zdjęć możliwe jest stworzenie kolaży, na których wszystkie sznurówki łączą się w jedną linię, symbolizującą jedność w trudnych czasach.
W pierwszym tygodniu akcji SOUND MIND SOUND BODY opublikowane zostaną filmy autorstwa ambasadorów ASICS – dietetyczki sportowej, Kasi Biłous i czołowego polskiego maratończyka, Adama Nowickiego oraz członków drużyny ASICS FrontRunner Poland – fizjoterapeuty, Łukasza Kłosa i trenerki, Kamili Wróbel. Więcej informacji pojawi się wkrótce na kanałach organizatorów, a także bohaterów akcji.
Spędź razem z nami aktywnie tę kwarantannę! Bo Zdrowe Ciało To Zdrowy Duch!

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Piotr Zelt: Pęknięcie w Polsce jest bardzo głębokie. Myślę, że strona zwycięska w tych wyborach zadba o to, żeby te podziały były coraz głębsze
Aktor nie ukrywa swojego rozgoryczenia wynikiem wyborów prezydenckich. Jego zdaniem podziały w naszym kraju są tak głębokie, że Karol Nawrocki nigdy nie będzie prezydentem wszystkich Polaków. Piotr Zelt uważa, że minimalne zwycięstwo kandydata popieranego przez PiS może mieć dalsze niekorzystne konsekwencje. Zastanawia się więc, jaka przyszłość nas czeka, a jego rokowania raczej nie są nasycone optymizmem.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.