Komunikaty PR

Atrium Biała z nowym najemcą - BuBu Bubble Tea

2024-04-12  |  13:50
Biuro prasowe

Wkrótce na mapie gastronomicznej Białegostoku pojawi się nowy punkt serwujący herbaciane napoje! Już w sobotę 13 kwietnia w Atrium Biała otworzy się wyjątkowa marka z egzotycznymi herbatkami bąbelkowymi - BuBu Bubble Tea. Z okazji otwarcia lokalu, dla klientów zaplanowano wiele niespodzianek – wśród nich kolorowe herbatki w atrakcyjnych cenach!

 

BuBu Bubble Tea to dynamicznie rozwijający się koncept serwujący zyskujące na popularności napoje na bazie herbaty liściastej z Tajwanu. Nowo otwierany lokal w Atrium Biała oferować będzie herbaty, napoje mleczne, kawy oraz produkty premium (o smakach taro, matcha i gumy balonowej), przybrane różnymi dodatkami w postaci kulek poping boba, żelków, tapioki czy też pysznych smakowych syropów i soków. Na miejscu będzie można zakupić także oryginalne tajwańskie słodycze. Punkt Bubu Bubble Tea o powierzchni 53 mkw. zlokalizowany jest w pobliżu drogerii Rossmann.

 

W sobotę, z okazji otwarcia BuBu Bubble Tea, dla klientów zaplanowano atrakcyjne promocje na wybrane produkty z oferty.

 

- Moda na buble tea na dobre zagościła już w Polsce, a od soboty fani tego tajwańskiego przysmaku będą mogli skorzystać z kolorowej oferty w Bubu Bubble Tea, odwiedzając Atrium Biała. Nowo otwarty lokal z pewnością cieszyć się będzie popularnością wśród młodzieży i dzieci, które lubią kolorowe, orzeźwiające napoje, ale bez wątpienia nie zabraknie też dorosłych, którzy chętnie spróbują nowych, oryginalnych smaków. Mamy nadzieję, że nowy punkt jeszcze bardziej uatrakcyjni ofertę gastronomiczną naszego centrum, uprzyjemniając tym samym gościom pobyt w Atrium Biała - mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.

 

Marka Bubble Tea narodziła się w latach 80-tych ubiegłego wieku na Tajwanie. Początkowo pod tą nazwą skrywał się produkt stanowiący połączenie herbaty, mleka i owoców, do którego dodawano słodkie perły tapioki. Napój szybko zyskał popularność, a jego unikalny charakter sprawił, że stał się znany na całym świecie. W Polsce właścicielem marki Bubu Bubble Tea jest największa grupa gastronomiczna Multi Ice Group.

 

Więcej informacji na stronie www.atrium-biala.pl oraz na profilu Fb: https://www.facebook.com/AtriumBiala.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox Biuro prasowe
2024-07-23 | 14:00

Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox

  Packeta Poland wprowadza usługę DropYourBox zaprojektowaną z myślą o polskich sklepach internetowych. W jej ramach Packeta zrealizuje nie tylko last mile, ale też first mile,
Zakupy Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”
2024-07-16 | 11:00

Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”

Wykluczenie menstruacyjne to problem, wokół którego wciąż zbyt często przechodzi się obojętnie. Tymczasem w Polsce aż pół miliona kobiet i osób
Zakupy BRAK ZDJĘCIA
2024-07-12 | 12:00

Uber Eats zdradza wybory użytkowników z Europy przed niedzielnym finałem

W Niemczech trwa najważniejszy turniej piłkarski dla fanów piłki nożnej z całej Europy. W wielu domach porzuca się nawet gotowanie na rzecz śledzenia rozgrywek. Tu z pomocą przychodzą aplikacje do zamawiania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.