Komunikaty PR

Atrium Biała z nowym najemcą - BuBu Bubble Tea

2024-04-12  |  13:50
Biuro prasowe

Wkrótce na mapie gastronomicznej Białegostoku pojawi się nowy punkt serwujący herbaciane napoje! Już w sobotę 13 kwietnia w Atrium Biała otworzy się wyjątkowa marka z egzotycznymi herbatkami bąbelkowymi - BuBu Bubble Tea. Z okazji otwarcia lokalu, dla klientów zaplanowano wiele niespodzianek – wśród nich kolorowe herbatki w atrakcyjnych cenach!

 

BuBu Bubble Tea to dynamicznie rozwijający się koncept serwujący zyskujące na popularności napoje na bazie herbaty liściastej z Tajwanu. Nowo otwierany lokal w Atrium Biała oferować będzie herbaty, napoje mleczne, kawy oraz produkty premium (o smakach taro, matcha i gumy balonowej), przybrane różnymi dodatkami w postaci kulek poping boba, żelków, tapioki czy też pysznych smakowych syropów i soków. Na miejscu będzie można zakupić także oryginalne tajwańskie słodycze. Punkt Bubu Bubble Tea o powierzchni 53 mkw. zlokalizowany jest w pobliżu drogerii Rossmann.

 

W sobotę, z okazji otwarcia BuBu Bubble Tea, dla klientów zaplanowano atrakcyjne promocje na wybrane produkty z oferty.

 

- Moda na buble tea na dobre zagościła już w Polsce, a od soboty fani tego tajwańskiego przysmaku będą mogli skorzystać z kolorowej oferty w Bubu Bubble Tea, odwiedzając Atrium Biała. Nowo otwarty lokal z pewnością cieszyć się będzie popularnością wśród młodzieży i dzieci, które lubią kolorowe, orzeźwiające napoje, ale bez wątpienia nie zabraknie też dorosłych, którzy chętnie spróbują nowych, oryginalnych smaków. Mamy nadzieję, że nowy punkt jeszcze bardziej uatrakcyjni ofertę gastronomiczną naszego centrum, uprzyjemniając tym samym gościom pobyt w Atrium Biała - mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.

 

Marka Bubble Tea narodziła się w latach 80-tych ubiegłego wieku na Tajwanie. Początkowo pod tą nazwą skrywał się produkt stanowiący połączenie herbaty, mleka i owoców, do którego dodawano słodkie perły tapioki. Napój szybko zyskał popularność, a jego unikalny charakter sprawił, że stał się znany na całym świecie. W Polsce właścicielem marki Bubu Bubble Tea jest największa grupa gastronomiczna Multi Ice Group.

 

Więcej informacji na stronie www.atrium-biala.pl oraz na profilu Fb: https://www.facebook.com/AtriumBiala.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Problemy społeczne

Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways​ wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.