Atrium Biała z nowym najemcą - BuBu Bubble Tea
Wkrótce na mapie gastronomicznej Białegostoku pojawi się nowy punkt serwujący herbaciane napoje! Już w sobotę 13 kwietnia w Atrium Biała otworzy się wyjątkowa marka z egzotycznymi herbatkami bąbelkowymi - BuBu Bubble Tea. Z okazji otwarcia lokalu, dla klientów zaplanowano wiele niespodzianek – wśród nich kolorowe herbatki w atrakcyjnych cenach!
BuBu Bubble Tea to dynamicznie rozwijający się koncept serwujący zyskujące na popularności napoje na bazie herbaty liściastej z Tajwanu. Nowo otwierany lokal w Atrium Biała oferować będzie herbaty, napoje mleczne, kawy oraz produkty premium (o smakach taro, matcha i gumy balonowej), przybrane różnymi dodatkami w postaci kulek poping boba, żelków, tapioki czy też pysznych smakowych syropów i soków. Na miejscu będzie można zakupić także oryginalne tajwańskie słodycze. Punkt Bubu Bubble Tea o powierzchni 53 mkw. zlokalizowany jest w pobliżu drogerii Rossmann.
W sobotę, z okazji otwarcia BuBu Bubble Tea, dla klientów zaplanowano atrakcyjne promocje na wybrane produkty z oferty.
- Moda na buble tea na dobre zagościła już w Polsce, a od soboty fani tego tajwańskiego przysmaku będą mogli skorzystać z kolorowej oferty w Bubu Bubble Tea, odwiedzając Atrium Biała. Nowo otwarty lokal z pewnością cieszyć się będzie popularnością wśród młodzieży i dzieci, które lubią kolorowe, orzeźwiające napoje, ale bez wątpienia nie zabraknie też dorosłych, którzy chętnie spróbują nowych, oryginalnych smaków. Mamy nadzieję, że nowy punkt jeszcze bardziej uatrakcyjni ofertę gastronomiczną naszego centrum, uprzyjemniając tym samym gościom pobyt w Atrium Biała - mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.
Marka Bubble Tea narodziła się w latach 80-tych ubiegłego wieku na Tajwanie. Początkowo pod tą nazwą skrywał się produkt stanowiący połączenie herbaty, mleka i owoców, do którego dodawano słodkie perły tapioki. Napój szybko zyskał popularność, a jego unikalny charakter sprawił, że stał się znany na całym świecie. W Polsce właścicielem marki Bubu Bubble Tea jest największa grupa gastronomiczna Multi Ice Group.
Więcej informacji na stronie www.atrium-biala.pl oraz na profilu Fb: https://www.facebook.com/AtriumBiala.
![Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1232480135,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox
![Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”](/files/_uploaded/glownekonf_527482090,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”
Uber Eats zdradza wybory użytkowników z Europy przed niedzielnym finałem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.