Komunikaty PR

Atrium Plejada przechodzi zmiany

2021-10-21  |  17:00
Biuro prasowe

Atrium Plejada stawia na zmiany i wzbogacenie swojego portfolio. Stałych bywalców galerii z pewnością ucieszy przeprowadzka drogerii Rossmann do nowej lokalizacji, o większej powierzchni i z bogatszą ofertą produktową. We wrześniu do grona najemców dołączył młody koncept odzieżowy ze Śląska - Warsztat Koszulkowy, a wybrane sklepy przechodzą gruntowną modernizację.

W ostatnich tygodniach Atrium Plejada przechodzi szereg zmian, mających na celu zwiększenie komfortu, funkcjonalności i atrakcyjności popularnego wśród mieszkańców miejsca codziennych zakupów.

Metamorfozie uległ Rossmann, który od 20 października przeniósł się do nowej lokalizacji i o większym, o  ponad 200 m kw., metrażu. Drogeria zajmuje obecnie powierzchnię 549 m kw. i ulokowana jest tuż przy wejściu do galerii, od strony sklepu Jysk. Klienci mają do dyspozycji szerszy asortyment, który został wzbogacony m.in. o dodatkowe linie makijażowe oraz o nową markę własną, Manufaktura Piękna. W nowej lokalizacji rozszerzono dotychczasową ofertę z 14 tys. pozycji do 18,5 tys. artykułów. Dla wygody gości, powiększono także ekspozycję zapachów damskich i męskich, a także rozbudowano dział spożywczy (ze zdrową żywnością, herbatami, kawą). Udogodnieniem są również dodatkowe samoobsługowe stanowiska kasowe.

- Większa powierzchnia Rossmana, jak i obecny wygląd i  funkcjonalność drogerii, z pewnością przypadną bytomianom do gustu. Szeroki asortyment natomiast pozwoli klientom kompleksowo zaopatrzyć się na miejscu w różne produkty, takie jak kosmetyki, artykuły przemysłowe czy środki czystości do domu– mówi Joanna Plata, dyrektor Centrum Handlowego Atrium Plejada.

Od soboty ponownie dostępna dla bytomian jest apteka działająca pod szyldem Cosmedica, która także w  ostatnich tygodniach przeszła gruntowną modernizację.

Atrium Plejada to jedno z najstarszych centrów handlowych w Polsce, a zarazem popularne wśród mieszkańców miejsce codziennych zakupów. Galeria wciąż doskonali się z myślą o klientach - stale ulepsza i udoskonala portfolio, tak, by w pełni odpowiadało ich potrzebom i wymaganiom.

Do grona dotychczasowych najemców w połowie września dołączyła nowa polska marka odzieżowa, wywodząca się ze Śląska – Warsztat Koszulkowy. To miejsce, w którym powstają wyjątkowe kolorowe ubrania sportowe, z przeznaczeniem do biegania oraz górskich wycieczek. W ofercie sklepu znajdują się setki autorskich wzorów koszulek, bluz, legginsów i dodatków. Ponadto klienci mają możliwość zrealizowania w nim swoich wizji i stworzenia własnej odzieży sportowej, nawet pojedynczych egzemplarzy. Sklep mieści się w sąsiedztwie salonów CCC oraz Elf Zabawki.

- Stale poszukujemy nowych rozwiązań zorientowanych na potrzeby klientów. Rozwój biznesów naszych najemców ma także pozytywny wpływ na przemiany w Atrium Plejada, czego najlepszym dowodem są metamorfozy i modernizacje niektórych punktów – drogerii Rossmann i apteki, w fazie przebudowy jest także sklep Jysk, który pomimo prac modernizacyjnych cały czas jest czynny. Cieszymy się również z obecności nowej marki – Warsztatu Koszulkowego, która zyskuje coraz większą popularność wśród klientów – dodaje Joanna Plata.

Więcej informacji na temat aktualności i oferty centrum można znaleźć na stronie Atrium Plejada: https://atrium-plejada.pl/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Psychologia Warsztaty pierrnikowe z fundacją Gryfne Bajtle Biuro prasowe
2024-12-09 | 12:35

Warsztaty pierrnikowe z fundacją Gryfne Bajtle

W sobotę, 14 grudnia, w godz. 11.00-18.00 wraz z przedstawicielkami „Gryfnych Bajlti” oraz ich podopiecznymi zapraszamy do Parku andlowego Arena w Gliwicach na warsztaty ozdabiania
Psychologia BRAK ZDJĘCIA
2024-11-22 | 10:30

Czym różni się kariera zawodowa osób neuroatypowych od pozostałych?

Neuroróżnorodność to pojęcie, które zyskuje na popularności w kontekście współczesnego rynku pracy. Obejmuje osoby o różnych profilach neurologicznych, takich jak autyzm, ADHD, dysleksja czy zespół
Psychologia BRAK ZDJĘCIA
2024-11-12 | 10:00

Jak budować zespoły IT otwarte na zmiany

W świecie technologii zmiany są jedyną stałą. Dla osób zarządzających zespołami IT to nie tylko wyzwanie, ale i szansa – mogą być przewodnikami i przewodniczkami, którzy rozwijają potencjał swoich zespołów.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.