Atrium Promenada żegna lato festiwalem ulicznego jedzenia
Na zakończenie wakacji Atrium Promenada zabierze gości w Kulinarną podróż na koniec lata. Miłośników jedzenia na świeżym powietrzu czeka trzydniowa uczta przygotowana przez kucharzy z mobilnych lokali gastronomicznych o zróżnicowanym menu. Coś dla siebie znajdą zarówno amatorzy specjałów z różnych zakątków świata, jak i zwolennicy kuchni tradycyjnej.
Podczas 3 dni ulicznej uczty na fanów restauracji na kółkach czekają m.in. potrawy kuchni japońskiej, hiszpańskiej czy meksykańskiej. W bogatej ofercie mobilnych restauracji, które zawitają do Atrium Promenada, znajdą się m.in.: udon, złociste i chrupiące langosze, burrito, churros, chińskie pierożki oraz prawdziwa klasyka street food'u czyli burgery, hot-dogi i frytki belgijskie.
Na uczestników wydarzenia czekają 4 strefy:
- FOOD TRUCKI - prawdziwa śmietanka polskiej areny street foodowej prezentująca kuchnie z całego świata
- STREFA ZERO - stoisko z napojami, w tym z pyszną i orzeźwiającą lemoniadą
- FOOD COURT - bezpieczna strefa z ławostołami, w której można skosztować pyszności z food trucków
- STREFA JUNIORA - stoisko z zabawkami i dmuchaniec dla najmłodszych gości.
- Już od piątku 11 września parking pod Atrium Promenada wypełni gwar, aromat jedzenia przygotowywanego na oczach klientów ze świeżych, starannie dobranych produktów
i pozytywna atmosfera – jak przystało na miejską uliczną ucztę z prawdziwego zdarzenia. Dla wszystkich fanów restauracji na kółkach przygotowaliśmy wyjątkowe, bo trwające aż trzy dni kulinarne święto! Zapraszamy grupy znajomych i całe rodziny na zamknięcie letniego sezonu ze smakiem! – mówi Mateusz Kowalski, Regional Marketing Manager, Atrium Poland Real Estate Management sp. z o.o.
Festiwal ulicznego jedzenia odbędzie się w nowej, bezpiecznej formie. Na miejscu będą dostępne środki higieny oraz płyny do dezynfekcji. Między ławostołami oraz food truckami zostaną zachowane bezpieczne odstępy. Organizatorzy zadbają także o odpowiedni dystans w kolejkach do mobilnych lokali gastronomicznych oraz dezynfekcję stołów po każdym kliencie. Zamówienia będzie można realizować zarówno na miejscu, jak i na wynos.
Kulinarna podróż na koniec lata w Atrium Promenada odbędzie się w dniach 11-13 września w godzinach 13:00 – 22:00 (piątek), 10:00 – 21:00 (sobota), 10:00 – 20:00 (niedziela), na parkingu od strony ul. Perkuna. Więcej informacji nt. wydarzenia i oferty Atrium Promenada znajduje się na stronie www.warszawa.promenada.pl.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.