Komunikaty PR

Atrium wybrało najlepsze młode marki – laureatów konkursu Wygraj pop-up store

2022-02-22  |  13:30
Biuro prasowe

Atrium wyłoniło zwycięzców I edycji konkursu Wygraj pop-up store! W szranki o własny sklep  w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu wraz z pakietem świadczeń dodatkowych stanęło niemal 100 polskich marek. Laureatem została Mięta Design – brand wywodzący się z Krakowa, wytwórca unikatowych toreb, saszetek, plecaków oraz ubrań – szytych ręcznie. Atrium przyznało również jedno wyróżnienie – otrzymał je Auna Vegan – producent kosmetyków wegańskich.

 

O zwycięstwie Mięty Design zadecydowała ciekawa koncepcja biznesowa i świetne wyczucie rynku przez jej twórców. Jury przekonała także silna determinacja, by sklep marki, który zostanie otwarty w Galerii Dominikańskiej, odniósł sukces oraz dobra strategia rozwoju brandu w tej lokalizacji i dla tej grupy docelowej. Mięta dobrze się wpisuje w obecny tenant mix wrocławskiego centrum handlowego. Asortyment marki charakteryzuje najwyższa jakość wykonania, a jej twórcy mają także przemyślaną rokującą strategię poszerzania oferty produktowej.

 

Wyróżniona marka z kolei to Auna Vegan, producent kosmetyków wegańskich. Brand powstał z zamiłowania do natury 
i prostej, ale skutecznej pielęgnacji. Produkty są wytwarzane ręcznie w Wielkopolsce. Firma jest aktywnie zaangażowana
w działalność proekologiczną, przekazując procent z uzyskanych dochodów na rzecz zwierząt.

 

– Pomysł na konkurs Wygraj pop-up store! okazał się dla nas bardzo ciekawym doświadczeniem biznesowym,
a powstał w ramach naszego wewnętrznego programu innowacji. Wzięli w nim udział wszyscy pracownicy Atrium, zgłaszając różnorodne rozwiązania z wielu dziedzin
mówi Scott Dwyer, Group Managing Director – Retail, Atrium European Real Estate i dodaje: – Szereg spotkań z młodymi markami pokazało nam, że obie strony mają sobie bardzo wiele do zaproponowania. To, co dostrzegliśmy już na pierwszy rzut oka, to olbrzymi entuzjazm i zaangażowanie twórców tych brandów oraz wielka motywacja do podejmowania kolejnych wyzwań na rynku – również offline. Jako eksperci z wieloletnim doświadczeniem w tym obszarze możemy zaoferować im naszą wiedzę i wsparcie na starcie biznesu offline, a także obecność w centrum handlowym czyli bardzo duży traffic każdego dnia bez konieczności ponoszenia znaczących kosztów marketingowych w celu dotarcia do klienta. Program pop-up realizujemy we wszystkich centrach Atrium w ramach filaru społecznego naszej strategii ESG. Współpraca z polskimi młodymi markami oraz posiadanie przestrzeni handlowej dla nich
w naszych obiektach to ważna składowa centrum handlowego przyszłości.

 

W ocenie wszystkich zgłoszeń pod uwagę wzięto atrakcyjność marki, pomysł na rozwój i promocję swojego sklepu w centrum handlowym oraz innowacyjny charakter konceptu. Jury uwzględniało także możliwości rozwoju zgłaszanej marki w centrum handlowym, potencjał realizacji konceptu we wskazanym obiekcie, lokalny charakter konceptu i działalność na rzecz społeczności i/lub środowiska. Nie bez znaczenia był również wpływ obecności danego konceptu na atrakcyjność oferty centrum handlowego (tzw. tenant mix) i jego odwiedzalność, a także potencjał dotarcia do nowej grupy odbiorców.

 

Cieszymy się z tak dużego zainteresowania konkursem. Widać, że takie inicjatywy są bardzo potrzebne
w obecnej rzeczywistości biznesowej. Właścicielom centrów handlowych dają szansę na poznanie i nawiązanie dialogu
z młodymi lokalnymi markami, a markom tym możliwość wejścia w nowy nieznany im dotychczas kanał sprzedaży. Nasi klienci szukają nowych unikalnych produktów polskich marek, a my wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom. Chcemy dalej wspierać polską wytwórczość i planujemy już kolejne tego typu inicjatywy
mówi Daria Pawełko, Group Innovation Manager w Atrium Poland Real Estate Management.

 

Wygraj pop-up store to autorski program Atrium w Polsce. Jego celem jest wspieranie młodych polskich marek i zwiększanie szans początkujących przedsiębiorców na szybki rozwój. Jego uczestnicy mogą spróbować swoich sił w handlu offline
i budowaniu relacji face to face z klientem. Laureat towarzyszącego mu konkursu otrzymuje bezpłatnie swój własny lokal
w centrum handlowym Atrium na 6 miesięcy.

 

Atrium ma także plany związane z pozostałymi uczestnikami I edycji konkursu. Zainteresowane brandy będą mogły dołączyć do grona najemców galerii handlowych Atrium w Polsce w ramach regularnego Programu pop-up lub stałej współpracy.

 

Projekt Wygraj pop-up store! jest element programu Atrium Razem, którego celem jest wsparcie i integracja lokalnej społeczności oraz wspólne budowanie przyjaznego środowiska rozwoju.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Garderoba kapsułowa z barwą czerwonej pomarańczy według C&A. Biuro prasowe
2024-10-03 | 08:00

Garderoba kapsułowa z barwą czerwonej pomarańczy według C&A.

Kolekcja C&A "Capsule Wardrobe" to starannie dobrany wybór ponadczasowych elementów garderoby, takich jak swetry i kardigany, dopasowane spodnie oraz eleganckie
Moda MAŁGORZATA SZUMOWSKA W JURY FASHION FILM FESTIVAL!
2024-10-02 | 15:00

MAŁGORZATA SZUMOWSKA W JURY FASHION FILM FESTIVAL!

MAŁGORZATA SZUMOWSKA W JURY FASHION FILM FESTIVAL! DO KOŃCA NABORU ZOSTAŁY DWA TYGODNIE   Zostały już tylko dwa tygodnie na zgłoszenie filmów do Fashion Film Festival
Moda Powrót do biura w wielkim stylu z SHEIN
2024-09-30 | 12:00

Powrót do biura w wielkim stylu z SHEIN

Wraz z nadejściem nowego sezonu pojawiają się trendy, które łączą elegancję z komfortem, pozwalając na tworzenie swobodnych, ale jednocześnie profesjonalnych stylizacji. Od

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Farmacja

Szybko rośnie liczba osób z ostrą infekcją układu oddechowego, w tym grypy. Szczyt zachorowań przypadnie już na drugą połowę października

Centrum e-Zdrowia podaje, że od początku września odnotowano blisko 1,8 mln porad ambulatoryjnych udzielonych z powodu ostrych infekcji układu oddechowego, w tym grypy. Najlepszą metodą walki z chorobą jest szczepionka – najlepiej przyjęta między wrześniem a listopadem. Wciąż jednak na taki krok decyduje się zaledwie kilka procent Polaków, tymczasem grypa jest jedną z 10 najczęstszych przyczyn zgonów u osób powyżej 65. roku życia.

Żywienie

Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk: Na Filipinach spałyśmy z karaluchami i innymi robakami. Brakowało nam moskitiery na całe ciało

Chociaż podczas pełnej emocji wyprawy przez Filipiny do Tajwanu nie brakowało trudnych momentów, w których górę brało zmęczenie, to jednak mimo wszelkich niedogodności Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk starały się nie narzekać, tylko wyciągać z tej podróży to, co najlepsze. Uczestniczki „Azja Express” przyznają, że nie mogły się przekonać do miejscowego jedzenia, ale za to zachwyciła je aromatyczna kawa. W bagażu zabrakło miejsca na moskitierę, dlatego też z czasem przyzwyczaiły się także do spania w jednym pomieszczeniu z karaluchami.