Komunikaty PR

Aż 8 złotych motorola razr do wygrania w konkursie na Dzień Kobiet!

2021-03-08  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.51 MB )

Dzień Kobiet to wyjątkowy czas w roku, kiedy cały świat docenia, jak kobiety są dla niego ważne. Jednak dla Motoroli dzień to za mało. Od dziś aż do 14 marca w konkursie na profilu Instagram @motorolapolska można wygrać spektakularny, składany smartfon motorola razr w kolorze złotym.

Jak wziąć w nim udział?

Należy do 14 marca udostępnić na swoim profilu zdjęcie w stylizacji, która wyprzedza modowe trendy i oznaczyć profil marki @motorolapolska oraz dodać hasztagi #motorola i #wyprzedzamytrendy oraz obserwować profil firmy. Szczegóły konkursu znajdują się w tym poście.

Legendarna motorola razr

Motorola razr to spektakularny smartfon z klapką o składanym ekranie. Jej niesamowicie stylowy wygląd to efekt połączenia najbardziej zaawansowanych technologii i świata mody. Projektując razr, Motorola zamierzała skonstruować jak najlepszy smartfon z technologią elastycznego wyświetlacza, który będzie spełniać istotną potrzebę konsumentów, czyli umożliwi jego wygodne noszenie nawet w kieszeni spodni czy niewielkiej torebce. Każda decyzja, podjęta w procesie rozwoju produktu, miała na celu stworzenie zaskakująco pięknego urządzenia o zupełnie niepowtarzalnej, ale w pełni praktycznej konstrukcji, która łączy kompaktowe rozmiary z odważnym wzornictwem. Dzięki temu razr stanowi ucieleśnienie wszystkich zasad przewodnich designu motoroli: prostoty, zaskoczenia i elegancji. 6 kwietnia 2020 roku motorola razr zdobyła prestiżową nagrodę Red Dot: „Best of the Best” — będącą najwyższym wyróżnieniem w kategorii wzornictwa produktów, zarezerwowaną dla innowacyjnych projektów o najbardziej przełomowym designie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.