Komunikaty PR

BAMBINO KOLORUJE ŚWIĘTA - polskie kredki w nowej odsłonie

2020-11-24  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Anna Wrzesińska
Lucky Monday PR&Events

Kościuszki 65/28
30-114 Kraków
biuro|luckymonday.pl| |biuro|luckymonday.pl
+48 691769463
www.luckymonday.pl
Do pobrania prasowa ( 0 MB )

W przedszkolu, szkole, w domu - kredki Bambino rysowały i nadal rysują najpiękniejsze obrazy dzieciństwa! Czas jednak płynie… więc pora na zmiany! Aby było bardziej inspirująco i kolorowo, producent stworzył nową linię wzorniczą Bambino pt. „Zwierzaki Uczniaki”! Jako pierwsze w premierowej odsłonie prezentuje kredki Bambino, które już od blisko 70 lat kolorują wspólnie z dziećmi każde święta!

Produkty marki Bambino tworzone są z myślą o rozwijaniu twórczych pasji wśród dzieci. Ta zasada pozostaje niezmienna. Firma St.Majewski stawia na wysoką jakość, szeroką gamę kolorystyczną, oryginalne wzornictwo produktów oraz funkcjonalność opakowań. Tak właśnie jest w przypadku kredek Bambino, które od pokoleń cenią rodzice, dzieci i nauczyciele specjalizujący się w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej.

Jednak chcąc sprostać nieustannie zmieniającym się oczekiwaniom swoich odbiorców, firma St.Majewski ciągle się rozwija! Dlatego kredki Bambino w nowej odsłonie to przede wszystkim intensywna i bogata kolorystyka, lepsza ekspozycja logo marki na opakowaniu oraz wyraźne wskazanie polskiego pochodzenia produktu – gratka dla osób ceniących rodzime wyroby!

Seria kredek Bambino w praktycznym, metalowym opakowaniu to idealny pomysł na elegancki, markowy prezent mikołajkowy czy gwiazdkowy, który z pewnością ucieszy nawet najbardziej wymagających małych artystów. Święta Bożego Narodzenia nie byłyby świętami bez intensywnych kolorów i blasku. Stąd w nowych zestawach kredek Bambino znaleźć można oprócz standardowych barw również kolor złoty i srebrny.

Zestawy kredek Bambino dostępne są w sprzedaży internetowej oraz w sklepach papierniczych i księgarniach. Sugerowana cena kredek: Bambino w metalowym pudełku (24 kolory) to 20 zł, Bambino w oprawie drewnianej (26 kolorów + temperówka, metalowe opakowanie) – 40 zł.

Premierowa odsłona kredek w nowej linii wzorniczej Bambino to dopiero początek! Firma St.Majewski planuje w roku 2021 wprowadzić na rynek ponad 100 produktów plastycznych w nowym designie. W ślad za nową szatą graficzną pojawi się też mocna komunikacja marketingowa zarówno w punktach sprzedaży, jak i w Internecie. Nowi bohaterowie Bambino, na czele z Misiem Luzakiem i Królikiem Zdrowikiem, poprowadzą najmłodszych przez świat pełen aktualnych wyzwań, takich jak: ekologia, zdrowie czy kreatywność.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lucky Monday PR&Events
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.