Komunikaty PR

Barbie inspiruje do wyrażania siebie w kolaboracji Barbie X Biedronka

2020-07-29  |  12:20
Biuro prasowe

Barbie inspiruje do wyrażania siebie w kolaboracji Barbie X Biedronka

Barbie – najbardziej znana lalka na świecie, ponadczasowa ikona pop kultury i mody, od lat inspiruje dziewczynki i kobiety na całym świecie do wyrażania siebie, eksperymentowania z własnym stylem i pokazywania swojej niezależności. Tak jest do dziś, czego wyrazem jest inspirująca kolekcja Barbie X Biedronka, która ma zachęcić dziewczyny w każdym wieku do odważnego wyrażania siebie i demonstrowania własnego, niepowtarzalnego stylu.

Twórczyni Barbie, Ruth Handler, wielokrotnie podkreślała, że nawet w najskrytszych snach nie marzyła o tym, że jej lalka będzie znaczyć tak wiele dla całych pokoleń - że Barbie stanie się nie tylko ikoną stylu, ale także symbolem rewolucji kobiet, które nie boją się sięgać po to, czego pragną i wyrażają siebie przez to, co noszą.

„Barbie zawsze była symbolem kobiety, która może dokonać wyboru. Już od samego początku nie zadowalała się rolą partnerki Kena czy elegantki uwielbiającej zakupy. Miała stroje odpowiednie do tego, żeby zostać pielęgniarką, stewardesą czy piosenkarką w klubie nocnym. Uważam, że dokonywane przez nią wybory przesądziły o jej popularności, i to nie tylko pośród córek, które pewnego dnia miały stać się częścią pierwszego pokolenia kobiet robiących karierę, ale także ich matek.” – ten cytat Ruth, to kwintesencja stylu życia Barbie, który inspiruje dziewczynki i kobiety na całym świecie do bycia sobą i nie poddawania się stereotypom. Takie jest też przesłanie wakacyjnej minikolekcji ubrań i dodatków, które możemy już od 30 lipca kupić w sieci sklepów Biedronka w całym kraju. „Możesz być kim chcesz, możesz stylizować się na różne sposoby, ważne żebyś pozostała sobą!” to manifest, który towarzyszy pojawieniu się wakacyjnej oferty ubrań i dodatków Barbie.

W propozycji od Barbie X Biedronka zobaczymy kostiumy kąpielowe, legginsy, t-shirty na bazie których każda dziewczyna bez trudu stworzy niepowtarzalne stylizacje. Lato to idealny czas, by eksperymentować z modą i własnym stylem! Dlaczego by nie założyć stroju kąpielowego jako top do jeansów z wysokim stanem, a legginsy wkładać nie tylko do chodzenia po domu? Bawmy się modą, łącząc to co lubimy, z tym co jest trendy. Bądźmy wyjątkowe, prawdziwe, jedyne w swoim rodzaju i nie bójmy się pokazać własnego stylu!

Na potrzeby kampanii w mediach społecznościowych, która promuje kolekcję, powstały ilustracje modowe, przedstawiające znane z Instagrama dziewczyny w stylizacjach Barbie. Zadaniem influencerek jest zainspirowanie swoich fanów do wyrażania własnego stylu, poprzez publikację stylizacji z wykorzystaniem ubrań i dodatków z najnowszej kolekcji Barbie X Biedronka. Zdjęcia można śledzić na Instagramie pod hashtagiem #mojstylzbarbie. 

W sieci można również zobaczyć krótki film – opowieść o nastolatkach, które żyją tak jak lubią i czerpią radość z każdej chwili. „Możesz być kim chcesz, więc wybieraj tylko to co Ci się podoba” to hasło zamykające historię, którą każda dziewczyna może napisać dla sama dla siebie. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Ponadczasowa klasyka i reinterpretacja trendów – wiosna/lato 2024 w modzie męsk Biuro prasowe
2024-06-28 | 01:00

Ponadczasowa klasyka i reinterpretacja trendów – wiosna/lato 2024 w modzie męsk

Jakie są trendy w modzie męskiej na obecny sezon wiosna/lato 2024? Magdalena Szawel: Sezon wiosna/lato 2024 to w modzie męskiej mieszanka ponadczasowej klasyki, reinterpretacji
Moda Kazar Care x woshwosh
2024-06-27 | 14:45

Kazar Care x woshwosh

W wyniku tej współpracy powstała nowa, innowacyjna usługa Kazar Care x woshwosh – abonament na  czyszczenie butów, która jest
Moda Marka Perwoll zorganizowała event Re:ThinkNew na temat zrównoważonej mody
2024-06-26 | 10:50

Marka Perwoll zorganizowała event Re:ThinkNew na temat zrównoważonej mody

Pokazy zrównoważonej mody, dyskusje o ekologicznym podejściu do ubrań, warsztaty recraftingu oraz panel o nowej formule Perwoll czekały na uczestników wydarzenia Re:Think New 12

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić

Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.

Edukacja

Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym

Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności

Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.