Komunikaty PR

Barbie inspiruje do wyrażania siebie w kolaboracji Barbie X Biedronka

2020-07-29  |  12:20
Biuro prasowe

Barbie inspiruje do wyrażania siebie w kolaboracji Barbie X Biedronka

Barbie – najbardziej znana lalka na świecie, ponadczasowa ikona pop kultury i mody, od lat inspiruje dziewczynki i kobiety na całym świecie do wyrażania siebie, eksperymentowania z własnym stylem i pokazywania swojej niezależności. Tak jest do dziś, czego wyrazem jest inspirująca kolekcja Barbie X Biedronka, która ma zachęcić dziewczyny w każdym wieku do odważnego wyrażania siebie i demonstrowania własnego, niepowtarzalnego stylu.

Twórczyni Barbie, Ruth Handler, wielokrotnie podkreślała, że nawet w najskrytszych snach nie marzyła o tym, że jej lalka będzie znaczyć tak wiele dla całych pokoleń - że Barbie stanie się nie tylko ikoną stylu, ale także symbolem rewolucji kobiet, które nie boją się sięgać po to, czego pragną i wyrażają siebie przez to, co noszą.

„Barbie zawsze była symbolem kobiety, która może dokonać wyboru. Już od samego początku nie zadowalała się rolą partnerki Kena czy elegantki uwielbiającej zakupy. Miała stroje odpowiednie do tego, żeby zostać pielęgniarką, stewardesą czy piosenkarką w klubie nocnym. Uważam, że dokonywane przez nią wybory przesądziły o jej popularności, i to nie tylko pośród córek, które pewnego dnia miały stać się częścią pierwszego pokolenia kobiet robiących karierę, ale także ich matek.” – ten cytat Ruth, to kwintesencja stylu życia Barbie, który inspiruje dziewczynki i kobiety na całym świecie do bycia sobą i nie poddawania się stereotypom. Takie jest też przesłanie wakacyjnej minikolekcji ubrań i dodatków, które możemy już od 30 lipca kupić w sieci sklepów Biedronka w całym kraju. „Możesz być kim chcesz, możesz stylizować się na różne sposoby, ważne żebyś pozostała sobą!” to manifest, który towarzyszy pojawieniu się wakacyjnej oferty ubrań i dodatków Barbie.

W propozycji od Barbie X Biedronka zobaczymy kostiumy kąpielowe, legginsy, t-shirty na bazie których każda dziewczyna bez trudu stworzy niepowtarzalne stylizacje. Lato to idealny czas, by eksperymentować z modą i własnym stylem! Dlaczego by nie założyć stroju kąpielowego jako top do jeansów z wysokim stanem, a legginsy wkładać nie tylko do chodzenia po domu? Bawmy się modą, łącząc to co lubimy, z tym co jest trendy. Bądźmy wyjątkowe, prawdziwe, jedyne w swoim rodzaju i nie bójmy się pokazać własnego stylu!

Na potrzeby kampanii w mediach społecznościowych, która promuje kolekcję, powstały ilustracje modowe, przedstawiające znane z Instagrama dziewczyny w stylizacjach Barbie. Zadaniem influencerek jest zainspirowanie swoich fanów do wyrażania własnego stylu, poprzez publikację stylizacji z wykorzystaniem ubrań i dodatków z najnowszej kolekcji Barbie X Biedronka. Zdjęcia można śledzić na Instagramie pod hashtagiem #mojstylzbarbie. 

W sieci można również zobaczyć krótki film – opowieść o nastolatkach, które żyją tak jak lubią i czerpią radość z każdej chwili. „Możesz być kim chcesz, więc wybieraj tylko to co Ci się podoba” to hasło zamykające historię, którą każda dziewczyna może napisać dla sama dla siebie. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.