Barbie stawia na świadomość!
Communication
ul. 1 sierpnia 6A
02-134 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
media.contrust.pl
Wielość bodźców, które docierają do najmłodszych odbija się niekorzystnie na ich samopoczuciu. Czy w czasach „homo tabletis” dzieci potrafią się „wyłączyć”? Marka Barbie® do tego zachęca.
Otaczająca nas rzeczywistość sprzyja narażeniu na kontakt ze zbyt dużą ilością bodźców i komunikatów. Nie jest to korzystne dla dorosłych, a tym bardziej dla dzieci. Dzisiaj dzieci według badań i obserwacji śpią średnio o 1-2 godziny mniej, niż tego potrzebują. To odbija się na ich zdrowiu i samopoczuciu. Nadmiar zadań, informacji, barw i dźwięków, z którymi każdego dnia styka się dziecko może powodować nadpobudliwość i rozdrażnienie oraz problemy z koncentracją. Częsty płacz, agresja czy odwrotnie – smutek i wyobcowanie mogą być konsekwencją przestymulowania.
Każdy rodzic chce, by jego dziecko rozwijało się prawidłowo i w pełni wykorzystało swój potencjał. By tak się stało rozwój dziecka powinien być zrównoważony i dostosowany do niego. Ważne by pamiętać, że nie chodzi tylko o zdobywanie wiedzy i umiejętności, ale również o rozwój fizyczny i psychiczny. By dziecko rozwijało się właściwie powinno mieć czas na naukę, zabawę i odpoczynek – czas dla siebie, który spożytkuje wedle własnego pomysłu i potrzeby. Czas, który pozwoli mu się wyciszyć.
Dostrzegając potrzebę wykształcenia nawyku dbania o swoje zdrowie psychicznie i równowagę emocjonalną u najmłodszych marka Barbie wprowadziła serię Barbie Wellness. Lalki, które dzieci dobrze znają i kojarzą jedynie z zabawą, dzięki łagodnej muzyce pozwolą im się wyciszyć i „wyłączyć się” z pełnego bodźców świata dorosłych. Jest to też odpowiedź na rosnące zainteresowanie dziewczynek praktykami wspomagającymi balans emocjonalny, takich jak joga (wzrost o 63% w ciągu ostatnich 5 lat) oraz medytacja (wzrost o 90%)1.
Dzięki nowej serii dziewczynki poznają codzienne rytuały, które pozwalają zachować równowagę emocjonalną. Seria obejmuje trzy kluczowe motywy: medytację, zdrowie fizyczne i dbanie o dobre samopoczucie. Zabawa lalkami z serii Wellness zapewnia nie tylko dobrą rozrywkę w odgrywanie scenek, które dzieci znają ze świata dorosłych, ale także zachęca do tworzenia własnych historii, a przede wszystkim uczy zdrowych nawyków.
Seria Barbie Wellness:
Lalka Barbie Medytacja uczy relaksującej medytacji. 5 ćwiczeń medytacyjnych z łagodnymi dźwiękami i światłami uruchamia się jednym przyciskiem, a dziecko może wybrać swoją ulubioną odprężającą sesję. By pomóc najmłodszym wyrażać emocje zestaw zawiera szczeniaczka, któremu można przyczepić chmurkę z symbolem jednej z emocji jakie towarzyszą dziecku podczas medytacji. Wspólne ćwiczenia z Barbie uspokajają dziecko i wyciszają. Sprawdzą się również idealnie jako pomysł na wspólne spędzenie czasu z mamą lub tatą.
Inna lalką z serii Wellness jest Barbie Relaks w Kąpieli, który pokazuje dziecku jak z codziennej czynności uczynić przyjemny, odprężający rytuał. Do zestawu dołączony jest uroczy szczeniaczek oraz akcesoria kąpielowe takie jak gąbka, ręcznik czy płyny do kąpieli. Dzięki saszetkom z kolorowym proszkiem woda zamieni się w bąbelkową pianę.
Serię Wellness uzupełniają 3 lalki Barbie Relaks sprzedawane oddzielnie. Każda z nich to inny etap dbania o swoją kondycję psychiczną:
- Trening - z matą i obręczą do ćwiczeń, hantlami oraz butelką na wodę
- Odpoczynek – z wygodną poduszką, opaską na oczy i telefonem, który należy wyłączyć przed snem.
- Spa - z akcesoriami do kąpieli takimi jak poduszeczka, świeczka, maseczka czy nawet żółta kaczuszka. Każdej z nich towarzyszy szczeniaczek, który posiada swoje miniakcesoria do relaksu.
[1] źródło: Mintel

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.