Baw się z Bingiem w Arkadach Wrocławskich

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Jest wesoły, ciekawy świata i podbija serca małych widzów oraz ich rodziców. W sobotę, 29 lutego, Arkady Wrocławskie odwiedzi Bing, tytułowy bohater popularnego serialu animowanego dla najmłodszych. W centrum handlowym powstanie kilka stref, które przeniosą maluchów do bajkowego świata, a Bing zaprosi dzieci do wspólnej zabawy i zdjęć.
Bing to serial animowany dla dzieci w wieku przedszkolnym, który cieszy się ogromną popularnością w Polsce i za granicą. Główny bohater mierząc się z codziennymi czynnościami, zawsze może liczyć na wsparcie przyjaciół i opiekunów. W każdym odcinku uczy się radzić sobie z emocjami i konsekwencjami swoich czynów.
Bing pojawi się w Arkadach Wrocławskich punktualnie o godz. 12:00 i od razu porwie wszystkie dzieci do wspólnej zabawy. Za sprawą kolorowej scenografii i specjalnych stref, zbudowanych w klimacie bajki, mali fani serialu znajdą się w samym środku doskonale znanego im świata. Wspólnie z Bingiem będą zdobywać nowe umiejętności, rozwiązywać zagadki, brać udział w konkursach z licencjonowanymi nagrodami. Łowienie kaczuszek czy gra Memory to zadania uczące pracy zespołowej. Podczas strzelania do celu oraz zawodów w puszczaniu baniek mydlanych dzieci będą musiały wykazać się cierpliwością i konsekwencją. Z kolei wspólne malowanie portretu Binga i rozwiązywanie łamigłówek pozwoli maluchom rozwijać zdolności kreatywne. To jeszcze nie wszystko! Powszechnie wiadomo, że przedszkolaki mają niespożyte pokłady energii. Przyda się ona podczas pokonywania torów przeszkód, tańców i skoków na ogromnym dmuchańcu.
Spotkanie z Bingiem odbędzie się 29 lutego, w godz. 12:00 – 18:00, w łezce eventowej na poziomie 0 Arkad Wrocławskich. Udział w wydarzeniu i wszystkich atrakcjach jest bezpłatny.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.