Komunikaty PR

Bezpieczne wyprzedaże we Wrocław Fashion Outlet

2021-02-03  |  10:00
Biuro prasowe

 Ostatnie miesiące to dla nas czas wielu wyzwań i zmian. W związku z trwającym do od 28 grudnia do 31 stycznia lockdownem, wyprzedaże startują u nas nieco później, choć na pewno z równie atrakcyjnymi ofertami. Już od poniedziałku 1 lutego z zachowaniem zasad bezpieczeństwa mieszkańcom Dolnego Śląska i okolicznych regionów dajemy możliwość zrobienia zakupów w najniższych cenach sezonu – mówi Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet. – Właśnie teraz nasze sklepy przygotowały promocje, które zadowolą najbardziej wymagających łowców okazji.

Zniżki przygotowały zarówno sklepy odzieżowe, jak i marki sportowe, takie jak Adidas, Puma, Asics, czy Skechers, z którymi kojarzone są promocyjne zakupy na Granicznej 2 we Wrocławiu. Szukając inspiracji na aktywny czas na świeżym powietrzu warto wybrać się do salonów 4F, Outhorn, Salomon, czy Alpine Pro. W tych miejscach znajdziemy rozwiązania outdoorowe zarówno na lekką zimę jak i propozycje adresowane dla miłośników bardziej intensywnego spędzania czasu na górskich szlakach, a także spacerów wśród pokrytej szronem lub śniegiem zieleni w okolicznych parkach oraz lasach. Z kolei poszukującym bardziej eleganckich kreacji na pewno przypadnie do gustu oferta nowo otwartego salonu marki Solar, który w formule pop-up zaprasza klientki od dnia ponownego otwarcia centrum.

Kupuj bezpiecznie

Odwiedzając Wrocław Fashion Outlet należy pamiętać o obowiązku zasłaniania  ust i nosa. - Zdrowie i bezpieczeństwo naszych gości oraz pracowników to dla nas priorytet dlatego dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić wszystkim bezpieczne i udane zakupy – dodaje Katarzyna Warzecha z Wrocław Fashion Outlet. – Zachowujemy zalecane środki ostrożności i higieny. W tym celu wdrożyliśmy ponad 40 usprawnień. Udostępniamy płyny do dezynfekcji rąk przy wejściach oraz w toaletach. Utrzymujemy zwiększoną częstotliwość czyszczenia i dezynfekcji centrum, ze szczególnym uwzględnieniem toalet, wszelkich uchwytów, klamek. Nasz system wentylacyjny ma nie tylko wymienione filtry, ale także jest w nim tłoczone wyłącznie świeże powietrze z zewnątrz. Informację o dopuszczalnej liczbie klientów można znaleźć przy wejściu do centrum i każdego lokalu. Sprzedaż jedzenia odbywa się wyłącznie w opcji na wynos lub z dostawą, bez możliwości skorzystania z nich na terenie restauracji, kawiarni i centrum.  Wysoki standard zarządzania i bezpieczeństwa we Wrocław Fashion Outlet w trakcie pandemii  potwierdziła niezależna międzynarodowa firma certyfikująca Bureau Veritas, przyznając centrum certyfikat „Safer Shopping”.

Szukasz zimowych okazji? Przed wizytą we Wrocław Fashion Outlet zajrzyj na www.wroclawfashionoutlet.com i ciesz się bezpiecznymi zakupami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.