Biedronka – już w czwartek w Porcie Łódź!

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Zaskakuje bogatą ofertą i przyjaznymi cenami na każdą kieszeń. Biedronka – bo o niej mowa – już w najbliższy czwartek, 11 marca, otworzy swoje podwoje dla Klientów w Porcie Łódź. Z tej okazji Centrum przygotowało konkurs, w ramach którego wygrać można jedną z 50 kart podarunkowych do wykorzystania na zakupy w nowo otwartym sklepie pod szyldem Biedronki.
Biedronka – codziennie w Porcie Łódź
W Porcie Łódź na dniach swój sklep otwiera Biedronka. Nowy operator spożywczy pojawi się w lokalu, w którym wcześniej funkcjonował Piotr i Paweł (zlokalizowanym w pobliżu Media Markt). Biedronka czynna będzie w Centrum już od godziny 7:00 do godziny 22:00 od poniedziałku do soboty. Natomiast w niedziele handlowe (najbliższa przypada na 31 marca) w godzinach 9:00 – 21:00. Bogaty wybór produktów i szeroka oferta sklepu sprawi, że pod jednym dachem szybko i wygodnie będzie można dokonać codziennych bieżących zakupów. Z myślą o komforcie Klientów zmotoryzowanych, do Biedronki będzie można szybko dotrzeć także z poziomu parkingu podziemnego. Zlokalizowane zostaną tu też wózki na zakupy, tak by po spakowaniu do samochodu wszystkich produktów, nie trzeba było odwozić wózka do sklepu. Zostawimy go w wyznaczonym do tego miejscu na parkingu. Wózki i koszyki dostępne będą także standardowo w samym sklepie. W Biedronce korzystać będzie można z dwóch rodzajów kas – tradycyjnych oraz samoobsługowych.
Podziel się przepisem i wygraj 100 zł na zakupy!
Z okazji otwarcia nowego sklepu, Port Łódź zaprasza Klientów do udziału w konkursie organizowanym na profilu Centrum na Facebooku. Zabawa potrwa do 20 marca, a wygrać będzie w niej można jedną z 50 kart podarunkowych na kwotę 100 zł do wydania na zakupy w Biedronce zlokalizowanej w Porcie Łódź. Co trzeba zrobić by wziąć udział w konkursie? Wejść na fanpage Portu Łódź na Facebooku, odnaleźć post konkursowy i zostawić pod nim komentarz z przepisem na swoje ulubione danie utrzymane w duchu zero waste. We wpisie konkursowym podajemy też listę zakupów – produktów dostępnych w Biedronce, za pomocą których stworzymy pyszny posiłek, jednocześnie kupując rozsądnie i nie marnując przy tym żywności. Autorzy 50 najlepszych przepisów zostaną nagrodzeni bonami na 100 zł do wykorzystania w nowo otwartym sklepie z logo Biedronki.
Regulamin konkursu dostępny jest na stronie internetowej www.portlodz.pl.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.