Komunikaty PR

Biedronka – już w czwartek w Porcie Łódź!

2021-03-10  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Zaskakuje bogatą ofertą i przyjaznymi cenami na każdą kieszeń. Biedronka – bo o niej mowa – już w najbliższy czwartek, 11 marca, otworzy swoje podwoje dla Klientów w Porcie Łódź. Z tej okazji Centrum przygotowało konkurs, w ramach którego wygrać można jedną z 50 kart podarunkowych do wykorzystania na zakupy w nowo otwartym sklepie pod szyldem Biedronki.

Biedronka – codziennie w Porcie Łódź

W Porcie Łódź na dniach swój sklep otwiera Biedronka. Nowy operator spożywczy pojawi się w lokalu, w którym wcześniej funkcjonował Piotr i Paweł (zlokalizowanym w pobliżu Media Markt). Biedronka czynna będzie w Centrum już od godziny 7:00 do godziny 22:00 od poniedziałku do soboty. Natomiast w niedziele handlowe (najbliższa przypada na 31 marca) w godzinach 9:00 – 21:00. Bogaty wybór produktów i szeroka oferta sklepu sprawi, że pod jednym dachem szybko i wygodnie będzie można dokonać codziennych bieżących zakupów. Z myślą o komforcie Klientów zmotoryzowanych, do Biedronki będzie można szybko dotrzeć także z poziomu parkingu podziemnego. Zlokalizowane zostaną tu też wózki na zakupy, tak by po spakowaniu do samochodu wszystkich produktów, nie trzeba było odwozić wózka do sklepu. Zostawimy go w wyznaczonym do tego miejscu na parkingu. Wózki i koszyki dostępne będą także standardowo w samym sklepie. W Biedronce korzystać będzie można z dwóch rodzajów kas – tradycyjnych oraz samoobsługowych.

Podziel się przepisem i wygraj 100 zł na zakupy!

Z okazji otwarcia nowego sklepu, Port Łódź zaprasza Klientów do udziału w konkursie organizowanym na profilu Centrum na Facebooku. Zabawa potrwa do 20 marca, a wygrać będzie w niej można jedną z 50 kart podarunkowych na kwotę 100 zł do wydania na zakupy w Biedronce zlokalizowanej w Porcie Łódź. Co trzeba zrobić by wziąć udział w konkursie? Wejść na fanpage Portu Łódź na Facebooku, odnaleźć post konkursowy i zostawić pod nim komentarz z przepisem na swoje ulubione danie utrzymane w duchu zero waste. We wpisie konkursowym podajemy też listę zakupów – produktów dostępnych w Biedronce, za pomocą których stworzymy pyszny posiłek, jednocześnie kupując rozsądnie i nie marnując przy tym żywności. Autorzy 50 najlepszych przepisów zostaną nagrodzeni bonami na 100 zł do wykorzystania w nowo otwartym sklepie z logo Biedronki.

Regulamin konkursu dostępny jest na stronie internetowej www.portlodz.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.