Komunikaty PR

Bilet do kina za 10 zł! Weź udział w HIT WEEK w Multikinie tylko w centrum handl

2023-11-15  |  15:15
Biuro prasowe
Do pobrania Reduta ( 0.05 MB )

Już od 17 do 23 listopada tylko w warszawskiej Reducie odbędzie się HIT WEEK: Tanie Granie w Multikinie. Przez cały tydzień widzowie będą mieli okazję kupić bilety w promocyjnej cenie – za jedyne 10 zł! To doskonała szansa na nadrobienie zaległości wśród jesiennych hitów filmowych i zobaczenie premierowych produkcji.


Zastanawiasz się jak najlepiej spędzić pochmurne jesienne wieczory? Wybierz się do kina! Bieżący repertuar obfituje w nowości prosto z Hollywood i doskonałe rodzime produkcje. Już w najbliższy piątek na wielkim ekranie widzowie będą mogli zobaczyć m.in. „Igrzyska Śmierci: Ballada ptaków i węży” – nową odsłonę ulubionego uniwersum, w prawdziwie gwiazdorskiej obsadzie. Premierę będzie miał również francuskojęzyczny film w reżyserii Woody’ego Allena „Niewierni w Paryżu”. Fani kina będą mogli zobaczyć także najnowszą odsłonę „Chłopów” – polskiego kandydata do Oscara. Nie zabraknie też propozycji z bieżącego repertuaru: „Marvels”, horroru „Pięć koszmarnych nocy” czy świątecznej komedii romantycznej „Uwierz w Mikołaja”. Z kolei najmłodsi będą mogli zobaczyć film familijny „Kajtek Czarodziej” oraz dwie animacje – „Psi Patrol: Wielki Film” i „Inspektor Pająk”. A to wszystko w promocyjnej cenie!

Jak zdobyć bilet na HIT WEEK: Tanie Granie? Od 17 do 23 listopada w Multikinie na Alejach Jerozolimskich będzie można nabyć bilety w wyjątkowo promocyjnych cenach. W strefie SuperPromo w sprzedaży internetowej będą kosztowały 10 zł., a widzowie, którzy zdecydują się na zakupy w kinowej kasie, będą mogli dostać je w cenie 12 zł.

Bilety na HIT WEEK dostępne będą od 17 listopada w kasie kina, na stronie https://multikino.pl/repertuar/warszawa-atrium-reduta oraz w aplikacji mobilnej.

Więcej szczegółów na stronie https://atrium-reduta.pl/hit-week-w-multikinie/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.