Black Friday dla czworonogów - Brit Care organizuje livestreamy
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Black Friday również dla czworonogów – Brit Care organizuje edukacyjno-sprzedażowe livestreamy
Dwójka prowadzących, trójka gości specjalnych, trzy livestreamy!
- Czwartek, 25 listopada, godz. 18:00
- Piątek, 26 listopada, godz. 18:00
- Sobota, 27 listopada, godz. 15:00
Już w najbliższy piątek, 26 listopada, odbędzie się Black Friday, coroczne święto zakupów, które ściąga do sklepów miliony kupujących, chcących skorzystać z atrakcyjnych zniżek i promocji. Marka Brit, jeden z największych producentów karm dla psów, przygotowała w tym celu specjalny Brit Weekend. Jako pierwsza firma z branży weterynaryjnej w Polsce, zorganizuje trzy streamy zakupowe, które będą miały dodatkowo wymiar edukacyjny oraz charytatywny.
Live shopping przeżywa prawdziwy boom, a największy rozwój notuje w Chinach. Jeszcze w roku 2020 wartość sprzedanych tą drogą produktów wyniosła ok. 150 mld dolarów. Bieżący rok zdaniem ekspertów powinien zamknąć się w kwocie bagatela 300 mld (!) dolarów [1]. Inne regiony świata nie pozostają w tyle - także w naszym kraju coraz więcej marek decyduje się na ten model sprzedaży. Brit będzie pierwszą marką zoologiczną w Polsce, która zorganizuję akcję live shopping.
Transmisje zostaną przeprowadzone poprzez aplikację Corner Live 25 i 26 listopada o godzinie 18:00, a także 27 listopada o godzinie 15:00, co da zainteresowanym klientom więcej możliwości do skorzystania ze specjalnych promocji. W trakcje trwania streamów, prowadzący będą nie tylko sprzedawać produkty, ale również pokazywać różne rodzaje relacji właściciela z psem oraz prowadzić dyskusje tematyczne z ekspertami Brit. Cała kampania będzie miała także silnie charytatywny charakter – część dochodów uzyskanego podczas transmisji marka Brit przeznaczy na określone zbiórki, które zostaną wybrane przez współpracującymi z nią twórców oraz ich fanów.
W transmisjach wezmą udział: Marta Grądzik, ekspert Brit i prowadząca kanał marki na YT, Natalia Sisik, popularna TikTokerka, która będzie pełnić rolę prowadzącej, a także lifestylowe influencerki: Magda Jagnicka, Michalina Grzesiak, Zuzanna Borucka. Mimo zróżnicowanej tematyki, na jaką można natrafić na ich kanałach, na pewno łączy je jedno – miłość do zwierząt domowych, o której chętnie opowiedzą w trakcie streamów.
Marta, ekspert Brit, będzie odpowiedzialna za merytoryczną część transmisji, wspierając odpowiedzi dotyczące żywienia i well-beingu psów oraz udzielając specjalistycznych informacji dotyczących produktów Brit. Natalia Sisik zadba o utrzymanie odpowiedniego kształtu streamów, moderując dyskusję i będąc łącznikiem między użytkownikami a uczestnikami transmisji. Influencerki pokażą z kolei różne podejścia do posiadania czworonoga oraz opowiedzą o charytatywnym wymiarze akcji.
Cała transmisja będzie odbywać się za pośrednictwem aplikacji Corner Live, umożliwiającej bezpośrednią interakcję między marką a klientami podczas transmisji sprzedażowej na żywo. Corner Live, jako pierwsza aplikacja Live Commerce w Polsce, umożliwia dokonywanie zakupów podczas livestreama bezpośrednio w aplikacji, co zdecydowanie wpływa na wygodę konsumentów.
Elementem stałym w każdej transmisji będzie również sprzedaż produktów marki Brit Care. Wszystkie produkty będą z okazji Black Friday objęte specjalnymi promocjami – między innymi zniżkami do 50%, czy ofertami 1+1.
Udział w streamach będzie można wziąć poprzez profil firmy @BritPolska w aplikacji Corner Live. W tym celu należy pobrać aplikację, zarejestrować się, następnie odszukać profil marki i cieszyć się zakupowymi transmisjami. Streamy odbędą się 25.11 o godz. 18:00, 26.11 o godz. 18:00 oraz 27.11 o godz. 15:00.
Brit
Profilaktyka przez żywienie - to główna zasada, którą spełniają starannie skomponowane karmy Brit. Wiemy, że zwierzęta domowe są w równym stopniu jak my sami narażone na stres i poważne choroby, dlatego z miłości do nich opracowaliśmy unikalną recepturę, opartą na wyselekcjonowanych składnikach. Wierzymy, że odpowiednia dieta ma ogromne znaczenie dla zdrowia i kondycji naszych czworonożnych przyjaciół. Stąd w karmach Brit znajdziecie tylko to, co najlepsze: wysokiej jakości mięso, ryby, warzywa i owoce, zioła oraz składniki funkcjonalne.
www.karmybrit.pl
[1] Źródło: Magazyn Online Marketing, lipiec 2021r.
25 października Dniem Kundelka
Charytatywny Psi Targ w Galerii Turzyn
Postaw na dobrą widoczność - zadbaj o bezpieczeństwo swojego pupila
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.