Black Friday w Atrium Mosty!
Nie przegap Black Friday w Atrium Mosty! Przeceniony sweter z najnowszej kolekcji, markowe buty po okazyjnej cenie, ulubione perfumy z rabatem oraz wiele innych okazji zakupowych czeka na klientów płockiego centrum handlowego 26 listopada. Podczas wyprzedaży większość punktów handlowych zaplanowała specjalne przeceny sięgające od kilkunastu do 50%, a w niektórych salonach nawet do 80% zniżki.
Wyprzedażowe szaleństwo zbliża się wielkimi krokami! Black Friday, czyli globalny festiwal promocji i rabatów, rozpocznie się w Atrium Mosty w najbliższy piątek, 26 listopada. To idealna okazja, aby skorzystać z atrakcyjnych przecen na różne artykuły. A jest w czym wybierać. Klienci znajdą szeroki asortyment produktów z różnych segmentów, jak obuwie, odzież, bielizna, kosmetyki czy elektronika, a wszystko w wyjątkowych cenach.
W ramach Black Friday atrakcyjne rabaty na część asortymentu przygotowały m.in. popularne sieciówki: 50 Style, Big Star, Carry, Diverse, House, Monnari, Sinsay i Top Secret, jak również sklepy dla dzieci (Bartuś, Reserved Kids, Smyk). Niższe ceny na wybrane produkty zaoferowały także marki sportowe (4F i Martes Sport), sklep z bielizną damską (Gatta) oraz modowe marki dla kobiet (Fashion Lab, Midori, Moda i Styl). Przeceny zapowiedziały salony z biżuterią (Argentum, Diam’or) i z obuwiem (CCC). Promocje szykują również drogerie Hebe i Rossmann. Obniżki, nawet do 80% przeceny, przygotował także Media Expert na wybrane produkty elektroniki, sprzęt AGD, RTV i komputerowy. Warto śledzić stronę Atrium Mosty, gdyż okazyjne ceny zaproponują także inne sklepy oraz punkty usługowe znajdujące się na terenie galerii.
– Black Friday to wyjątkowy dzień w roku, do którego Polacy zdążyli się już przyzwyczaić i na który z niecierpliwością czekają. Dla wielu z nas to okazja, aby dokonać zaplanowanego wcześniej zakupu sprzętu czy nowych części garderoby z dużym rabatem. Dlatego gorąco zachęcamy płocczan do odwiedzenia naszego centrum w ostatnim tygodniu listopada, gdzie znajdą mnóstwo okazji zakupowych. Dodatkowo będą mogli zajrzeć do ulubionych sklepów, aby nacieszyć oko najnowszymi trendami i najmodniejszymi fasonami w sezonie zimowym, a przy tym skorzystać z atrakcyjnych przecen - mówi Magdalena Chęcielewska, dyrektor Atrium Mosty.
Akcja wyprzedażowa zaplanowana jest 26 listopada, natomiast w niektórych sklepach oferty promocyjne potrwają dłużej.
Więcej informacji na temat aktualnych promocji można znaleźć na stronie Atrium Mosty w zakładce promocje oraz Black Friday.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.