Komunikaty PR

Black & White, czyli najmodniejsze białe i czarne modele od Lee Cooper

2024-06-18  |  12:30
Biuro prasowe

Biały i czarny to zawsze dobry, bo niemal uniwersalny, wybór. Białe modele sprawdzą się zarówno w casualowych, luźniejszych stylizacjach, jak i tych eleganckich, jeśli chcemy przełamać ich formalność elementem „z innej bajki”. Czarne obuwie na lato? Jak najbardziej – albo dla kontrastu do dziewczęcego stylu, albo dla uzupełnienia drapieżnego, rockowego looku.

Na wiosnę/lato 2024 marka Lee Cooper przygotowała wiele modeli w kolorach black & white.  Fason? Od klasycznych tenisówek, po warianty na grubszych podeszwach z gumy lub sznurka, buty za kostkę czy z ażurowym, imitującym plecioną koronkę wykończeniem – tak, aby każdy znalazł coś dla siebie. Najwyższej jakości materiały sprawiają, że wszystkie buty Lee Cooper są wytrzymałe, zapewniają komfort noszenia i pewność kroku na każdym rodzaju podłoża. A w czym kroczyć przez przed siebie w tym sezonie? Poniższe modele dostępne są zarówno w kolorze czarnym, jak i białym i w obydwu wariantach prezentują się fantastycznie.

W najnowszej kolekcji Lee Cooper dostępne są między innymi sznurowane sneakersy na grubszej gumowej podeszwie z ażurową siatką, które będą się pięknie prezentować na opalonych stopach bez skarpetek. Ich „siostrzane” modele mają podobną podeszwę, ale są „kryte” i mają wyściółkę w drobny kolorowy deseń. Lżejszą wizualnie formę prezentują tenisówki, których ciekawym akcentem są kontrastowe sznurówki – czarne w białych butach i odwrotnie, co niewątpliwie przyciąga wzrok. Lee Cooper ma też świetną propozycję dla tych, którzy lubią klasyczne modele sportowych butów, ale z „bling” akcentem, którym są złote oczka do przewlekania sznurówek. Te modele wyróżnia także logotyp marki wytłoczony w kilku miejscach z przodu i na bokach białej podeszwy. Marka Lee Cooper przygotowała także niezwykle modne espadryle na grubszej, sznurkowej podeszwie oraz trampki „wysokie”. Wszystkie oczywiście w wariantach black & white!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.