Komunikaty PR

Bracia Kacperczyk bohaterami dokumentu

2023-07-24  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Litwińska
Be Communications S.C.

Kijowska 5
03-738 Warszawa
a.litwinska|becomms.pl| |a.litwinska|becomms.pl
+48 669 404 434
www.becomms.pl

ING Bank Śląski został nowym partnerem Papaya New Directors. W ramach 10.  edycji konkursu, pod patronatem tej marki powstanie krótka forma dokumentalna będąca pochwałą odwagi i kreatywności w dążeniu do niezależności osób z pokolenia Z.  Bohaterami filmu będą Maciej i Paweł Kacperczyk, polski duet muzyczny pochodzący z Lublina.

Celem współpracy ING i Papaya New Directors było zainspirowanie młodych do poszukiwania własnej drogi i zainicjowanie dyskusji o tym, jak działać w zgodzie ze sobą na drodze do niezależności. W ramach zadania konkursowego, twórcy zaproszeni do projektu, mieli skupić się na ważnym okresie w życiu młodych - wychodzeniu spod skrzydeł rodziców i usamodzielnianiu się. Do stworzenia mieli wyjątkowy kontent dedykowany pokoleniu Z - dokument. Jego bohaterowie nie są przypadkowi. To postacie dobrze znane młodym, które konsekwentnie idą swoją drogą i podążają za pragnieniem niezależności – bracia Kacperczyk.

To był czas pełen zabawy, wolności, ale też lęków. Nie mieliśmy dużo pieniędzy i cieszyliśmy się życiem. Jak nie mieliśmy na hotel, to potrafiliśmy spać 3 dni na plaży. Jednocześnie baliśmy się, jak będzie wyglądała nasza przyszłość, czy na pewno damy radę „żyć z muzyki”. To było przed premierą naszej drugiej płyty Kryzys Wieku Wczesnego, która okazała się dużym sukcesem, zarówno komercyjnym i artystycznym. - wspomina Maciej Kacperczyk. Teraz czujemy się bezpiecznie, ale mamy dużo pracy i momentami tęsknimy za tą beztroską. Na pewno nie mieliśmy „planu b”. Wiedzieliśmy, że chcemy robić wyłącznie muzykę, więc nasze wchodzenie w dorosłość nie wiązało się z szukaniem stałego źródła dochodu. Zamiast tego w pełni poświęciliśmy się tworzeniu nowej muzyki - dodaje Paweł Kacperczyk.

Dokument jest też opowieścią o determinacji będącej nieodzownym składnikiem napędu pokolenia Z. To ona właśnie doprowadziła braci do podpisania kontraktu z wytwórnią SBM Label i dała szansę na rozwijanie kariery muzycznej o ogólnopolskim zasięgu. To tam realizują się muzycznie od 3 lat, a w 2023 roku wydali tytułowy singiel ich trzeciej płyty “Pokolenie Końca Świata”, który zostanie wykorzystany w filmie.

Mecenasem projektu jest ING Bank Śląski, dla którego kluczowe jest wspieranie młodych na drodze do niezależności. ING promuje przedsiębiorczość, kreatywność i niestandardowe podejście do zarabiania pieniędzy. Asystuje też młodym w codziennym zarządzaniu własnymi finansami.

Pytani przez nas młodzi ludzie mówią, że mają dzisiaj ogromne możliwości i w dużej mierze, to jak sobie ułożą życie, jest w ich rękach. Taka wizja może jednak potęgować obawy - czy decyzje, które podejmują są na pewno właściwe? Doceniamy przedsiębiorczość drzemiącą w młodych, dlatego chcielibyśmy inspirować ich do podejmowania wyzwań i odważnego sięgania po swoje. Zależy nam na oddawaniu głosu młodym, dlatego zaangażowaliśmy się w projekt Papaya New Directors - mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Za reżyserię filmu odpowiadać będzie Bogna Kowalczyk. Reżyserka wrażliwego kina ma na swoim koncie między innymi dokument o najstarszej polskiej drag queen “BOYLESQUE”. Film zdobył nagrody na wielu festiwalach, w tym na Hot Docs Festival w Toronto dla Najciekawszej Wschodzącej Reżyserki i niedawno trafił na platformę HBO Max.

Aby przekonująco mówić do młodych, potrzeba szczerości i autentyczności. Ważna jest także forma przekazu – niereklamowa i bardziej introspektywna. Dotycząca zarówno części wizualnej, języka, jak i wybranych bohaterów - przekonuje Magda Ignatowicz, odpowiedzialna za rozwój konceptów w projektach w Papaya New Directors i Papaya Originals.

Film powalczy o główną nagrodę Papaya New Directors podczas finałowej gali pod koniec 2023 r. 

_____________

O KONKURSIE

Papaya New Directors to inicjatywa, która łączy ze sobą branżę filmową, reklamową, muzyczną i marketingową. Konkurs pozwala młodym twórcom zrealizować film w dowolnej formie i pokazać pełnię swojego talentu. To także szansa, aby nawiązać zawodowe relacje, spróbować swoich sił w branży kreatywnej i zbudować mocniejsze portfolio, korzystając z doświadczenia producentów Papaya Films oraz innych partnerów konkursu.

W 2023 konkurs Papaya New Directors działa w nowej formule, w której to organizatorzy zapraszają do współpracy wybranych twórców i twórczynie. Reżyserzy i reżyserki, których dotychczasowe realizacje przekonają zespół konkursu, zostaną zaproszeni do zaprezentowania kompletnej wizji reżyserskiej na zadany temat. W tej edycji to partnerzy konkursu, na podstawie stworzonych treatmentów zdecydują, kto zrealizuje dla nich filmy. O produkcję filmów zadba zespół Papaya Films.

Więcej informacji na stronie: https://www.papayanewdirectors.com

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Be Communications S.C.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Instrument UFO rozbrzmi w Galerii Północnej Biuro prasowe
2024-07-26 | 13:00

Instrument UFO rozbrzmi w Galerii Północnej

Z wyglądu przypominają UFO, a ich dźwięk potrafi relaksować nawet najbardziej zestresowaną osobę. Handpany, bo o nich mowa, coraz częściej rozbrzmiewają w stolicy. Gry na tym nietypowym
Muzyka IDA 2024 powered by TECHNICS, największa impreza DJ-ska w Polsce już w sierpniu
2024-07-25 | 13:25

IDA 2024 powered by TECHNICS, największa impreza DJ-ska w Polsce już w sierpniu

3 sierpnia w Poznaniu odbędą się największe w Polsce mistrzostwa DJ-ów, czyli IDA Poland 2024. Po raz czwarty partnerem imprezy będzie marka Technics, legendarny producent sprzętu
Muzyka „Klasyka w szortach” w Fuzji. Kwartet smyczkowy dla całej rodziny
2024-07-24 | 11:35

„Klasyka w szortach” w Fuzji. Kwartet smyczkowy dla całej rodziny

Program kolejnego koncertu z cyklu „Klasyka w szortach” organizowanego przez Akademię Muzyczną w Łodzi i Fuzję został zaprojektowany z myślą o odbiorcach w każdym wieku.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.