Bukmacher podaje, co Lewandowscy założą na galę Złotej Piłki
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Złota Piłka to jeden z najbardziej prestiżowych plebiscytów w świecie futbolu. Po trofeum najczęściej sięgał Lionel Messi – sześć razy, w tym aż cztery z rzędu. Wielokrotnym laureatem jest też Cristiano Ronaldo – nagrodę odbierał pięć razy. W 2021 r. w wyścigu po Złotą Piłkę liczą się tylko Robert Lewandowski i Leo Messi, przy czym, zdaniem BETFAN, faworytem jest właśnie Polak. Jego szanse rosną systematycznie od sierpnia i dziś „Lewy” ma do Złotej Piłki bliżej niż kiedykolwiek.
Rozstrzygnięcie nastąpi podczas gali, 29 listopada. Zainteresowanie tym wydarzeniem znacznie wykracza poza świat sportu, a stroje gości, zwłaszcza piłkarzy i WAGs, są komentowane równie szeroko, co same wyniki głosowania. W co będą ubrani Lewandowscy? Ania i Robert podczas tego typu okazji stawiali dotąd częściej na klasykę niż ekstrawagancję. Zdaniem BETFAN Robert pojawi się w garniturze lub smokingu w ciemnym kolorze, inaczej niż rok temu na rozdaniu Globe Soccer Awards – wówczas miał na sobie białą marynarkę do czarnych spodni. Pod szyję wybierze zaś muszkę zamiast krawata. Według bukmachera jego żona założy kreację od zagranicznego designera, w której będzie dominowała czerń. Innym przewodnim kolorem ubioru Anny, który ma tylko trochę „niższe szanse” jest zielony. Zdaniem BETFAN żona najlepszego polskiego piłkarza, mimo iż jej stroje dość często eksponują zgrabne nogi, nie zdecyduje się tym razem na mini, lecz założy na wieczór długą suknię. Na gali wystąpi jednak w modelu z rozcięciem ukazującym zalotnie jedną nogę. Jeśli zaś chodzi o fryzurę według przewidywań bukmacherskich Ania postawi na naturalnie rozpuszczone włosy, nie zaś związane czy upięte, a tym bardziej nie na fryzurę typu kok.
BETFAN jest polską, legalnie działającą firmą bukmacherską online. Wyróżniają ją innowacyjne rozwiązania, szeroki zakres proponowanych zakładów i otwartość na potrzeby klientów. Obok możliwości obstawiania wyników sportowych, na żywo i esportowych, BETFAN jako jedyny w Polsce bukmacher oferuje na szeroką skalę zakłady na rozrywkę, obejmujące tematy okołosportowe, a także z obszaru mediów, polityki, show-biznesu czy nawet pogody. W sumie proponuje miesięcznie ponad 1,5 mln różnych zakładów. BETFAN jest w gronie pięciu największych polskich bukmacherów.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.