Bukmacher podaje, co Lewandowscy założą na galę Złotej Piłki
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Złota Piłka to jeden z najbardziej prestiżowych plebiscytów w świecie futbolu. Po trofeum najczęściej sięgał Lionel Messi – sześć razy, w tym aż cztery z rzędu. Wielokrotnym laureatem jest też Cristiano Ronaldo – nagrodę odbierał pięć razy. W 2021 r. w wyścigu po Złotą Piłkę liczą się tylko Robert Lewandowski i Leo Messi, przy czym, zdaniem BETFAN, faworytem jest właśnie Polak. Jego szanse rosną systematycznie od sierpnia i dziś „Lewy” ma do Złotej Piłki bliżej niż kiedykolwiek.
Rozstrzygnięcie nastąpi podczas gali, 29 listopada. Zainteresowanie tym wydarzeniem znacznie wykracza poza świat sportu, a stroje gości, zwłaszcza piłkarzy i WAGs, są komentowane równie szeroko, co same wyniki głosowania. W co będą ubrani Lewandowscy? Ania i Robert podczas tego typu okazji stawiali dotąd częściej na klasykę niż ekstrawagancję. Zdaniem BETFAN Robert pojawi się w garniturze lub smokingu w ciemnym kolorze, inaczej niż rok temu na rozdaniu Globe Soccer Awards – wówczas miał na sobie białą marynarkę do czarnych spodni. Pod szyję wybierze zaś muszkę zamiast krawata. Według bukmachera jego żona założy kreację od zagranicznego designera, w której będzie dominowała czerń. Innym przewodnim kolorem ubioru Anny, który ma tylko trochę „niższe szanse” jest zielony. Zdaniem BETFAN żona najlepszego polskiego piłkarza, mimo iż jej stroje dość często eksponują zgrabne nogi, nie zdecyduje się tym razem na mini, lecz założy na wieczór długą suknię. Na gali wystąpi jednak w modelu z rozcięciem ukazującym zalotnie jedną nogę. Jeśli zaś chodzi o fryzurę według przewidywań bukmacherskich Ania postawi na naturalnie rozpuszczone włosy, nie zaś związane czy upięte, a tym bardziej nie na fryzurę typu kok.
BETFAN jest polską, legalnie działającą firmą bukmacherską online. Wyróżniają ją innowacyjne rozwiązania, szeroki zakres proponowanych zakładów i otwartość na potrzeby klientów. Obok możliwości obstawiania wyników sportowych, na żywo i esportowych, BETFAN jako jedyny w Polsce bukmacher oferuje na szeroką skalę zakłady na rozrywkę, obejmujące tematy okołosportowe, a także z obszaru mediów, polityki, show-biznesu czy nawet pogody. W sumie proponuje miesięcznie ponad 1,5 mln różnych zakładów. BETFAN jest w gronie pięciu największych polskich bukmacherów.
Jak wsparcie psychologiczne buduje przyszłych mistrzów sportowych
Angelika Szymańska: „KSG Olympic Dreams pomaga mi spełniać sportowe marzenia
Jak stworzyć skuteczny zespół piłki nożnej? Patent Polish Soccer Skills
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.