Butik By o la la w CH Focus w nowej odsłonie
Butik By o la la szykuje nie lada niespodziankę dla bydgoszczanek. Jeszcze przed Wielkanocą marka zaprezentuje się w nowej odsłonie w CH Focus. Lokal przejdzie metamorfozę, aby móc powitać klientki w dużo większym salonie oraz w nowej lokalizacji. Ponowne otwarcie By o la la zaplanowano na 18 marca.
Nowo otwierany - przestronny i funkcjonalny – salon teraz będzie zajmować powierzchnię aż dwukrotnie większą od poprzedniej – tj. 96,71 mkw. (wcześniejszy metraż 45,00 mkw.). Sklep przywita bydgoszczanki nowym wystrojem i aranżacją przestrzeni, odwzorowującymi obecne standardy marki. Butik By o la la to miejsce, w którym każda kobieta odnajdzie siebie i swoją indywidualność. Tutaj można zaopatrzyć się w kolekcje, które są niebanalne i szykowne. By o la la to ubrania, które podkreślają kobiecość i harmonijnie łączą różne style, co nadaje im wyjątkowy charakter.
Zarówno stałe klientki, jak i panie sympatyzujące z firmą, doskonale wiedzą, co ją charakteryzuje. By o la la to marka dla kobiet, które szukają ubrań oryginalnych, ciekawych i chcą wyróżnić się z tłumu. To marka dla kobiet, które szukają unikalnych krojów, wzorów i wyglądu ubrań, a zarazem wygodnych i praktycznych. Jej znakiem charakterystycznym jest mocna osobowość, niepowtarzalny styl i duża dawka dystansu. Produkty wyróżniają się najwyższą jakością, a kolekcje są odpowiedzią na najświeższe trendy w modzie. Po przeprowadzce salon mieścić się będzie na piętrze CH Focus, obok sklepu Lee Wrangler.
– Bardzo się cieszę, że butik By o la la zdecydował się przejść wielką metamorfozę –nie tylko odświeżony zostanie wystrój lokalu, ale też powiększy się jego przestrzeń ekspozycyjna i zmieni się lokalizacja. Stale poszerzamy ofertę Focusa, dostosowując ją do potrzeb i oczekiwań najbardziej wymagających klientów, a umożliwienie rozwoju polskiej marce na lokalnym rynku szczególnie nas cieszy. Jestem przekonany, że otwarcie nowego, większego butiku prezentującego bogatszy asortyment i jeszcze lepiej wyeksponowany, to strzał w dziesiątkę – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.