Butik optyczny Fielmann w nowej lokalizacji w Szczecinie już otwarty!
MSL GROUP
Wołoska 9
02-583 Warszawa
aleksandra.siewiera|mslgroup.com| |aleksandra.siewiera|mslgroup.com
+48 537 366 252
a
Fielmann to symbol mody okularowej w korzystnych cenach. W związku z nadchodzącym sezonem wakacyjnym, marka przygotowała autorską kolekcję Piękne Życie – czyli bogatą ofertę oprawek w letnich kolorach z charakterystycznymi, szerokimi zausznikami. Na szczególną uwagę na pewno zasługują okulary przeciwsłoneczne z tej kolekcji – niezbędny element wakacyjnej stylizacji. W ofercie marki klienci znajdą nie tylko modele z autorskiej kolekcji Fielmann, lecz także światowych projektantów, takich jak Calvin Klein, Carolina Herrera, Tom Ford, Dior, Gucci czy kultowej marki Ray Ban.
Fielmann nieustannie inwestuje w rozwój sieci salonów optycznych, dążąc do obecności w najważniejszych miastach Polski i najbardziej prestiżowych przestrzeniach handlowych w kraju. Jesteśmy obecni w Szczecinie od wielu lat – to jeden z naszych pierwszych butików w Polsce. Na przestrzeni czasu nasza marka rozwinęła się nie tylko poprzez poszerzenie sieci salonów, lecz także oferowaną jakość usług oraz doświadczenie zakupowe. Dlatego też podjęliśmy decyzję o relokacji szczecińskiego butiku, dążąc do tego, aby móc zaoferować naszym klientom obsługę na najwyższym poziomie – przy wykorzystaniu najnowocześniejszego sprzętu do badań wzroku oraz w nowoczesnym wnętrzu. Jestem pewien, że butik w nowej lokalizacji i nowej odsłonie sprawi, że wizyta
w nim zaowocuje znalezieniem swojej wymarzonej pary okularów a przy okazji będzie wyjątkowym doświadczeniem zakupowym
- mówi Dariusz Sądowski, Dyrektor Generalny.
Bezpłatne badanie wzroku i profesjonalne doradztwo
W każdym z butików Fielmann w doborze odpowiednich szkieł pomaga wyspecjalizowany personel, który zapewnia klientom bezpłatne przeprowadzenie badania wzroku z wykorzystaniem najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Ponadto klienci salonów mogą skorzystać ze wsparcia w doborze opraw odpowiednich do ich kształtu i rysów twarzy, fryzury i indywidualnych preferencji.
Dynamiczny rozwój marki Fielmann w Polsce
Pomimo pandemii ostatni rok jest niezwykle owocny dla sieci Fielmann. Marka na tydzień przed relokacją salonu w Szczecinie otworzyła swój 31. butik we Wrocławiu, w Pasażu Grunwaldzkim. Ponadto od niedawna dostępny jest nowy sklep internetowy fielmann.pl, w którym klienci mogą kupić okulary przeciwsłoneczne i soczewki kontaktowe.
Bezpieczeństwo przede wszystkim
Wszyscy odwiedzający salony marki mogą być pewni gwarancji wysokich standardów higieny – pracownicy regularnie dezynfekują dłonie oraz oprawy, a także noszą maski ochronne podczas trwania całej konsultacji. Dodatkowo wprowadzono możliwość umówienia indywidualnych wizyt online, na które można zapisywać się poprzez stronę: www.fielmann.pl/termin.
W 2019 roku firma Fielmann sprzedała ponad 130 000 par okularów i wygenerowała roczny obrót w wysokości 13,4 mln EUR. Główną wartością firmy jest jej kadra – w tym momencie w Polsce Fielmann zatrudnia ponad 350 pracowników, wspiera ich rozwój zawodowy, oferując pakiety szkoleń na każdym etapie kariery. Na czas lockdownu Fielmann zagwarantował pracę wszystkim pracownikom na takich samych warunkach jak przed kryzysem.
O firmie
Fielmann jest marką optyczną, która od zawsze wyprzedzała swoje czasy, oferując szereg udogodnień, które
z czasem stawały się standardami w branży. Firmę założył w 1972 r. Günther Fielmann, otwierając swój pierwszy sklep z okularami w mieście Cuxhaven. Aktualnie Fielmann prowadzi 850 salonów optycznych w całej Europie
i jest liderem branży w Niemczech.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.