Komunikaty PR

Butik optyczny Fielmann w nowej lokalizacji w Szczecinie już otwarty!

2021-06-22  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Siewiera
MSL GROUP

Wołoska 9
02-583 Warszawa
aleksandra.siewiera|mslgroup.com| |aleksandra.siewiera|mslgroup.com
+48 537 366 252
a

Fielmann to symbol mody okularowej w korzystnych cenach. W związku z nadchodzącym sezonem wakacyjnym, marka przygotowała autorską kolekcję Piękne Życie – czyli bogatą ofertę oprawek w letnich kolorach z charakterystycznymi, szerokimi zausznikami. Na szczególną uwagę na pewno zasługują okulary przeciwsłoneczne z tej kolekcji – niezbędny element wakacyjnej stylizacji.  W ofercie marki klienci znajdą nie tylko modele z autorskiej kolekcji Fielmann, lecz także światowych projektantów, takich jak Calvin Klein, Carolina Herrera, Tom Ford, Dior, Gucci czy kultowej marki Ray Ban.

Fielmann nieustannie inwestuje w rozwój sieci salonów optycznych, dążąc do obecności w najważniejszych miastach Polski i najbardziej prestiżowych przestrzeniach handlowych w kraju. Jesteśmy obecni w Szczecinie od wielu lat – to jeden z naszych pierwszych butików w Polsce. Na przestrzeni czasu nasza marka rozwinęła się nie tylko poprzez poszerzenie sieci salonów, lecz także oferowaną jakość usług oraz doświadczenie zakupowe. Dlatego też podjęliśmy decyzję o relokacji szczecińskiego butiku, dążąc do tego, aby móc zaoferować naszym klientom obsługę na najwyższym poziomie – przy wykorzystaniu najnowocześniejszego sprzętu do badań wzroku oraz w nowoczesnym wnętrzu. Jestem pewien, że butik w nowej lokalizacji i nowej odsłonie sprawi, że wizyta
w nim zaowocuje znalezieniem swojej wymarzonej pary okularów a przy okazji będzie wyjątkowym doświadczeniem zakupowym

                                                                                                        - mówi Dariusz Sądowski, Dyrektor Generalny.

 

Bezpłatne badanie wzroku i profesjonalne doradztwo

W każdym z butików Fielmann w doborze odpowiednich szkieł pomaga wyspecjalizowany personel, który zapewnia klientom bezpłatne przeprowadzenie badania wzroku z wykorzystaniem najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Ponadto klienci salonów mogą skorzystać ze wsparcia w doborze opraw odpowiednich do ich kształtu i rysów twarzy, fryzury i indywidualnych preferencji.

Dynamiczny rozwój marki Fielmann w Polsce

Pomimo pandemii ostatni rok jest niezwykle owocny dla sieci Fielmann. Marka na tydzień przed relokacją salonu w Szczecinie otworzyła swój 31. butik we Wrocławiu, w Pasażu Grunwaldzkim. Ponadto od niedawna dostępny jest nowy sklep internetowy fielmann.pl, w którym klienci mogą kupić okulary przeciwsłoneczne i soczewki kontaktowe.

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Wszyscy odwiedzający salony marki mogą być pewni gwarancji wysokich standardów higieny – pracownicy regularnie dezynfekują dłonie oraz oprawy, a także noszą maski ochronne podczas trwania całej konsultacji. Dodatkowo wprowadzono możliwość umówienia indywidualnych wizyt online, na które można zapisywać się poprzez stronę: www.fielmann.pl/termin.

W 2019 roku firma Fielmann sprzedała ponad 130 000 par okularów i wygenerowała roczny obrót w wysokości 13,4 mln EUR. Główną wartością firmy jest jej kadra – w tym momencie w Polsce Fielmann zatrudnia ponad 350 pracowników, wspiera ich rozwój zawodowy, oferując pakiety szkoleń na każdym etapie kariery. Na czas lockdownu Fielmann zagwarantował pracę wszystkim pracownikom na takich samych warunkach jak przed kryzysem.

O firmie

Fielmann jest marką optyczną, która od zawsze wyprzedzała swoje czasy, oferując szereg udogodnień, które
z czasem stawały się standardami w branży. Firmę założył w 1972 r. Günther Fielmann, otwierając swój pierwszy sklep z okularami w mieście Cuxhaven. Aktualnie Fielmann prowadzi 850 salonów optycznych w całej Europie
i jest liderem branży w Niemczech.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MSL GROUP
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.