Komunikaty PR

Butik optyczny Fielmann w nowej lokalizacji w Szczecinie już otwarty!

2021-06-22  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Siewiera
MSL GROUP

Wołoska 9
02-583 Warszawa
aleksandra.siewiera|mslgroup.com| |aleksandra.siewiera|mslgroup.com
+48 537 366 252
a

Fielmann to symbol mody okularowej w korzystnych cenach. W związku z nadchodzącym sezonem wakacyjnym, marka przygotowała autorską kolekcję Piękne Życie – czyli bogatą ofertę oprawek w letnich kolorach z charakterystycznymi, szerokimi zausznikami. Na szczególną uwagę na pewno zasługują okulary przeciwsłoneczne z tej kolekcji – niezbędny element wakacyjnej stylizacji.  W ofercie marki klienci znajdą nie tylko modele z autorskiej kolekcji Fielmann, lecz także światowych projektantów, takich jak Calvin Klein, Carolina Herrera, Tom Ford, Dior, Gucci czy kultowej marki Ray Ban.

Fielmann nieustannie inwestuje w rozwój sieci salonów optycznych, dążąc do obecności w najważniejszych miastach Polski i najbardziej prestiżowych przestrzeniach handlowych w kraju. Jesteśmy obecni w Szczecinie od wielu lat – to jeden z naszych pierwszych butików w Polsce. Na przestrzeni czasu nasza marka rozwinęła się nie tylko poprzez poszerzenie sieci salonów, lecz także oferowaną jakość usług oraz doświadczenie zakupowe. Dlatego też podjęliśmy decyzję o relokacji szczecińskiego butiku, dążąc do tego, aby móc zaoferować naszym klientom obsługę na najwyższym poziomie – przy wykorzystaniu najnowocześniejszego sprzętu do badań wzroku oraz w nowoczesnym wnętrzu. Jestem pewien, że butik w nowej lokalizacji i nowej odsłonie sprawi, że wizyta
w nim zaowocuje znalezieniem swojej wymarzonej pary okularów a przy okazji będzie wyjątkowym doświadczeniem zakupowym

                                                                                                        - mówi Dariusz Sądowski, Dyrektor Generalny.

 

Bezpłatne badanie wzroku i profesjonalne doradztwo

W każdym z butików Fielmann w doborze odpowiednich szkieł pomaga wyspecjalizowany personel, który zapewnia klientom bezpłatne przeprowadzenie badania wzroku z wykorzystaniem najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Ponadto klienci salonów mogą skorzystać ze wsparcia w doborze opraw odpowiednich do ich kształtu i rysów twarzy, fryzury i indywidualnych preferencji.

Dynamiczny rozwój marki Fielmann w Polsce

Pomimo pandemii ostatni rok jest niezwykle owocny dla sieci Fielmann. Marka na tydzień przed relokacją salonu w Szczecinie otworzyła swój 31. butik we Wrocławiu, w Pasażu Grunwaldzkim. Ponadto od niedawna dostępny jest nowy sklep internetowy fielmann.pl, w którym klienci mogą kupić okulary przeciwsłoneczne i soczewki kontaktowe.

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Wszyscy odwiedzający salony marki mogą być pewni gwarancji wysokich standardów higieny – pracownicy regularnie dezynfekują dłonie oraz oprawy, a także noszą maski ochronne podczas trwania całej konsultacji. Dodatkowo wprowadzono możliwość umówienia indywidualnych wizyt online, na które można zapisywać się poprzez stronę: www.fielmann.pl/termin.

W 2019 roku firma Fielmann sprzedała ponad 130 000 par okularów i wygenerowała roczny obrót w wysokości 13,4 mln EUR. Główną wartością firmy jest jej kadra – w tym momencie w Polsce Fielmann zatrudnia ponad 350 pracowników, wspiera ich rozwój zawodowy, oferując pakiety szkoleń na każdym etapie kariery. Na czas lockdownu Fielmann zagwarantował pracę wszystkim pracownikom na takich samych warunkach jak przed kryzysem.

O firmie

Fielmann jest marką optyczną, która od zawsze wyprzedzała swoje czasy, oferując szereg udogodnień, które
z czasem stawały się standardami w branży. Firmę założył w 1972 r. Günther Fielmann, otwierając swój pierwszy sklep z okularami w mieście Cuxhaven. Aktualnie Fielmann prowadzi 850 salonów optycznych w całej Europie
i jest liderem branży w Niemczech.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MSL GROUP
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Logistyka może zadecydować o sukcesie sprzedażowym e-sklepu w szczycie sezonu Biuro prasowe
2024-09-24 | 15:00

Logistyka może zadecydować o sukcesie sprzedażowym e-sklepu w szczycie sezonu

Pozostały ostatnie 2 miesiące, by przygotować się do piku sprzedażowego pod kątem logistyki i obsługi klienta. Przedsiębiorcy muszą stawić czoła nie tylko wzmożonemu popytowi, ale
Zakupy W centrum handlowym powstał punkt zbiórkowy darów dla powodzian
2024-09-23 | 01:00

W centrum handlowym powstał punkt zbiórkowy darów dla powodzian

Aż do 28 września w centrum handlowym Nowe Bielawy w Toruniu działać będzie punkt, do którego można przynosić dary dla powodzian. Do pomocy może przyłączyć się
Zakupy Studio Tańca Duet otwiera się w nowej lokalizacji – Centrum Modlińska 6D
2024-09-19 | 10:30

Studio Tańca Duet otwiera się w nowej lokalizacji – Centrum Modlińska 6D

Już niedługo na Białołęce otwarta zostanie nowa filia Studia Tańca Duet! Nowy lokal będzie mieścił się w najnowszym centrum handlowo-usługowym na mapie Warszawy – Centrum

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.