Cały sprzęt fotograficzny w jednym plecaku - HAMA Samara
Ten plecak o pojemności 8 l pomieści wszystkie niezbędne akcesoria foto w 7 wyjmowanych przegrodach wewnętrznych. Z boku torby nie zabrakło tez uchwytu na statyw.
Plecak jest utrzymany w czarnej kolorystyce, waży 390 g, a jego wymiary to 25 x 10 x 30 cm. Jego pojemność wynosi 8 l, zmieścimy więc w nim cały niezbędny sprzęt do profesjonalnej pracy lub fotograficznej pasji. Skutecznie ochroni akcesoria w trakcie transportu lub podróży.
W plecaku HAMA Samara znalazła się miękko wyściełana komora na kamerę z podwójnym zamkiem błyskawicznym. W środku znajdziemy 7 wyjmowanych przegród wewnętrznych, a pod pokrywą umieszczono zamykaną na suwak kieszeń na pozostałe gadżety. Dzięki regulowanym paskom na ramię łatwo dostosujemy ich położenie do swojego wzrostu i typu sylwetki.
Nie mogło zabraknąć też górnego uchwytu do wygodnego przenoszenia plecaka, tak samo jak dwóch kieszeni po bokach, wykonanych z siatkowego materiału. Całość dopełnia boczny uchwyt na statyw.
Producent ustalił niewiążącą cenę tej nowości na poziomie 129 zł.
Więcej szczegółów znajduje się na stronie https://pl.hama.com.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.