Komunikaty PR

Celebracja kobiet z limitowaną kolekcją Frida Kahlo od Waterdrop

2022-03-11  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.

Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/

Kobieca odwaga i determinacja potrafiąca zmienić bieg historii były inspiracją do stworzenia najnowszej kolekcji butelek od Waterdrop. Symbolem kobiecej siły stała się Frida Kahlo – na podstawie jej obrazów powstały trzy wzory, w których dostępne są limitowane butelki. Kolekcja jest dostępna w sklepie producenta już teraz, a 10% zysku z jej sprzedaży zostanie przekazane na konto organizacji walczącej o równouprawnienie kobiet na całym świecie. 

Frida Kahlo – rewolucja poprzez sztukę

Meksykańska malarka tworząca w ubiegłym stuleciu to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i kultowych postaci na świecie. Sławę przyniosły jej dzieła inspirowane meksykańską kulturą ludową, w szczególności autoportrety. Jej obrazy gościły w galeriach w Meksyku, Nowym Jorku czy Paryżu, a jej twórczość nie traci na popularności także dziś. Frida Kahlo dzięki swojemu talentowi i niezwykłej osobowości walczyła o prawa i równy status dla kobiet na całym świecie.

Wsparcie dla kobiet na całym świecie

Zdaniem Waterdrop Frida stanowi wzór godny naśladowania, dlatego wraz z Frida Kahlo Corporation firma stworzyła limitowaną kolekcję inspirowanych twórczością malarki butelek. Posłużą one nie tylko swoim właścicielom, ale wesprą organizację prokobiecą.
10% zysków ze sprzedaży butelek z kolekcji Frida Kahlo zostanie przekazanych na rzecz Global Fund for Women - organizacji o globalnym zasięgu, która od ponad trzydziestu lat działa na rzecz równouprawnienia kobiet na całym świecie.

Trzy wzory, trzy rozmiary

Butelki z kolekcji Frida Kahlo dostępne są w trzech kwiatowych wzorach, zainspirowanych twórczością malarki i trzech pojemnościach: 400 ml, 600 ml i 1 L. Zostały wykonane z bezwonnego, niewpływającego na smak szkła borokrzemowego i wyposażone w wysoce szczelną bambusową zakrętkę. Każda butelka sprzedawana jest z pokrowcem neoprenowym, zabezpieczającym przed wyślizgnięciem się jej z ręki i pozwalającym na dłużej utrzymać temperaturę napoju.

Inspirowane obrazami Fridy wzory z motywami maków, lilii i kwiatów hibiskusa przyciągają spojrzenia i przypominają o piciu wody każdego dnia. 

Dzięki tej limitowanej kolekcji każdy fan twórczości meksykańskiej malarki może mieć fragment jej sztuki w domu i świadomie wspierać kobiety na całym świecie.

Butelki samodzielnie i w zestawach dostępne są na stronie producenta: www.waterdrop.pl 

Cena butelki 600 ml: 143,99 zł

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Planet Partners sp.z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.