Komunikaty PR

CELEBRATION - kapsułowa kolekcja KAZAR

2022-11-22  |  12:00
Biuro prasowe

Sezon imprez i towarzyskich spotkań uważamy za otwarty! Marka KAZAR zaprasza do wspólnego celebrowania uroczystych chwil. Każda z nich zasługuje na wyjątkową oprawę i wyszukaną stylizację, która zostanie dostrzeżona i zapamiętana. Kapsułowa kolekcja wieczorowych butów i torebek CELEBRATION powstała z intencją podkreślenia wyjątkowych momentów i zaprojektowana tak, aby dodać im blasku w stylu glamour.

Let’s Celebrate!

Znajdziemy w kolekcji szeroki wybór zmysłowych sandałów i lekkich klapków na obcasach o różnej wysokości. Miłośniczki szpilek będę zachwycone wysokimi, smukłymi obcasami, a dla zwolenniczek komfortu zostały zaprojektowane modele na niższym, stabilniejszym słupku 
i niewielkich obcasach w modnym od kilku sezonów kształcie klepsydry. Modele ozdobione kryształami, piórami oraz lśniącymi złotymi lub srebrnymi skórami, mogą pełnić rolę biżuterii 
i doskonale uzupełniać nie tylko świąteczne, ale także sylwestrowe i karnawałowe stylizacje. 

Kolorystyka kapsuły CELEBRATION to przede wszystkim ponadczasowa czerń i wyrafinowany odcień bordo, a także kremowa odsłona bieli. Wieczorowy charakter został podkreślony delikatnie połyskującym satynowym wykończeniem. Na uwagę zasługuje elektryzujący pomarańcz, który pojawia się na niewielkiej torebce w całości wykonanej z piór. Nie sposób oderwać od niej wzroku!

W kolekcji znajdziemy też wybór wieczorowych torebek na delikatnych paskach lub eleganckich łańcuszkach. Stanowią idealne wykończenie każdej, nawet najprostszej stylizacji przeznaczonej na wyjątkowy wieczór. Do wyboru są małe noszone w dłoni pudełkowe torebki oraz nieco większe modele przeznaczone do noszenia na ramieniu. Wyjątkowe w designie przyciągają spojrzenia dzięki zdobieniom, na które składają się błyszczące kamienienie, kryształy lub pióra. 

Wieczorowy, wyjątkowy charakter kapsułowej kolekcji KAZAR CELEBRATION w pełni oddaje sesja zdjęciowa autorstwa Tatiany i Karola Pacewicz.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park Biuro prasowe
2024-05-08 | 09:15

Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park

Marka Pauloadriani oferująca damskie i męskie kolekcje premium dołączyła do grona najemców Magnolia Park. Poza odzieżą renomowanych marek w swojej ofercie posiada także autorską
Moda Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF
2024-04-29 | 16:00

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF Piotrkowska Center   Tu wiosenna energia połączy się z umiłowaniem
Moda Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty
2024-04-29 | 11:00

Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty

Jedyny w Polsce, niemal 600-metrowy concept store marki PRM można już odwiedzać w kompleksie z portfolio Grupy Capital Park przy Żelaznej 51/53 w Warszawie. PRM to nowa marka na mapie Europy,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca

Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.