Komunikaty PR

Centrum Korona rozdaje audiobooki

2021-06-23  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

W najbliższy weekend Centrum Korona zaplanowało dla swoich klientów wyjątkową promocję. Osoby, które zrobią w tych dniach zakupy w sklepach centrum, będą miały szansę zdobyć audiobook dla dzieci. Na najmłodszych będą też czekać warsztaty artystyczne oraz spotkanie autorskie z Edytą Jungowską!

Aby wziąć udział w promocji wystarczy zrobić zakupy w Centrum Korona w dniach 26-27 czerwca na kwotę min. 100 zł i wymienić paragon na audiobook z klasyką literatury dziecięcej, czytany przez znana polską aktorkę telewizyjna i teatralną - Edytę Jungowską. Podana kwota zakupów może być sumą maksymalnie 2 paragonów (w tym zakupy w hipermarkecie za max. 50 zł). W celu odebrania nagrody należy zgłosić się z dowodami zakupu do Punktu Obsługi Akcji w godz. 11:00-19:00.

Dodatkowo w sobotę, 26 czerwca, w Centrum Korona odbędzie się spotkanie autorskie dla dzieci z gościem specjalnym – Edytą Jungowską, która przeczyta fragmenty wybranych książek i pomoże przenieść się najmłodszym do zwariowanego świata bohaterów. Wszystkie dzieci będą mogły też porozmawiać z aktorką, wziąć autograf, a także zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia. Spotkanie odbędzie się w strefie przy wejściu Piastowskim w godz. 12:00-15:00. Następnego dnia w tych samych godzinach odbędzie się wspólne czytanie książek z animatorem, który zachęci dzieci do wspólne zabawy.

Promocji będą również towarzyszyć warsztaty kreatywne dla dzieci. Najmłodsi wykonają wakacyjne przypinki, a także wezmą udział w zajęciach malowania piaskiem, które w ostatnim czasie cieszą się wśród najmłodszych bardzo dużą popularnością. Wszystkie stworzone podczas warsztatów prace dzieci będą mogły zabrać ze sobą do domu.   

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.