Komunikaty PR

Centrum Korona rozdaje audiobooki

2021-06-23  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

W najbliższy weekend Centrum Korona zaplanowało dla swoich klientów wyjątkową promocję. Osoby, które zrobią w tych dniach zakupy w sklepach centrum, będą miały szansę zdobyć audiobook dla dzieci. Na najmłodszych będą też czekać warsztaty artystyczne oraz spotkanie autorskie z Edytą Jungowską!

Aby wziąć udział w promocji wystarczy zrobić zakupy w Centrum Korona w dniach 26-27 czerwca na kwotę min. 100 zł i wymienić paragon na audiobook z klasyką literatury dziecięcej, czytany przez znana polską aktorkę telewizyjna i teatralną - Edytę Jungowską. Podana kwota zakupów może być sumą maksymalnie 2 paragonów (w tym zakupy w hipermarkecie za max. 50 zł). W celu odebrania nagrody należy zgłosić się z dowodami zakupu do Punktu Obsługi Akcji w godz. 11:00-19:00.

Dodatkowo w sobotę, 26 czerwca, w Centrum Korona odbędzie się spotkanie autorskie dla dzieci z gościem specjalnym – Edytą Jungowską, która przeczyta fragmenty wybranych książek i pomoże przenieść się najmłodszym do zwariowanego świata bohaterów. Wszystkie dzieci będą mogły też porozmawiać z aktorką, wziąć autograf, a także zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia. Spotkanie odbędzie się w strefie przy wejściu Piastowskim w godz. 12:00-15:00. Następnego dnia w tych samych godzinach odbędzie się wspólne czytanie książek z animatorem, który zachęci dzieci do wspólne zabawy.

Promocji będą również towarzyszyć warsztaty kreatywne dla dzieci. Najmłodsi wykonają wakacyjne przypinki, a także wezmą udział w zajęciach malowania piaskiem, które w ostatnim czasie cieszą się wśród najmłodszych bardzo dużą popularnością. Wszystkie stworzone podczas warsztatów prace dzieci będą mogły zabrać ze sobą do domu.   

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Nowości od HARIBO! Biuro prasowe
2024-04-29 | 17:00

Nowości od HARIBO!

Na miłośników żelków czeka nie lada niespodzianka. Na półki sklepowe trafiają nowe produkty HARIBO, którym ciężko się oprzeć! Wśród nowości znajdziemy
Zakupy Oferty na wiosnę od Lider Starachowice
2024-04-25 | 08:00

Oferty na wiosnę od Lider Starachowice

Biwak pod gwiazdami i darmowa dostawa Lider Starachowice, dystrybutor marek Montis, Brock, Libox czy Russell Hobbs, przygotował tej wiosny kilka propozycji dla klientów, którzy
Zakupy Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
2024-04-24 | 12:15

Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska

Zawsze. Więcej. Online. Sklep internetowy Lidl Polska świętuje swoje 5. urodziny! Z tej okazji, na klientów czekają atrakcyjne rabaty na cały asortyment, który obejmuje bogatą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.