Centrum Korona zaprasza na piknik sąsiedzki!

Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Potańcówka z muzyką na żywo, live cooking, wyprzedaż garażowa, teatrzyki dla dzieci, pokazy taneczne, dmuchańce oraz wiele inny atrakcji będzie czekać na dzieci i dorosłych podczas wielkiego pikniku sąsiedzkiego, organizowanego przez Centrum Korona. To doskonała okazja, by zintegrować się z innymi mieszkańcami miasta i wspólnie świętować zakończenie wakacji.
W dniach 28-29 sierpnia w godzinach 10:00-21:00 przy Centrum Korona odbędzie się wielka zabawa sąsiedzka! Na scenie ustawionej na parkingu centrum przez cały weekend organizowane będą zabawy i pokazy taneczne, spektakle teatralne dla dzieci, warsztaty zumby, a także live cooking z finalistą programu Hell’s Kitchen – Jakubem Suchtą. Ale to nie wszystko! W sobotę i niedzielę w godz. 11:00-15:00 mieszkańcy Wrocławia będą mogli wziąć udział w wyprzedaży garażowej, podczas której będzie można kupić unikatowe ubrania, zabawki, płyty, książki, biżuterię, a nawet dekoracje do domu. To niepowtarzalna okazja, by upolować prawdziwe perełki w atrakcyjnych cenach!
„Wakacyjny czas sprzyja nie tylko odpoczynkowi, ale też nawiązywaniu nowych znajomości. Dlatego postanowiliśmy zorganizować piknik międzypokoleniowy z warsztatami i atrakcjami, które pozwolą mieszkańcom lepiej się ze sobą poznać. Wierzymy, że zaplanowane przez nas aktywności spotkają się z dużym zainteresowaniem zarówno dzieci, jak i dorosłych i dostarczą im samych pozytywnych emocji” – mówi Sylwia Klaman, Marketing and PR Director, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Korona.
Na pikniku nie zabraknie też strefy food truck oraz aktywności dla najmłodszych, takich jak dmuchańce czy pokazy baniek mydlanych. Całości dopełni wieczorna potańcówka międzypokoleniowa przy muzyce na żywo, która zapewni nie tylko świetną zabawę, ale pozwoli zintegrować się z innymi mieszańcami miasta. Piknik, będzie też okazją do spotkania i bezpośredniej rozmowy z zawodnikami drużyny Panthers Wroclaw oraz kobiecej drużyny WKS Śląsk Wrocław, będących partnerami wydarzenia. Wszyscy miłośnicy piłki nożnej będą mogli zdobyć voucher na mecz, plakat lub naklejki swojej ulubionej drużyny, a nawet imienny autograf. Przy stoisku WKS Śląsk Wrocław będzie można również wziąć udział w rozgrywkach FIFA, pomalować w kąciku plastycznym, zapoznać się z ofertą Akademii WKS Śląsk Wrocław i projektu „Piłka Nocna”, a także zapisać dzieci do drużyny piłkarskiej. Na pikniku pojawią się również maskotki WKS Śląsk Wrocław oraz drużyny Panthers Wroclaw, z którymi najmłodsi będą mogli zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.