Komunikaty PR

Ceramika Paradyż partnerem archiDAY 2020

2020-09-07  |  10:45
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/

Warsztaty, wywiady, prezentacje to tylko niektóre z wielu atrakcji tegorocznej edycji archiDAY – jednego z ważniejszych wydarzeń branżowych przeznaczonych dla architektów, projektantów, dekoratorów, stylistów wnętrz i designerów. Odbędzie się ono w dniach 12-16 października, w tym roku wyjątkowo w formule online. Partnerem wydarzenia została Ceramika Paradyż.

 

Ceramika Paradyż od lat wspiera w swoich działaniach profesjonalistów, między innymi poprzez różnego rodzaju szkolenia, webinary i udział w wydarzeniach branżowych. Jednym z nich jest archiDAY, na który organizator i partnerzy zaproszą ponad 10 000 architektów, projektantów, dekoratorów i stylistów wnętrz oraz osób odpowiedzialnych za home staging, którzy w tym roku będą mieli możliwość wzięcia udziału w wirtualnych spotkaniach, szkoleniach i prezentacjach. Jednym z partnerów tegorocznej edycji archiDAY 2020 jest Ceramika Paradyż – polska, rodzinna firma, która od 31 lat napędza wzornictwo oraz jest wizytówką polskiego przemysłu na świecie.

 

- Udział w archiDAY to dla nas doskonała możliwość, by szeroko zaprezentować nowe oblicze Ceramiki Paradyż i jej komplementarnej oferty produktowej, podzielić się ekspercką wiedzą oraz zwrócić uwagę na kluczowe zagadnienia związane z urządzaniem i wykańczaniem wnętrz. Z myślą o uczestnikach przygotujemy szereg materiałów i wystąpień, w których między innymi zgłębimy tematykę właściwego projektowania pomieszczeń, zarówno od strony projektantów, producentów jak i wykonawców, opowiemy o nietypowym zastosowaniu płytek ceramicznych, a także podzielimy się wachlarzem inspiracji bazujących na najnowszych światowych trendach. Zaoferujemy również możliwość konsultacji online przez cały czas trwania wydarzenia. Ceramika Paradyż od lat dba o rozwój i inspirowanie zarówno specjalistów, jak i osób, które stoją na początku swojej ścieżki zawodowej.  Dlatego też dołożymy wszelkich starań, aby wszyscy uczestnicy archiDAY otrzymali od nas dostosowaną do ich potrzeb, solidną dawkę wiedzy - mówi Grzegorz Kopeć, dyrektor działu współpracy z architektami w Ceramice Paradyż.

 

ArchiDAY 2020 w całości transmitowane będzie na platformie archiDESK - narzędziu wspierającym specjalistów z branży wyposażenia wnętrz. Pomimo że konferencja odbędzie się online, organizator zadbał o przygotowanie „wirtualnych stoisk”, na których producenci będą mogli wykorzystać interaktywne i angażujące formy prezentowania swoich najnowszych produktów. Goście konferencji z kolei będą mieli porozmawiania z reprezentantami firmy w specjalnych pokojach spotkań, w których będzie można zadawać pytania ekspertom. Nie zabraknie również gości specjalnych m.in. Mai Ganszyniec, która wspólnie z Ceramiką Paradyż stworzyła pokochaną przez profesjonalistów kolekcję Modernizm.

 

- Cieszymy się, że dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii, w tym roku również będziemy mogli zorganizować tak ważne dla całego sektora wydarzenie i wspólnie z Ceramiką Paradyż oraz pozostałymi partnerami stworzyć przestrzeń do wymiany wiedzy na najwyższym poziomie. Wiedzy, która szczególnie teraz, w nowej rzeczywistości rynkowej, ma ogromne znaczenie dla rozwoju branży wnętrzarskiej - podkreśla Przemysław Szklarzewski, CEO PCAW, organizator archiDAY 2020 Online.

 

Więcej szczegółów na temat programu archiDAY 2020 Online oraz udziału Ceramiki Paradyż już wkrótce.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.