CH Focus pełen świątecznych atrakcji
Przygotuj się na długie święta z CH Focus! Z okazji nadchodzących świąt, bydgoskie centrum szykuje moc atrakcji dla dzieci w postaci bezpłatnych warsztatów, Wesołego Miasteczka, spotkań ze świętym Mikołajem oraz mnóstwa niespodzianek. W tym roku galeria wprowadza klimat Bożego Narodzenia, zachęcając bydgoszczan, w okresie od 3 do 19 grudnia, do udziału w świątecznych aktywnościach. Na niezapomniane spotkanie ze św. Mikołajem i Panem Ciastkiem, Focus zaprasza najmłodszych już w najbliższy piątek 3 grudnia.
Czas oczekiwania na święta Bożego Narodzenia kojarzy się z choinką i przedświąteczną atmosferą, ale także z intensywnym poszukiwaniem prezentów dla bliskich oraz z wielkimi zakupami. W tym szczególnym dla wielu osób okresie, CH Focus zaplanowało w nadchodzących tygodniach szereg atrakcji, które umilą dorosłym wizyty w galerii, a najmłodszym - oczekiwanie na nadejście świąt. W magiczną atmosferę Bożego Narodzenia wprowadzą nas aktywności świąteczne, zaplanowane przez centrum handlowe w najbliższych dwóch tygodniach. Ciekawe wydarzenia, szczególnie dla dzieci, odbędą się już w nadchodzącym tygodniu.
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. Mikołajki to doskonała okazja, aby wprowadzić nasze pociechy w świąteczny nastrój. Z tą myślą już od 3 grudnia CH Focus zaprasza najmłodszych na spotkanie ze Świętym Mikołajem i Panem Ciastkiem, których obecność sprawi im ogromną radość.
Natomiast w dniach 10-12 grudnia do dyspozycji milusińskich będzie dmuchany plac zabaw w specjalnie przygotowanej zimowej scenografii, a tydzień później (17-19 grudnia) - Wesołe Miasteczko oraz Świąteczna Kolejka, ulokowane na placu przed centrum handlowym.
Czas przedświąteczny to dla małych fanów tworzenia dekoracji wyjątkowo twórczy okres i doskonała okazja, aby dać popis swoich artystycznych umiejętności. Możliwości i pomysłów na ozdoby jest wiele, o czym będą mogli przekonać się uczestnicy kreatywnych warsztatów, m.in. z dekorowania świątecznych kartek, odbywających się w dniach 3, 4 i 6 grudnia. Zajęcia realizowane będą w strefie warsztatowej, zlokalizowanej w pobliżu salonu iDream.
Dorosłym z kolei w grudniu pomocą służyć będzie nasza świąteczna obsługa, która w okresie 17-19 grudnia doradzi w wyborze odpowiednich prezentów, a także bezpłatnie je zapakuje pod choinkę w stworzonej do tego strefie Pakowania Prezentów.
- W tym roku stawiamy na długie, wspólne z klientami świętowanie, urozmaicając im wizyty w galerii różnymi atrakcjami, w szczególności dedykowanymi pocieciom. Z myślą o rodzinach z dziećmi postanowiliśmy zadbać o magiczny przedświąteczny nastrój najmłodszych. Zależy nam na tym, aby wszyscy nasi goście mieli spokojniejszą końcówkę roku i poczuli prawdziwie bożonarodzeniowy klimat w Focusie - mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Aktualny program świątecznych aktywności znajduje się na stronie CH Focus.
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.