Komunikaty PR

CH Rondo rozdaje bony do restauracji!

2021-08-26  |  16:38
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

Z okazji zbliżającego się nowego roku szkolnego, CH Rondo przygotowało dla swoich klientów atrakcyjną promocję. Wszystkie osoby, które zrobią zakupy w dniach 28-29 sierpnia, będą mogły odebrać bon do strefy food court o wartości nawet 20 zł! To doskonała okazja, by skompletować szkolną wyprawkę dla dziecka. Promocji będzie towarzyszyć konkurs z nagrodami.

W CH Rondo mieszkańcy Bydgoszczy i okolic zawsze mogą liczyć na ciekawe atrakcje i promocje. Nie zabraknie ich również w najbliższy weekend. W sobotę i niedzielę na klientów CH Rondo będzie czekać smakowita niespodzianka – bony podarunkowe do strefy food court! Vouchery otrzymają klienci, którzy zrobią zakupy w sklepach centrum na kwotę 50 zł lub w hipermarkecie na kwotę 100 zł. W zamian za jeden paragon będzie można otrzymać bon o wartości 15 zł. Z kolei przy rejestracji dwóch paragonów klientom będzie przysługiwać bon o wartości aż 20 zł! Warunkiem udziału w promocji jest dołączenie do newslettera CH Rondo.

„Nasze Centrum jest wygodnym miejscem zakupów dla całych rodzin. Naszą ambicją jest sprawić, aby codzienne zakupy w CH Rondo były jak najbardziej komfortowe, a oferta była dopasowana do rzeczywistych potrzeb i zwyczajów naszych klientów. Zbliżający się początek roku to czas wzmożonych zakupów i naturalnie dłuższych wizyt. Wiemy, że nasi klienci bardzo chętnie spędzają czas w strefie food court, dlatego postanowiliśmy sprawić im niespodziankę i przygotowaliśmy promocję, w ramach której będą mogli odebrać bony podarunkowe do swoich ulubionych restauracji. Mamy nadzieję, że nasza propozycja ucieszy klientów i wierzymy, że zakupy w tych dniach sprawią im jeszcze więcej radości”– mówi Sylwia Klaman, Marketing and PR Director, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Handlowego Rondo.

W ramach promocji CH Rondo przygotowało również dla klientów konkurs na Facebooku. Aby wziąć w nim udział należy odpowiedzieć krótko na pytanie – z kim i dlaczego najbardziej lubisz spędzać czas w CH Rondo? Wypowiedź należy dodać w komentarzu pod postem konkursowym. Najciekawsze zgłoszenia zostaną nagrodzone kartami podarunkowymi na zakupy w sklepach CH Rondo o wartości 150 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.