CH Rondo rozdaje bony do restauracji!
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Z okazji zbliżającego się nowego roku szkolnego, CH Rondo przygotowało dla swoich klientów atrakcyjną promocję. Wszystkie osoby, które zrobią zakupy w dniach 28-29 sierpnia, będą mogły odebrać bon do strefy food court o wartości nawet 20 zł! To doskonała okazja, by skompletować szkolną wyprawkę dla dziecka. Promocji będzie towarzyszyć konkurs z nagrodami.
W CH Rondo mieszkańcy Bydgoszczy i okolic zawsze mogą liczyć na ciekawe atrakcje i promocje. Nie zabraknie ich również w najbliższy weekend. W sobotę i niedzielę na klientów CH Rondo będzie czekać smakowita niespodzianka – bony podarunkowe do strefy food court! Vouchery otrzymają klienci, którzy zrobią zakupy w sklepach centrum na kwotę 50 zł lub w hipermarkecie na kwotę 100 zł. W zamian za jeden paragon będzie można otrzymać bon o wartości 15 zł. Z kolei przy rejestracji dwóch paragonów klientom będzie przysługiwać bon o wartości aż 20 zł! Warunkiem udziału w promocji jest dołączenie do newslettera CH Rondo.
„Nasze Centrum jest wygodnym miejscem zakupów dla całych rodzin. Naszą ambicją jest sprawić, aby codzienne zakupy w CH Rondo były jak najbardziej komfortowe, a oferta była dopasowana do rzeczywistych potrzeb i zwyczajów naszych klientów. Zbliżający się początek roku to czas wzmożonych zakupów i naturalnie dłuższych wizyt. Wiemy, że nasi klienci bardzo chętnie spędzają czas w strefie food court, dlatego postanowiliśmy sprawić im niespodziankę i przygotowaliśmy promocję, w ramach której będą mogli odebrać bony podarunkowe do swoich ulubionych restauracji. Mamy nadzieję, że nasza propozycja ucieszy klientów i wierzymy, że zakupy w tych dniach sprawią im jeszcze więcej radości”– mówi Sylwia Klaman, Marketing and PR Director, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Handlowego Rondo.
W ramach promocji CH Rondo przygotowało również dla klientów konkurs na Facebooku. Aby wziąć w nim udział należy odpowiedzieć krótko na pytanie – z kim i dlaczego najbardziej lubisz spędzać czas w CH Rondo? Wypowiedź należy dodać w komentarzu pod postem konkursowym. Najciekawsze zgłoszenia zostaną nagrodzone kartami podarunkowymi na zakupy w sklepach CH Rondo o wartości 150 zł.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.