Komunikaty PR

Coca-Cola x Local Heroes. Wyjątkowa kolekcja ubrań inspirowana kultowym napojem

2020-03-03  |  17:00
Biuro prasowe

Coca-Cola zaprosiła do współpracy polską markę modową Local Heroes, która stworzyła kolekcję inspirowaną kultowym napojem gazowanym! Projekty Local Heroes są zawsze wyjątkowe, zaskakujące i wbrew przyjętym konwencjom, dlatego mają zwolenników wśród indywidualistów, którzy poprzez swój ubiór pragną wyrażać siebie. Podobnie jak hasło kampanii Coca-Cola – Express Your Taste - najnowsza kolekcja ma zachęcać do bezpośredniego komunikowania swojego sposobu myślenia.

 

Ubrania i akcesoria z kolekcji będą dostępne wyłącznie jako nagrody w loterii konsumenckiej – każdy będzie miał szansę na wygranie ich już od 2 marca! Kolekcję będzie można zobaczyć w 180 punktach w Polsce – w tym celu Coca-Cola nawiązała partnerstwo z multibrandową siecią salonów Sizeer. Jest to przestrzeń, która idealnie wpisuje się w ducha kampanii i przyciąga osoby kochające streetwear, stawiające na indywidualizm i różnorodność. W Sizeer od lat są dostępne najlepsze sneakersy i ubrania, dystrybuowane zarówno w największej w Polsce sieci sklepów stacjonarnych, jak i rozbudowanym sklepie online. Dlatego już od marca, wyłącznie w 180 lokalizacjach Sizeer, powstaną dedykowane ekspozycje z elementami kolekcji Coca-Cola x Local Heores, a zwycięzcy loterii konsumenckiej właśnie w placówkach Sizeer będą mogli odebrać swoje wygrane.

 

- Jesteśmy dumni z nawiązania współpracy z takimi partnerami. Kolekcja, która powstała w wyniku wspólnych działań, jest oparta na wartościach, które podzielamy. Coca-Cola dąży do inspirowania konsumentów do wyrażania siebie, swojego smaku. Local Heroes są jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek, wyznaczających trendy młodego pokolenia. Możliwość wyeksponowania kolekcji w salonach Sizeer to dla nas z kolei okazja do przybliżenia efektów naszej współpracy osobom aktywnie poszukującym stylizacji na nadchodzący sezon. Tegoroczna kooperacja zaostrzyła nasz apetyt na kolejne projekty, widzimy jak duży wpływ miała marka Coca-Cola na popkulturę również w Polsce. Narodziło się wiele pomysłów, które mamy nadzieję zrealizować w przyszłości – powiedziała Urszula Czerniawska, Brand Manager Coca-Cola.

 

W skład kolekcji Coca-Cola x Local Heroes wchodzi siedem elementów: dwa t-shirty, dwie bluzy, kurtka bomberka, skarpetki oraz nerka. Pojawiające się na ubraniach wzory, w tym duże, intensywnie zabarwione płomienie, nawiązują do wizji marek, których celem jest zachęcanie do przełamywania barier i eksponowania indywidualnego poczucia estetyki. Local Heroes opracowując projekty, inspirowało się różnymi wariantami logotypu marki. Cała kolekcja nawiązuje do ponadczasowego stylu vintage, rodem z lat 90.

 

Premiera kolekcji odbyła się 27 lutego 2020 roku na parkingu przy ul. Woronicza. Lokalizacja imprezy, atrakcje oraz atmosfera, tworzona dzięki muzyce i scenografii, sprawiły, że event w stu procentach oddał charakter kolekcji i podkreślił ważne dla Local Heroes i Coca-Coli przesłanie: #ExpressYourTaste. Na wydarzeniu nie zabrakło twarzy kampanii: Karoliny Pisarek, Nikodema Rozbickiego i Smolastego – indywidualistów z różnych obszarów kultury. Influencerów łączą światy ważne dla marki: mody, filmu oraz muzyki. Każdy z nich przyciąga zainteresowanie setek tysięcy osób. Na potrzeby kampanii z influencerami zrealizowano sesję zdjęciową.

 

Wyjątkowość projektu podkreśla limitowany charakter kolekcji, którą zdobyć można jedynie poprzez udział w konkursie. - Możliwość współpracy z tak kultową marką jak Coca-Cola to dla nas wyjątkowe wyróżnienie. Uważamy, że powstałe projekty to unikalna kolekcja, która pozwoliła wyeksponować najważniejsze zarówno dla nas, jak i dla Coca-Coli, wartości. Wierzymy, że za sprawą konkursu ułatwimy odbiorcom wyrażanie siebie na co dzień, a ubrania naprawdę podkreślą cechy charakteru zwycięzców – powiedziała Karolina Słota, Dyrektor Kreatywny Local Heroes.

 

Już od 2 marca ubrania i akcesoria będzie można wygrać w loterii konsumenckiej. Zgłoszenia odbywać się będą przez Messengera Coca-Cola. Be cautious!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.