Concept Store Pokaz. Jeszcze więcej mody w OFFIE
Przestrzeń OFF Piotrkowska Center wzbogaciła się o kolejne miejsce z modą – Concept Store Pokaz. Stworzony przez Karolinę Zankowicz autorski multibrandowy butik to miejsce dla miłośników niebanalnej mody oferujące starannie wyselekcjonowane propozycje wyłącznie polskich marek.
Na powierzchni 96 m² Concept Store Pokaz znaleźć można eleganckie ubrania od Le Prive, miejskie, oversize’owe projekty od The Amdra, minimalistyczną bieliznę i odzież codzienną marki Undress Code oraz damskie kolekcje Benu, łączące styl codzienny z nutą elegancji. Można tu kupić również odzież sygnowaną marką Elementy, którą charakteryzują proste, funkcjonalne kroje, a ubrania szyte są w Polsce zgodnie z filozofią slow fashion. Obecna w butiku marka Le Songe to polska marka homewear, której celem jest łączenie trendów z komfortem. Tworzone z pasją i dbałością o detale ubrania, takie jak piżamy czy szlafroki, zapewniają wygodę, ale również modny wygląd. Pokaz zachęca też do zakupu odzieży sportowej oraz modelującej bielizny marki Touches, która wspiera różne typy sylwetek i stawia na komfort i samopoczucie użytkowników, a także uniwersalnych ubrań casualowych marki Repose, wykonanych z wysokiej jakości materiałów. Z kolei She is Sunday to kolorowe bluzy, t-shirty i dresy, a Duende – casualowe ubrania idealne do codziennych stylizacji. Dla osób poszukujących wyrazistych projektów, odpowiednich zarówno na co dzień, jak i na specjalne okazje, ciekawą propozycję stanowi marka Hedonic, a oferta Concept Store Pokaz obejmuje także dodatki, takie jak biżuteria Stag, buty i torebki Balagan, oraz eleganckie paski marki Bellera.
Twórczynią butiku jest Karolina Zankowicz, stylistka, personal shopperka i absolwentka Via Moda w Warszawie na kierunku Dyrektor Artystyczny, Stylista i Visual Merchandiser. Concept Store Pokaz stworzyła, by promować ponadczasową elegancję i odpowiedzialne podejście do mody.
– Przy doborze asortymentu kieruję się przede wszystkim jakością i oryginalnością, które pozwalają moim klientom tworzyć świadomą, klasyczną i ponadczasową szafę – podkreśla Karolina Zankowicz. – W przyszłości planuję również poszerzenie oferty o własną markę.
Concept Store Pokaz poszerza ofertę działających już w OFF butików, pracowni i atelier projektantów marek takich jak Angelika Józefczyk, PtASZEK Atelier, Ewert and Friends, Dzień dobry, Patrycja Plesiak, Cukier Puder Vintage Store czy LDT Collective, których unikalne projekty, autorskie wzory i zaangażowanie w nurty slow i upcycling fashion powstają z myślą o tych odbiorcach, którzy poszukują rozwiązań spoza nurtu fast fashion.
– Mamy świetną przestrzeń, znakomicie współgrającą z kreatywnością twórców mody. Nic dziwnego, że projektanci doceniają potencjał OFFa i coraz liczniej są u nas obecni. Wspólnie stworzyliśmy swego rodzaju ulicę mody – podkreśla Julia Olczyk z zespołu OPG Property Professionals, zarządzającego OFF Piotrkowska Center.
OFF Piotrkowska Center to jeden z symboli rewitalizacji Łodzi – dawny kompleks przemysłowy został przekształcony w przestrzeń, która łączy funkcje kulturalne, handlowe i gastronomiczne, przyciągając lokalnych twórców oraz odwiedzających szukających unikalnych doświadczeń w otoczeniu historycznej architektury.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.