Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Jedyny w Polsce, niemal 600-metrowy concept store marki PRM można już odwiedzać w kompleksie z portfolio Grupy Capital Park przy Żelaznej 51/53 w Warszawie. PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej wrażliwej na piękno, estetykę i jakość.
PRM to eklektyzm, modowa awangarda i sztuka życia. To koncept, w którym mieszają się luksus ze stylem ulicznym, a kultura popularna splata się z tą niszową. Marka gromadzi w jednym miejscu tych, którzy lubią bawić się trendami, patrząc na modę jak na niekończące się pole możliwości i doświadczeń, które dopełniają ich codzienność. To ekskluzywny klub dla hedonistów wrażliwych na piękno, ceniących to, co „tu i teraz”, lubiących eksperymentować z formą i spełniać własne zachcianki. Są obywatelami świata, pełnymi kreatywności i wysokiego poczucia estetyki, którą zawsze stawiają na pierwszym miejscu.
- PRM nie przypomina tradycyjnego sklepu ani żadnego innego miejsca, jakie obecnie można znaleźć w Warszawie. Postawiliśmy na autorską formułę concept store, w której miesza się najwyższej klasy moda z najwyższą kulturą. Oprócz wielu unikalnych marek, w naszym butiku można znaleźć m.in. designerskie obiekty kolekcjonerskie czy starannie wyselekcjonowaną przez Wojtka Mazolewskiego kolekcję płyt winylowych. Dla tych, którzy cenią sobie prywatność, oferujemy również zakupy przy pomocy stylistów w dedykowanej dla nich przestrzeni. Chcemy naszym klientom zapewnić unikalne doświadczenia zakupowe, a także stworzyć miejsce spotkań społeczności PRM – komentuje Kamil Bajołek, Dyrektor Marki PRM.
Obecny PRM powstał po zeszłorocznym przejęciu i konsolidacji Sneakerstudio z PRM przez Answear.com, i tym samym jest połączeniem wieloletniego doświadczenia liderów sprzedaży produktów lifestyle’owych w Europie Środkowo-Wschodniej z zapleczem i niezawodnością wiodącej modowej platformy e-commerce. Dostępna na 12 rynkach marka PRM powstała dla świadomych koneserów życia oraz entuzjastów mody i kultury. Łącząc luksus ze street fashion, oferuje wyselekcjonowane światowe marki, kolekcje limitowane, specjalne dropy snekearsów, a także obiekty kolekcjonerskie. Inspiruje do otwierania się na nowe, do bezkompromisowego wyrażania siebie i życia na własnych zasadach, niosąc wartość nie tylko materialną, ale i społeczną. W ten sposób tworzy się kultura z duszą modowej awangardy łącząca to, co popularne z tym undergroundowym.
Marki dostępne w PRM to między innymi: Maison Margiela, Rick Owens, Kenzo, A Bathing Ape, Human Made, Filling Pieces, Fiorucci, Carhartt, Common Projects, Maison Mihara Yasuhiro, adidas Originals, New Balance czy, po raz pierwszy w regionie, Sporty&Rich. Selektywna oferta salonu będzie nieustannie rozwijana. Już niedługo pojawią się m.in. Maison Kitsune czy VETEMENTS.
Pierwszy PRM Concept Store już czeka na klientów Fabryki Norblina w Pasażu Wernera na poziomie 0. Powierzchnię blisko 600 mkw. wypełniają sztuka, design i kultura, w tym muzyka, która zajmuje w PRM wyjątkowe miejsce.
- Otwarcie salonu PRM to dla naszych gości wspaniała wiadomość. Cieszymy się, że do Fabryki Norblina dołączyła kolejna marka niedostępna nigdzie indziej. Wizyta w concept store PRM to zdecydowanie nowy poziom doświadczeń nie tylko zakupowych, ale także kulturalnych. Sztuka, muzyka i moda to połączenie, które idealnie wpisuje się w nasz wielofunkcyjny kompleks – mówi Marcin Juszczyk, partner zarządzający w Grupie Capital Park.
W maju, również w Fabryce Norblina na poziomie +2, uruchomiony zostanie pierwszy concept store Answear.com. Na blisko 2.000 mkw. innowacyjnej przestrzeni klienci, poza zakupami starannie wyselekcjonowanej oferty marek premium fashion, będą mogli skorzystać z interaktywnej przymierzalni, zakupowego concierge, punktu customizacji, ponadstandardowych usług na najwyższym poziomie, możliwości odbioru zamówień internetowych czy dokonania natychmiastowych zwrotów, a także napić się doskonałej kawy w kawiarni, która znajdzie się
w concept store.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.