Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Jedyny w Polsce, niemal 600-metrowy concept store marki PRM można już odwiedzać w kompleksie z portfolio Grupy Capital Park przy Żelaznej 51/53 w Warszawie. PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej wrażliwej na piękno, estetykę i jakość.
PRM to eklektyzm, modowa awangarda i sztuka życia. To koncept, w którym mieszają się luksus ze stylem ulicznym, a kultura popularna splata się z tą niszową. Marka gromadzi w jednym miejscu tych, którzy lubią bawić się trendami, patrząc na modę jak na niekończące się pole możliwości i doświadczeń, które dopełniają ich codzienność. To ekskluzywny klub dla hedonistów wrażliwych na piękno, ceniących to, co „tu i teraz”, lubiących eksperymentować z formą i spełniać własne zachcianki. Są obywatelami świata, pełnymi kreatywności i wysokiego poczucia estetyki, którą zawsze stawiają na pierwszym miejscu.
- PRM nie przypomina tradycyjnego sklepu ani żadnego innego miejsca, jakie obecnie można znaleźć w Warszawie. Postawiliśmy na autorską formułę concept store, w której miesza się najwyższej klasy moda z najwyższą kulturą. Oprócz wielu unikalnych marek, w naszym butiku można znaleźć m.in. designerskie obiekty kolekcjonerskie czy starannie wyselekcjonowaną przez Wojtka Mazolewskiego kolekcję płyt winylowych. Dla tych, którzy cenią sobie prywatność, oferujemy również zakupy przy pomocy stylistów w dedykowanej dla nich przestrzeni. Chcemy naszym klientom zapewnić unikalne doświadczenia zakupowe, a także stworzyć miejsce spotkań społeczności PRM – komentuje Kamil Bajołek, Dyrektor Marki PRM.
Obecny PRM powstał po zeszłorocznym przejęciu i konsolidacji Sneakerstudio z PRM przez Answear.com, i tym samym jest połączeniem wieloletniego doświadczenia liderów sprzedaży produktów lifestyle’owych w Europie Środkowo-Wschodniej z zapleczem i niezawodnością wiodącej modowej platformy e-commerce. Dostępna na 12 rynkach marka PRM powstała dla świadomych koneserów życia oraz entuzjastów mody i kultury. Łącząc luksus ze street fashion, oferuje wyselekcjonowane światowe marki, kolekcje limitowane, specjalne dropy snekearsów, a także obiekty kolekcjonerskie. Inspiruje do otwierania się na nowe, do bezkompromisowego wyrażania siebie i życia na własnych zasadach, niosąc wartość nie tylko materialną, ale i społeczną. W ten sposób tworzy się kultura z duszą modowej awangardy łącząca to, co popularne z tym undergroundowym.
Marki dostępne w PRM to między innymi: Maison Margiela, Rick Owens, Kenzo, A Bathing Ape, Human Made, Filling Pieces, Fiorucci, Carhartt, Common Projects, Maison Mihara Yasuhiro, adidas Originals, New Balance czy, po raz pierwszy w regionie, Sporty&Rich. Selektywna oferta salonu będzie nieustannie rozwijana. Już niedługo pojawią się m.in. Maison Kitsune czy VETEMENTS.
Pierwszy PRM Concept Store już czeka na klientów Fabryki Norblina w Pasażu Wernera na poziomie 0. Powierzchnię blisko 600 mkw. wypełniają sztuka, design i kultura, w tym muzyka, która zajmuje w PRM wyjątkowe miejsce.
- Otwarcie salonu PRM to dla naszych gości wspaniała wiadomość. Cieszymy się, że do Fabryki Norblina dołączyła kolejna marka niedostępna nigdzie indziej. Wizyta w concept store PRM to zdecydowanie nowy poziom doświadczeń nie tylko zakupowych, ale także kulturalnych. Sztuka, muzyka i moda to połączenie, które idealnie wpisuje się w nasz wielofunkcyjny kompleks – mówi Marcin Juszczyk, partner zarządzający w Grupie Capital Park.
W maju, również w Fabryce Norblina na poziomie +2, uruchomiony zostanie pierwszy concept store Answear.com. Na blisko 2.000 mkw. innowacyjnej przestrzeni klienci, poza zakupami starannie wyselekcjonowanej oferty marek premium fashion, będą mogli skorzystać z interaktywnej przymierzalni, zakupowego concierge, punktu customizacji, ponadstandardowych usług na najwyższym poziomie, możliwości odbioru zamówień internetowych czy dokonania natychmiastowych zwrotów, a także napić się doskonałej kawy w kawiarni, która znajdzie się
w concept store.

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
Wokalista przyznaje, że już nie mógł się doczekać emisji pierwszego odcinka odświeżonej wersji talent show „Must Be the Music”. Po obejrzeniu programu nowy juror nie kryje swojej ekscytacji. Jego zdaniem jurorzy spisali się na medal, a uczestnicy zaprezentowali bardzo wysoki poziom. Dawid Kwiatkowski podkreśla, że oceniając, starał się być obiektywny i choć czasami ktoś skradł jego serce swoją osobowością, to niestety nie było to zielonym światłem do kolejnego etapu.
Nowe technologie
Nowe prawo ograniczy dostęp dzieci do niebezpiecznych treści w sieci. Obecnie większość nastolatków ma dostęp do pornografii czy hazardu

Ponad 40 proc. młodzieży twierdzi, że w sieci nie można odróżnić informacji prawdziwych od fałszywych, co czwarty nastolatek ogląda tzw. patostreamy, rośnie też odsetek osób nastoletnich, które decydują się na spotkanie z osobą dorosłą poznaną online. Powyższe dane z raportu Państwowego Instytutu Badawczego NASK i Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę pokazują pilną potrzebę podniesienia tematu bezpieczeństwa dzieci i młodzieży sieci. Dlatego powstał projekt ustawy o ochronie małoletnich przed dostępem do treści szkodliwych w internecie.
Żywienie
Sylwia Bomba: Przez 10 lat odchudzałam się bezskutecznie. Potrafiłam codziennie biegać 15 km albo w ogóle nie jeść

Influencerka od lat mierzy się z insulinoopornością. Zanim jednak trafiła na odpowiednich specjalistów i podjęła właściwe leczenie, jej waga wciąż stała w miejscu – mimo stosowania restrykcyjnych diet i morderczych treningów. Dopiero trafna diagnoza i wdrożenie odpowiedniej diety pozwoliła Sylwii Bombie zrzucić 30 kg.