Costa Coffee, Tinder Plus, Bolt i eobuwie.pl – vouchery do zdobycia w AppGallery
Pobierz 4 aplikacje z Huawei AppGallery, otrzymasz atrakcyjny voucher w jednej z aplikacji będących bohaterami najnowszej kampanii Huawei promującej sklep marki. Vouchery dostępne w tej promocji to odnawialna 30-procentowa zniżka w aplikacji Costa Coffee, 6-miesięczny darmowy dostęp do Tinder Plus, 15 złotych zniżki na pierwszy przejazd z aplikacją Bolt lub 50 złotych rabatu na zakupy w aplikacji eobuwie.pl.
Jak odebrać zniżkę?
Promocja potrwa do 1 listopada. Składa się z dwóch faz. W pierwszej, między 5 a 18 października, w AppGallery promowane będą 32 aplikacje. Za pobranie dowolnych 4 z nich, użytkownik może odebrać nagrodę wybierając między voucherami w aplikacjach Costa Coffee, Tinder Plus, Bolt lub eobuwie.pl.
W drugiej turze akcji, między 19 października a 1 listopada, zmieni się zestaw 32 aplikacji do pobrania, ale vouchery pozostaną bez zmian. W każdej fazie jedna osoba może skorzystać z promocji maksymalnie dwukrotnie.
Użytkownik zostanie powiadomiony o możliwości wyboru jednego z voucherów za pomocą wiadomości push zaraz po pobraniu 4 aplikacji. Wybrany voucher należy odebrać w ciągu 10 dni wchodząc w zakładkę „Nagrody” w AppGallery. Liczba voucherów jest ograniczona.
Szczegóły akcji i dostępne aplikacje znajdują się na stronie: https://tiny.pl/7ldsj
30% odnawialnej zniżki do Costa Coffee
Voucher w aplikacji Costa Coffee zapewni 30% zniżki na kawę w kawiarniach w całej Polsce (z wyjątkiem lotnisk). Wykorzystana zniżka będzie odnawiana automatycznie co 7 dni aż do 31 grudnia. Warunkiem jest zarejestrowanie się w aplikacji Costa Coffee Polska oraz okazanie kodu rabatowego podczas płacenia za kawę.
Tinder Plus przez 6 miesięcy za darmo
Na użytkowników czeka również bezpłatny, 6-miesięczny dostęp do wersji Plus w aplikacji Tinder. Aby go aktywować, należy skopiować wygenerowany kod, a następnie umieścić go na końcu podanego linku www.tinder.com/vip/”skopiowanyKOD”. Następnie należy postępować zgodnie z instrukcjami, aby zalogować się lub zarejestrować w aplikacji i ukończyć aktywację. Kod jest ważny do 31 sierpnia 2021 roku.
Zniżki na przejazdy w aplikacji Bolt
Osoby, które wybiorą voucher do aplikacji Bolt, w pierwszej turze, od 5 do 18 października, otrzymają 15 zł zniżki na pierwszy przejazd dla nowych użytkowników. Osoby, które skorzystają z tej zniżki w drugiej fazie akcji, między 19 października a 1 listopada, otrzymają aż dwa vouchery upoważniające do 10 zł zniżki na dowolne przejazdy. Ta druga oferta dotyczy użytkowników, którzy już korzystają z aplikacji Bolt. Vouchery można wykorzystać do 1 listopada 2020 roku.
50 zł na zakupy na eobuwie.pl
Użytkownik, który wybierze voucher w eobuwie.pl, otrzyma 50 zł zniżki na zakupy powyżej 100 zł, do wykorzystania między 5 października a 22 listopada.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.