Crunlight – wytrawnie i na słodko. Dla kobiety takiej, jak Ty!
Coraz krótsze dni i coraz dłuższe wieczory oraz zalecenie „zostań w domu” zachęcają do spędzania czasu na czytaniu książek, oglądaniu telewizji, długich rozmowa telefonicznych z przyjaciółką, relaksie przy ulubionej muzyce, czy podczas aromatycznej kąpieli. By uczynić te chwile jeszcze przyjemniejszymi, warto sięgnąć po pyszną przekąskę. Wielozbożowe chrupki Crunlight w czterech atrakcyjnych smakach: jalapeno, pomidor z bazylią, fromage oraz słodka papryka polecają się, gdy masz ochotę na wytrawną przekąskę. Gdy przyjdzie ochota na niebanalne słodkości, warto postawić na słomkę ptysiową z cukrem lub o smaku szarlotki.
Crunlight doskonale rozumie kobiecą naturę i proponuje przekąski na każdą okazję i nastrój. Pyszne chrupki o smaku pomidora z bazylią czy słodkiej papryki to idealny kompan dla miłośniczki książek, bez względu na to, na jaki rodzaj literatury się zdecyduje. Crunlight jalapeno oraz fromage świetnie sprawdzą się podczas oglądania filmów i seriali. Dodadzą inspirującej ostrości nawet najbardziej zachowawczej fabule. Ulubione chrupki rewelacyjnie nadają się na długie rozmowy telefoniczne lub wideoczat z przyjaciółkami – każda może wybrać swój ulubiony smak i cieszyć się nie tylko konwersacją, ale też pysznym smakiem ulubionych przekąsek. Wielozbożowe chrupki Crunlight nie zawierają barwników, oleju palmowego i wzmacniaczy smaku.
Ci, którzy wolą spędzać wieczór „na słodko”, powinni wybrać Słomkę Ptysiową Crunlight z cukrem lub Słomkę Ptysiową Crunlight o smaku szarlotki. Obie przekąski kuszą smakiem i aromatem, świetnie komponują się z kubkiem jesienno-zimowej herbaty z imbirem czy kurkumą. Obydwa rodzaje Słomki Ptysiowej Crunlight są produkowane bez oleju palmowego i bez wzmacniaczy smaku.
Każda kobieta potrzebuje czasu na naładowanie baterii. Perfekcyjnie, jeśli czas ten może spędzić również z ulubioną przekąską. Dzięki poręcznemu opakowaniu chrupki i słomki ptysiowe Crunlight można mieć zawsze przy sobie. Z nimi odpoczynek będzie jeszcze przyjemniejszy.
- Chrupki wielozbożowe Crunlight dostępne w smakach: jalapeno, pomidor z bazylią, fromage
i słodka papryka – cena: 2 zł/op. 70 g - Crunlight Słomka Ptysiowa o smaku szarlotki, Crunlight Słomka Ptysiowa z cukrem – cena: 3 zł/op. 80 g

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.