Cudowne wydarzenia w Krainie Czarów – premiera „Alice i Lewis” na antenie Boomer
Alice to pozornie zwykła dziewczynka. Jednak jej zabawy są niezwykłe! Pewnego dnia odkrywa przejście do tajemniczej Krainy Czarów, gdzie spotka magiczne postaci. Tam wszystko jest możliwe, a dzięki odwadze i wielkiej ciekawości świata bohaterki, najmłodsi widzowie przeżyją wiele niecodziennych wypraw wraz z nią! Premiera serialu 7 grudnia na antenie Boomeranga.
Alice uwielbia wymyślać niezwykłe zabawy. W swojej wyobraźni odkrywa nowe światy, ale nie spodziewa się, że pewnego razu pozna prawdziwą, nieznaną wcześniej krainę! To zaczarowane miejsce, gdzie bohaterka spotka postaci, o jakich istnieniu nikt nie miał pojęcia. Przewodnikiem jest sympatyczny królik Lewis, który będzie odwiedzał ją także w jej domu. Tajemne przejście prowadzi przez szafę dziewczynki – wystarczy je otworzyć specjalnym kluczem, aby znaleźć się w innym wymiarze!
Każdy odcinek premierowego serialu pokazuje nowe, inne przygody. Choć w Krainie rządzi przebiegła królowa, Alice nie zraża się i odwiedza swoje ulubione miejsce, żeby spotykać baśniowe postaci. Odważna dziewczynka zmierzy się z władczynią królestwa w wielkim pojedynku krykieta! Choć jej przeciwniczka jest przekonana, że młodsza rywalka nie ma szans, ona da z siebie wszystko i pokaże, że jest niedoceniona. Kiedy indziej bohaterka przez przypadek się zdubluje – to świetna okazja, żeby płatać figle swoim przyjaciołom! Jednak czy wszystko pójdzie zgodnie z planem? Znajdzie też niezwykłą muszlę, a kiedy porywcza królowa dowie się o jej znalezisku, będzie chciała zagarnąć je dla siebie. Z kolei Lewis przypadkiem zepsuje zaczarowany zegar, a Alice przekona się, że nie warto zrzucać winy za swoje psoty na innych.
Premiera serialu „Alice i Lewis” w poniedziałek 7 grudnia o 17:00 na antenie Boomeranga. Emisja codziennie o 17:00.
O Boomerang
Boomerang to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który swoim odbiorcom przez 24 godziny na dobę dostarcza powodów do śmiechu. Stacja prezentuje skierowane do dzieci w wieku 4-7 lat seriale animowane, które zapewniają lekką, pełną humoru rozrywkę zarówno najmłodszym, jak i ich rodzicom. Obok popularnych kreskówek, takich jak „Wyluzuj, Scooby-Doo!”, „Tom i Jerry Show”, „Nowe Zwariowane Melodie”, na widzów czekają też ich ulubione postacie z takich produkcji jak „Jaś Fasola”, „Angelo rządzi”, „Grizzy i lemingi”, „Dorotka i Czarnoksiężnik z Krainy Oz” czy „The HAPPOS Family”. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji. Właścicielem marki Boomerang jest WarnerMedia.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.