Komunikaty PR

Członkowie Klubu Kultur Pako Lorente przed obiektywem

2023-06-22  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
KAROLINA SIUDYŁA
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS

WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl

Klub Kultur Pako Lorente to miejsce, w który każdy mężczyzna może być sobą i prezentować się w stroju, który zawsze do niego pasuje. Marka przez kilka tygodni prowadziła nabór do klubu szukając wyjątkowych osobowości wyróżniających się aparycją, stylem i pasją. W konkursie udział mógł wziąć każdy dorosły mężczyzna mieszkający w Polsce. Z ponad 2000 zgłoszeń jury wybrało dziesięciu panów, którzy otrzymali nagrody w wysokości 10 tysięcy złotych oraz udział w wyjątkowej sesji zdjęciowej, której efekty dziś prezentujemy.

Kilkanaście tygodni temu marka Pako Lorente ogłosiła nabór do Klubu Kultur, zapraszając do współpracy mężczyzn wyjątkowych, nieszablonowych, którzy cenią dobry styl i prezentują go na swoich kanałach w mediach społecznościowych. W projekcie chodzi przede wszystkim o poznanie bliżej klientów marki, zaangażowanie ich w tworzenie świata Pako Lorente oraz wzmocnienie przekazu, że kolekcje są dla wszystkich. Cel udało się zrealizować, o czym świadczy niesamowite zróżnicowanie kandydatów pod kątem wieku, wzrostu, zainteresowań, rozmiarów, a także fizycznej sprawności. 

Z ponad 2000 zgłoszeń jury wybrało dziesięciu mężczyzn, którzy otrzymali nagrody w wysokości 10 tysięcy złotych oraz udział w wyjątkowej sesji zdjęciowej, której efekty prezentujemy poniżej. Panowie przez rok będą promować markę na swoich kanałach oraz stali się rzecz jasna jej twarzami.

„Niezwykle ucieszyła nas ilość zgłoszeń, choć nieco wydłużyła finał całej akcji. Kandydaci naprawdę stanęli na wysokości zadania, w sposób ciekawy opowiadali swoje historie o pasjach i celach w życiu. Wybranie dziesięciu wyjątkowych osobowości było dla nas nie lada wyzwaniem” - mówi Rafał Chrapkowicz, Prezes Pako Lorente. 

„Klub Kultur ma na celu uświadomienie naszej grupie odbiorców, że kolekcje Pako Lorenrete są dla mężczyzn, których na co dzień spotykamy w życiu, w pracy czy na ulicy. Dzięki temu projektowi możemy też lepiej poznać i zrozumieć rzeczywistego klienta, przedstawiciela grupy docelowej” -   dodaje Rafał Chrapkowicz. 

Panowie na swoich kanałach będą informować o specjalnych niespodziankach i akcjach zakupowych przygotowanych przez Pako Lorente. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Mężczyzna Dzień Ojca w cieniu zaległych alimentów – 272 tys. ojców nie zasłużyło na laurkę Biuro prasowe
2024-06-21 | 08:00

Dzień Ojca w cieniu zaległych alimentów – 272 tys. ojców nie zasłużyło na laurkę

Już prawie 15,5 miliarda złotych wynoszą łączne zaległości alimentacyjne Polaków. Ma je 290 tysięcy osób, wpisanych do Krajowego Rejestru Długów. 94 proc. z nich to
Mężczyzna Anthony Joshua ambasadorem marki kosmetycznej
2024-06-04 | 16:00

Anthony Joshua ambasadorem marki kosmetycznej

Po ostatnim zwycięskim powrocie na ring Anthony Joshua dał się dostrzec nie tylko w świecie sportu. Bokser został ambasadorem perfum Titanium od szwajcarskiej marki kosmetycznej premium
Mężczyzna Titanium - nowe perfumy dla mężczyzn od Gisady
2024-04-24 | 13:00

Titanium - nowe perfumy dla mężczyzn od Gisady

Szwajcarska marka premium Gisada rozpoczęła wiosnę, przedstawiając nowe perfumy dla mężczyzn Titanium. Ambasadorem zapachu został Anthony Joshua - olimpijski mistrz w boksie w wadze

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.