Czuux szczerze o przeszłości w singlu "Fałsz"
Szczera spowiedź: Czuux rozlicza się z przeszłością singlem „Fałsz”
Młody raper – Czuux – w szczerym do bólu utworze, rozlicza się z demonami przeszłości. „Fałsz” to przejmująca opowieść o szybkim wzlocie, bolesnym upadku, niepotrzebnych dramach, konsekwencjach złych wyborów, załamaniu, chęci zmiany, pojednania i artystycznego rozwoju. Singiel aż kipi autorefleksji wyraźnie dojrzalszego artysty.
Słuchaj w streamie: https://digitalmusic.lnk.to/youngczuuxfalsz
„Fałsz” to mój manifest, moje katharsis i zdecydowanie najbardziej osobisty utwór ze wszystkich dotąd wydanych. Z perspektywy czasu widzę, jak wciągnęła mnie i przemieliła pogoń za „sławą” i wyświetleniami. Zgubiłem widok na szerszą perspektywę. Zgubiłem w tym wszystkim siebie i praktycznie wypaliłem artystycznie i prywatnie przez własną ślepotę. Nie da się całkiem odciąć od błędów przeszłości, ponieważ to one budują naszą teraźniejszość. Tylko od nas zależy, czy wyciągniemy wnioski i wyjdziemy na prostą, czy pogrążymy się doszczętnie. Dostałem od życia bolesną i ciężkostrawną lekcję, która nauczyła mnie pokory i zmotywowała do całkowitego przemeblowania systemu wartości. Wracam niby ten sam, a jednak czuję, że „tamten ja”, jest mi całkiem obcy. Ten singiel to dla mnie symbol nowego początku – mówi Czuux.
Zobacz teledysk:
https://www.youtube.com/watch?v=GBF-yei53g4
Stworzę stylówę i markę, i może spełnię swoje wielkie marzenie
[fragment utworu „Fałsz”]
W klipie do singla artysta przemyca informację o stworzeniu własnej marki odzieżowej. „crowned” to jednak coś więcej niż sama marka odzieżowa, w zamyśle jest projektem dwukierunkowym – z jednej strony polega na „ukoronowaniu” wspierających artystę odbiorców poprzez wyjątkowe kolekcje (BASIC/LIMITED), z drugiej zaś na działalności społeczno-charytatywnej, w której 10% dochodów ze sprzedaży będzie przekazywana na wybierane przez kupujących akcje charytatywne i społeczne. Marka „crowned” to krok w stronę budowania społeczności, którą łączy miłość do mody, wyrażania siebie i chęć wysyłania w kosmos dobra.
To chyba czas na wielkie zmiany
Ty możesz zostać ukoronowany
[fragment utworu „Fałsz”]
Marka „crowned” to dla mnie sposób, aby zwrócić uwagę na ludzi, którzy wspierają mnie w tej muzycznej podróży i na tych, którzy potrzebują wsparcia. Chcę, aby każdy, kto nosi ubrania z mojej marki, czuł się wyjątkowy i pewny siebie, jakby nosił koronę. Jednocześnie chcę, aby każdy zakup był cegiełką do budowania lepszego świata tam, gdzie jest to potrzebne a o tym, gdzie jest to potrzebne będzie decydował kupujący. To dla mnie ważne, abyśmy jako społeczność mogli razem wyrazić naszą autentyczność i zapętlić niczym singiel pozytywną energię, bo jak powszechnie wiadomo dobro wraca - mówi artysta.
Więcej na www.crowned.pl
Kim jest Czuux?
Czuux (Piotr Czupryn) karierę w internetach zaczynał jako ośmiolatek nagrywający playe z Minecrafta. Jako trzynastolatek uruchomił swój kanał na YouTubie, na którym zgromadził prawie 600 tys subskrybentów. Sukces singla „O co ci chodzi”, pchnął go w muzyczną stronę, czego efektem były hitowe single z 2020 „Troja” (Nr 1 na karcie na czasie YouTube) i „Lizak” (Nr 7 na karcie na czasie YouTube). Idąc za ciosem Czuux w 2021 wydał debiutancki album „Golden Boi”, którego potencjał przyćmiła seria afer z udziałem artysty, do których nawiązuje w najnowszym singlu „Fałsz”. Na pozytywnym odbiorze singla „Fałsz”, zakopanych m.in. z multim toporach wojennych i marce „crowned” nie koniec. Czuux niejako wraca do korzeni i od niedawna udziela się na platformie Twitch, gdzie widzowie mogą poznać go jako autentyczną osobę, gotową do rozmowy na różne tematy, począwszy od muzyki po meandry codziennego życia. Nie ma wątpliwości, że ta zmiana otwiera nową perspektywę na poznanie artysty i zrozumienie wyznawanych przez niego wartości.
Streamowanie na Twitchu to dla mnie nowa przygoda, która pozwala mi nawiązać więź z moimi odbiorcami. Chcę być blisko moich odbiorców, spędzać z nimi czas, rozmawiać i dzielić się tym, co mnie inspiruje. To dla mnie również sposób na poznanie i nawiązanie pozytywnej relacji z samym sobą - mówi Czuux.
Czuux w socialach:
Ig: https://www.instagram.com/czuux
fb: https://www.facebook.com/mlodyczuux
Tt: https://www.tiktok.com/@czuux
yt: https://www.youtube.com/czuuxofficial
ttv: https://www.twitch.tv/czuux
Instrument UFO rozbrzmi w Galerii Północnej
IDA 2024 powered by TECHNICS, największa impreza DJ-ska w Polsce już w sierpniu
„Klasyka w szortach” w Fuzji. Kwartet smyczkowy dla całej rodziny
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.