CZY POPULARNE SELFIE SZKODZI? POZNAJ TARCZĘ OCHRONNĄ DLA SKÓRY

Agnieszka Kamila Nieroda
Talk&More Group
Ogrodnicza 5b
03-605 Warszawa
a.nieroda|talkandmore.pl| |a.nieroda|talkandmore.pl
606290505
www.talkandmore.pl
Sezon jesienno-zimowy to prawdziwy test dla naszej skóry. Suche powietrze, niskie temperatury, wiatr czy wilgotność to nie jedyne czynniki zewnętrzne, które negatywnie oddziałują na jej kondycję. Do tego dochodzi jeszcze światło niebieskie, emitowane przez smartfony czy komputery, przed którymi spędzamy coraz więcej czasu, zwłaszcza ostatnio. Niebieskie światło wyzwala duże ilości wolnych rodników, które znacząco przyspieszają procesy starzenia się skóry, jednocześnie sprawiając, że staje się ona sucha i traci swoją sprężystość. Jak ją chronić przed tym?
Właściwe zabezpieczenie przed szkodliwym działaniem niebieskiego światła, emitowanego przez urządzenia mobilne, które coraz częściej są centralnym punktem naszej codzienności, zapewni skórze odpowiednie pielęgnacja, oparta na bazie witaminy C. Maksymalnie stężona stanowi skuteczną barierę ochronną dla skóry także przed światłem czerwonym, emitowanym przez urządzenia AGD w domu czy promienie słoneczne. Witamina C wzmacnia również naturalny system obronny skóry, przyspieszając procesy jej regeneracji. Taka dawka mocno skoncentrowanej witaminy C znajduje się w naturalnej, wegańskiej linii kosmetyków do pielęgnacji twarzy Oblepikha C-Berrica.
Nowa Linia Natura Siberica Oblepikha C-Berrica oparta jest na bazie organicznego hydrolatu z Rokitnika Ałtajskiego, który posiada potężne właściwości antyoksydacyjne, nawilżające i uelastyczniające skórę. Dodatkowo formuła została wzmocniona witaminami C, A, E, B5 oraz niezbędnymi dla skóry kwasami AHA/BHA, takimi jak: glikolowy, mlekowy, czy kwas salicylowy. Kosmetyki z linii kompleksowo zadbają o piękny i zdrowy wygląd cery, zapewniając jej naturalny blask (efekt glow) i równomierny koloryt. Zmniejszają również oznaki przedwczesnego starzenia, a także pozwalają zbalansować efekt zanieczyszczenia. Dzięki nim skóra nie tylko będzie właściwie chroniona, ale również szybciej się regenerować.
W skład linii wchodzą produkty, które zadbają o skórę na każdym etapie pielęgnacji:
- Rozświetlający krem do twarzy – adresowany jest do skóry zanieczyszczonej. Po zastosowaniu przynosi odświeżenie i blask, jednocześnie redukując skutki zmęczenia i stresu (pojemność: 50 ml/ cena: 39,99 zł)
- Tonizujący krem-fluid do twarzy – dostarcza skórze energii na cały dzień, zapewniając jej świeżość, gładkość oraz zabezpieczenie przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. (pojemność: 50 ml/ cena: 39,99 zł)
- Energizujące serum do twarzy – ma właściwości tonizujące. Pozostawia po sobie skórę pełną energii i witalności na cały dzień. (pojemność: 30 ml/ cena: 29,99 zł)
- Antyoksydacyjne serum do twarzy poprawia wygląd skóry, odświeżając ją i zapewniając jej efekt naturalnego blasku. (pojemność: 30 ml/ cena: 29,99 zł)
- Oczyszczający żel to twarzy – odpowiedni do codziennego stosowania. Delikatnie oczyszcza skórę, pozostawiając na niej przyjemne uczucie świeżości. (pojemność:150 ml,cena:29,99 zł)
- Rewitalizujący peeling-maska do twarzy – uzupełnia codzienną pielęgnację, gwarantując efekt czystej j i miękkiej skóry. (pojemność: 145 ml, cena 29,99 zł)
Seria Oblepikha C-Berrica dostępna w Drogeriach Rossmann.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.