Komunikaty PR

Czym i jak nakładać krem BB? Zobaczcie, co radzi Harry J, wizażysta gwiazd

2020-09-28  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Jaskuła
Good One PR

Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
ewelina.jaskula|goodonepr.pl| |ewelina.jaskula|goodonepr.pl
665 339 877
www.goodonepr.pl/

Kremy BB zyskują coraz większą popularność wśród kobiet, które na co dzień stawiają na naturalny look. W porównaniu do podkładów są lżejsze dla skóry i mają dodatkowe właściwości, np. nawilżające czy regenerujące. Poza odpowiednim doborem kosmetyku do rodzaju skóry oraz jej koloru, istotny jest sam sposób nakładania produktu. Harry J, makijażysta Kontigo, omawia najbardziej popularne opcje aplikacji kremów BB.

Przede wszystkim – bez względu na metodę, jaką stosujesz – nie popełniasz błędu, ponieważ nie ma jednego absolutnie najlepszego sposobu nakładania kremu BB czy podkładu. Najbardziej odpowiednią dla siebie opcję każda kobieta musi wypracować indywidualnie. Dla jednych będzie to pędzel, dla innych gąbka, a część wybierze po prostu palce. Warto jednak spróbować różnych metod, ponieważ mogą one mieć ogromny wpływ na finalny rezultat.

Krem BB powinien wtapiać się w skórę i być niewidoczny, jednocześnie dając efekt zadbanej i naturalnie zdrowej skóry. Większość kobiet, z braku czasu i ze względu na wygodę, aplikuje krem BB palcami, ale zachęcam do wypróbowania pędzla lub gąbki. Być może nie będzie różnicy, ale bardzo często akcesoria te pomagają dosłownie „wtopić się” kosmetykowi w skórę – zachęca Harry J, wizażysta współpracujący z Kontigo.

1: wygodne palce

Palce zapewniają najłatwiejszy i najszybszy sposób aplikacji kremu BB. Ich naturalne ciepło rozgrzewa produkt, dzięki czemu łatwiej się on rozprowadza i wtapia w skórę. – Używając wyłącznie palców do aplikacji kremu BB należy pamiętać, aby wmasowywać i wklepywać produkt, podobnie jak krem do twarzy. Największym błędem jest wcieranie kosmetyku. Nie tylko usuwa się produkt już w czasie aplikacji, ale naciąganie skóry, powodowane tarciem, zdecydowanie jej nie służy i przyspiesza powstawanie zmarszczek! – argumentuje Harry J. 

2: mięciutkie gąbki

Gąbka typu beauty blender to opcja delikatna i przyjemna dla skóry, a zarazem przedłużająca trwałość kosmetyku. – Zanim nałożymy krem BB na gąbkę, należy ją zmoczyć wodą, najlepiej termalną lub przegotowaną. Dzięki temu, akcesorium nie wchłonie produktu, a będzie służyło faktycznie do jego rozprowadzenia. Gąbka ma zarówno szeroką, jak i spłaszczoną powierzchnię, dzięki czemu łatwo uzyskać efekt wygładzonej skóry i nakładać kolejne warstwy, aby zapewnić maksymalne krycie. Wciskanie kremu BB zapewnia jego lepszą absorbcję przez skórę, dzięki czemu uzyskujemy naturalny efekt i minimalizujemy widoczność porów. Wybierając gąbkę, warto zwrócić uwagę, aby miała jak najbardziej gładką i zbitą strukturę bez dziurek, jak np. ta od marki MOIA, dzięki czemu nie pochłania zbyt wiele produktu. To moja ulubiona metoda, ponieważ w szybkim czasie uzyskujemy efekt nieskazitelnej cery – podkreśla Harry.

W sklepach kosmetycznych znajdziemy także kremy BB z gąbeczką w zestawie, np. Rosie BB Cushion.

3: profesjonalne pędzle

Stosowanie pędzla do rozprowadzenia kremu BB wydaje się być opcją głównie dla profesjonalistów, ale nic bardziej mylnego. To metoda, dająca doskonałe krycie przy wykonaniu zaledwie kilku ruchów. – Najbardziej naturalny efekt uzyskamy używając gęstych i płaskich lub okrągłych pędzli, wykonanych zarówno z naturalnego, jak i syntetycznego włosia. Plusem syntetycznych akcesoriów jest nieabsorbowanie produktu, dzięki czemu krem BB rozprowadza się szybciej. Te z naturalnego włosia delikatnie wchłoną kosmetyk, ale gwarantują wspaniałe, delikatne wykończenie. Ważne jest, aby pędzel miał miękkie, ale gęste włosie, ponieważ zbyt rzadkie może pozostawiać nieestetyczne ślady kremu BB. Aplikując kosmetyk przy użyciu pędzla, najpierw rozprowadzamy go na twarzy małymi kropkami, a następnie wciskamy w skórę pędzlem szybkimi, kolistymi ruchami – podpowiada Harry J.

4: szokujący wałek

Nakładanie kremu BB wałkiem, niczym farby na ścianę, to innowacyjne rozwiązanie, które wprowadziła marka Holika Holika w jednym ze swoich kremów BB Face to Change. Dzięki aplikatorowi nie zużywamy nadmiernej ilości kosmetyku, a roller-gąbeczka pozwala na delikatne, ale skuteczne wmasowanie produktu w skórę. – Krem BB z gąbeczką w rollerze jest trafioną opcją dla osób rozpoczynających swoją przygodę z inną metodą aplikacji kosmetyku niż palce. Dzięki automatycznemu dozownikowi ilości produktu mamy pewność, że nałożymy jego odpowiednią ilość. Roller, poza dokładną aplikacją, zapewnia przyjemny, pobudzający krążenie masaż twarzy – mówi Harry J.

 

Bez względu na stosowaną metodę aplikacji kremu BB warto pamiętać o wykończeniu makijażu sypkim pudrem. Niezwykle istotna jest także higiena. W przypadku palców przed przystąpieniem do nakładania kosmetyku porządnie umyjmy ręce wodą z mydłem. Jeśli stosujemy gąbkę lub pędzle pamiętajmy o ich codziennym myciu wodą z delikatnym detergentem, np. żelem do twarzy albo szamponem, a następnie spryskaniu sprayem dezynfekującym, najlepiej od razu po użyciu.

 

Harry J – wizażysta marki Kontigo i makijażysta gwiazd z wieloletnim, międzynarodowym doświadczeniem w różnych segmentach rynku mody oraz beauty. Współpracował m.in. z gwiazdami seriali Stranger Things oraz Wiedźmin, wyprodukowanych przez Netflix. Maluje także wiele polskich gwiazd, wśród których można wymienić: Sandrę Kubicką, Karolinę Pisarek, Kingę Rusin, Martynę Wojciechowską, Anetę Kręglicką, Joannę Opozdę, Patricię Kazadi, Natalię Siwiec czy Honoratę Skarbek. Wyróżniony nagrodą „Fashion Makeup Artist of The Year” przez Fashion TV Magazine.

Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie Kontigo znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Większość marek dostępna jest na wyłączność. Kontigo to sklepy kosmetyczne, w których dostępny jest najszerszy wachlarz kosmetyków naturalnych na polskim rynku. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w 33 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.