Dalekowschodnie inspiracje i minimalizm w SHIRO – nowej kolekcji Waterdrop
![](/files/_uploaded/wiz_zdjeciekonf_156460350,w_170,h_95,wo_170,ho_95,r_png,_small.png)
Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.
Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/
Lekkość, gra świateł, kwitnące wiśnie zainspirowały markę Waterdrop do stworzenia jej najnowszej kolekcji pod nazwą SHIRO. Linia obejmuje nowy smak flagowego produktu marki – mikrodrinka oraz minimalistyczne akcesoria do picia wody. SHIRO zadebiutowała w sklepie internetowym producenta 28 marca.
Najnowsza kolekcja producenta mikrodrinków - owocowych kostek rozpuszczalnych w wodzie, nadających jej smak i wartości odżywcze bez cukru, została zainspirowana przez japońską estetykę i jej odzwierciedlenie w minimalistycznym designie:
SHIRO jest jednym z najstarszych japońskich słów oznaczającym biel, a także szczerość i autentyczność. W najnowszej kolekcji Waterdrop zapragnęliśmy oddać jego delikatność, ale też szlachetność i moc jaką ze sobą niesie. Efektem jest nowy smak mikrodrinka SHIRO oraz linia wysokiej klasy akcesoriów wykonanych ze szlachetnych materiałów. To kolekcja, która pozwoli poczuć w sercu wiosnę i lekkość, której wszyscy potrzebujemy po zimie - wyjaśnia Katerina Navratilova, dyrektor marketingu Waterdrop CEE.
Czyste orzeźwienie
Delikatność i moc łączą się w mikrodrinku SHIRO, który powstał na bazie trzech roślinnych składników: kwiatu wiśni, ślazu i żeń-szenia. Smak SHIRO został też wzbogacony o naturalną kofeinę, dzięki czemu każdy jego łyk delikatnie dodaje energii.
Jak każdy z mikrodrinków waterdrop®, SHIRO został stworzony w oparciu o składniki roślinne pochodzące ze zrównoważonych upraw. Rośliny wykorzystane do produkcji zostały naturalnymi metodami osuszone i sproszkowane tak, by ich wartości oraz smak i zapach zachowały się w jak największym stopniu. Jak wskazuje producent, mikrodrinki najlepiej smakują, gdy rozpuści się je w 400 do 600 ml chłodnej wody.
Minimalizm w ekskluzywnym wydaniu
Linia akcesoriów wchodzących w skład kolekcji SHIRO obejmuje między innymi butelki, kubeczki, karafki, słomki oraz podkładki pod szklanki. W odróżnieniu o poprzednich kolekcji Waterdrop, w których dominowały kwiatowe wzory i żywe barwy, SHIRO utrzymana jest w bieli i przezroczystościach. Uproszczony design, skupiony na dynamicznych liniach pozwala uwypuklić szlachetność zastosowanych materiałów: szkła i porcelany.
Katerina Navratilova wskazuje: Projektując SHIRO skupiliśmy się na najwyższej jakości surowcach, które nie potrzebują dodatkowego upiększania wzorami, bo same mają wartość estetyczną. Powstały przedmioty wpisujące się w trend minimalizmu i zero waste, które sprawdzą się doskonale zarówno jako akcesorium, jak i element wystroju wnętrza. Porcelanowe karafki z łatwością staną się wazonem, a białe kubeczki pojemnikami do przechowywania – taka wielofunkcyjność pozwala jednej rzeczy służyć nam dobrze przez lata.
W skład kolekcji SHIRO wchodzi też limitowana szklana butelka Sakura – to jedyny zdobiony wzorem element minimalistycznej linii, inspirowany kwiatami kwitnącej wiśni.
Kolekcja SHIRO dostępna jest w sklepie internetowym producenta od 28 marca 2021 roku.
O Waterdrop
Waterdrop jest producentem mikrodrinków - owocowych kostek rozpuszczalnych w wodzie, nadających jej smak i wartości odżywcze bez cukru, a także akcesoriów do picia wody: butelek szklanych i ze stali nierdzewnej, kubków termicznych, karafek i innych. Waterdrop obecny jest na rynkach międzynarodowych, między innymi w Austrii, Anglii, Niemczech, Francji i rynkach skandynawskich, a od 2020 roku także na rynku polskim. Podstawą działalności firmy jest wspieranie swoich odbiorców w codziennym wypijaniu odpowiedniej ilości płynów i dostarczenie im alternatywy dla słodzonych napojów, a także dbanie o środowisko naturalne poprzez ograniczenie produkcji plastiku zużywanego do pakowania i transportu napojów, produkcję trwałych i ekologicznych akcesoriów do picia wody oraz angażowanie się w inicjatywy prośrodowiskowe.
![Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe](/files/1513931156/pexels-designecologist-887349,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
![Konumpcja alkoholu](/files/1513931156/2025.01.23-wykres-konsumpcja-alkoholu-studniowka-badania-iqs_2,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
![Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush](/files/_uploaded/glownekonf_818318337,w_261,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Media
![](/files/1922771799/kszczot-program-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
![](/files/1922771799/bukowska-tomczak-alkohol-foto2,w_133,_small.jpg)
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
![](/files/1922771799/medycyna-ai-foto,w_133,_small.jpg)
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.