Komunikaty PR

Dalekowschodnie inspiracje i minimalizm w SHIRO – nowej kolekcji Waterdrop

2021-03-29  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.

Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/
Do pobrania info_pras ( 0.02 MB )

Lekkość, gra świateł, kwitnące wiśnie zainspirowały markę Waterdrop do stworzenia jej najnowszej kolekcji pod nazwą SHIRO. Linia obejmuje nowy smak flagowego produktu marki – mikrodrinka oraz minimalistyczne akcesoria do picia wody. SHIRO zadebiutowała w sklepie internetowym producenta 28 marca.

Najnowsza kolekcja producenta mikrodrinków - owocowych kostek rozpuszczalnych w wodzie, nadających jej smak i wartości odżywcze bez cukru, została zainspirowana przez japońską estetykę i jej odzwierciedlenie w minimalistycznym designie: 

SHIRO jest jednym z najstarszych japońskich słów oznaczającym biel, a także szczerość i autentyczność. W najnowszej kolekcji Waterdrop zapragnęliśmy oddać jego delikatność, ale też szlachetność i moc jaką ze sobą niesie. Efektem jest nowy smak mikrodrinka SHIRO oraz linia wysokiej klasy akcesoriów wykonanych ze szlachetnych materiałów. To kolekcja, która pozwoli poczuć w sercu wiosnę i lekkość, której wszyscy potrzebujemy po zimie - wyjaśnia Katerina Navratilova, dyrektor marketingu Waterdrop CEE.  

Czyste orzeźwienie 

Delikatność i moc łączą się w mikrodrinku SHIRO, który powstał na bazie trzech roślinnych składników: kwiatu wiśni, ślazu i żeń-szenia. Smak SHIRO został też wzbogacony o naturalną kofeinę, dzięki czemu każdy jego łyk delikatnie dodaje energii.  

Jak każdy z mikrodrinków waterdrop®, SHIRO został stworzony w oparciu o składniki roślinne pochodzące ze zrównoważonych upraw. Rośliny wykorzystane do produkcji zostały naturalnymi metodami osuszone i sproszkowane tak, by ich wartości oraz smak i zapach zachowały się w jak największym stopniu. Jak wskazuje producent, mikrodrinki najlepiej smakują, gdy rozpuści się je w 400 do 600 ml chłodnej wody.  

Minimalizm w ekskluzywnym wydaniu 

Linia akcesoriów wchodzących w skład kolekcji SHIRO obejmuje między innymi butelki, kubeczki, karafki, słomki oraz podkładki pod szklanki. W odróżnieniu o poprzednich kolekcji Waterdrop, w których dominowały kwiatowe wzory i żywe barwy, SHIRO utrzymana jest w bieli i przezroczystościach. Uproszczony design, skupiony na dynamicznych liniach pozwala uwypuklić szlachetność zastosowanych materiałów: szkła i porcelany.  

Katerina Navratilova wskazuje: Projektując SHIRO skupiliśmy się na najwyższej jakości surowcach, które nie potrzebują dodatkowego upiększania wzorami, bo same mają wartość estetyczną. Powstały przedmioty wpisujące się w trend minimalizmu i zero waste, które sprawdzą się doskonale zarówno jako akcesorium, jak i element wystroju wnętrza. Porcelanowe karafki z łatwością staną się wazonem, a białe kubeczki pojemnikami do przechowywania – taka wielofunkcyjność pozwala jednej rzeczy służyć nam dobrze przez lata.  

W skład kolekcji SHIRO wchodzi też limitowana szklana butelka Sakura – to jedyny zdobiony wzorem element minimalistycznej linii, inspirowany kwiatami kwitnącej wiśni.  

 

Kolekcja SHIRO dostępna jest w sklepie internetowym producenta od 28 marca 2021 roku.  

 

O Waterdrop 

Waterdrop jest producentem mikrodrinków - owocowych kostek rozpuszczalnych w wodzie, nadających jej smak i wartości odżywcze bez cukru, a także akcesoriów do picia wody: butelek szklanych i ze stali nierdzewnej, kubków termicznych, karafek i innych. Waterdrop obecny jest na rynkach międzynarodowych, między innymi w Austrii, Anglii, Niemczech, Francji i rynkach skandynawskich, a od 2020 roku także na rynku polskim. Podstawą działalności firmy jest wspieranie swoich odbiorców w codziennym wypijaniu odpowiedniej ilości płynów i dostarczenie im alternatywy dla słodzonych napojów, a także dbanie o środowisko naturalne poprzez ograniczenie produkcji plastiku zużywanego do pakowania i transportu napojów, produkcję trwałych i ekologicznych akcesoriów do picia wody oraz angażowanie się w inicjatywy prośrodowiskowe. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Young Leosia ambasadorką marki Orbit® Refreshers! Biuro prasowe
2024-05-15 | 22:00

Young Leosia ambasadorką marki Orbit® Refreshers!

Artystka młodego pokolenia, która podbija szturmem polską scenę muzyczną, została twarzą marki Orbit® Refreshers. Young Leosia wspiera wizerunkowo kampanię nowości produktowej
Zakupy Trzy propozycje upominków na Dzień Mamy
2024-05-15 | 14:00

Trzy propozycje upominków na Dzień Mamy

Mama to nasz autorytet, przyjaciółka, najlepsza szefowa kuchni i niezastąpione źródło życiowej mądrości. W dniu jej święta, które przypada 26 maja, chcemy wyrazić
Zakupy Jarmark produktów Regionalnych
2024-05-13 | 13:13

Jarmark produktów Regionalnych

Atrium Biała zaprasza smakoszy produktów regionalnych na prawdziwą ucztę! W dniach 15-18 maja w białostockim centrum handlowym odbędzie się kolejny już Jarmark Produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.