Darmowe vouchery i wirtualne zakupy w Galerii Młociny!
Galeria Młociny rozdaje darmowe vouchery do swojej strefy gastronomicznej! Co należy zrobić, by odebrać prezent? Jak się okazuje, jedynie zakupy z odbiorem osobistym w ramach opcji Click&Collect w jednym z lokali najnowocześniejszego, warszawskiego centrum handlowego! Z kolei dla klientów, którzy preferują zakupy online – bez wychodzenia z domu, obiekt stale kontynuuje wirtualną sprzedaż podczas streamingów live na Facebooku!
#ZgarnijVoucher
W ramach wsparcia najemców i realizacji nieszablonowych działań marketingowych Galeria Młociny przygotowała małą i naprawdę smaczną niespodziankę dla swoich klientów. Na zainteresowanych czekają vouchery na 20 zł do strefy gastronomicznej! Co należy zrobić, by je odebrać? Skorzystać z opcji Click&Collect, która polega na zamawianiu produktów online i odbiorze osobistym w obiekcie. Wszyscy ci, którzy odbiorą swoje zamówienie z wybranych sklepów, dodatkowo otrzymają również bonus na lunch lub pyszną kawę! Lokale, które wzięły udział w inicjatywie i oferują odbiór osobisty produktów to: Sephora, Media Markt, Komputronik, Lavard, Tous, Pandora, Greenpoint, Mensa Home oraz Cortland. Voucher na 20 zł dodawany do zamówienia będzie można z kolei wykorzystać w restauracjach: Subway, Burger King, Thai Wok, A. Blikle, Good Lood, Salad Story, Pasibus, Nalewak, Kebab King, Papa Diego, Costa Coffee, McDonald’s oraz Menya Mushashi i KFC. Vouchery nie podlegają wymianie na gotówkę i są ważne do 30 kwietnia 2021 r. Inicjatywa dotyczy jedynie lokali znajdujących się w Galerii Młociny.
#WirtualneZakupy
Klientów, którzy pozostają w domu i chcieliby realizować swoje zamówienia online, zachęcamy do bacznego obserwowania profilu Galerii Młociny na Facebooku, ponieważ obiekt regularnie realizuje streamingi live, w ramach których zainteresowani mogą zakupić wymarzone produkty ulubionych marek w niezwykle atrakcyjnych cenach. Na wspólny, wirtualny shopping po sklepach warszawskiego obiektu handlowego zaprasza znany stylista – Michał Karbowski, który oprócz prezentacji produktów, dodatkowo podpowie, co nosić podczas nadchodzących, cieplejszych dni oraz poradzi, jak zestawiać ze sobą wzory i fasony. Podczas streamingów zainteresowani mogą rezerwować ubrania i dodatki za pomocą komentarzy, a cały proces odbywa się w pełni online. Po rezerwacji przedstawiciele galerii kontaktują się z kupcem w wiadomości prywatnej, dopełniając formalności zakupu. Cały proces jest dla konsumentów niezwykle prosty, przejrzysty i szybki – zarówno sam zakup, jak i otrzymanie towaru.
#StreamingowyRozkładJazdy
Streamingi live organizowane są o godzinie 20:00. Znajdziemy je na profilu Galerii Młociny na Facebooku. Obiekt zachęca do bacznego obserwowania i aktywności, ponieważ odbywają się tam liczne inicjatywy i konkursy dla klientów.
20 kwietnia – marka Wojas
22 kwietnia – marka Gagliardi
27 kwietnia – marka Regatta
29 kwietnia – marka Lee Cooper
Brzmi zachęcająco? Więcej informacji na temat inicjatyw warszawskiego centrum handlowego znajdziemy na galeriamlociny.pl.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.