Komunikaty PR

Dermash Omega w walce z trądzikiem

2021-11-25  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt
**
PR

............
............ .............
kontakt|konceptpr.pl| |kontakt|konceptpr.pl
+ 48 600 48 44 44
konceptpr.pl/

Trądzik to problem dotyczący coraz częściej nie nastolatków, a osób powyżej 20 roku życia. Skóra trądzikowa to efekt nieprawidłowej pracy gruczołów łojowych, które nadmiernie wydzielają sebum, prowadząc do zaburzeń w funkcjonowaniu komórek skóry, nierównowagi flory bakteryjnej na skórze i pozapalnej reakcji organizmu. Sebum jest również świetną pożywką dla bakterii występujących na skórze człowieka. Ich obecność oraz wszelkie produkty uboczne metabolizmu podrażniają skórę, wywołując tym samym zaczerwienienia oraz wypryski. W zależności od fazy i stopnia zaawansowania choroby możemy wyróżnić trądzik o charakterze łagodnym oraz ciężkim. Trądzik łagodny zazwyczaj polega na skupieniu uwagi na zahamowaniu dalszego jego rozwoju i odpowiedniej pielęgnacji skóry. Z kolei trądzik o charakterze przewlekłym musi być leczony przez lekarza dermatologa, który ustali odpowiednie do stopnia zaawansowania choroby leczenie. 

Dieta w walce z trądzikiem

Życie w krajach wysokorozwiniętych zdecydowanie jest jednym z czynników sprzyjających trądzikowi. Wynika to z przetworzonej diety i zwiększonego zanieczyszczenia środowiska.

Za prawidłowe odżywienie i funkcjonowanie organizmu odpowiadają również kwasy tłuszczowe Omega-3 i Omega-6, które mają pozytywny wpływ na stan skóry poprzez zdolność zmniejszania stanu zapalnego i alergicznego oraz możliwość hamowania odpowiedzi immunologicznej i zmniejszania ostrości przebiegu trądziku. Organizm ludzki nie potrafi ich syntezować, dlatego muszą być dostarczane wraz z jedzeniem. Dobrym źródłem kwasów Omega-3 i Omega-6 są ryby morskie, nasiona lnu, chia, orzechy i oleje roślinne.

Zgodnie z zaleceniami FAO i WHO podaż nasyconych kwasów tłuszczowych każdego dnia powinna utrzymywać się na poziomie 7% zapotrzebowania energetycznego, a podaż wielonienasyconych kwasów tłuszczowych powinna wynosić od 6 do 10%. Tu jednak musimy bardzo uważać, by proporcja między ilością kwasów Omega 3     i Omega 6, jakie dostarcza się do organizmu, wynosiła 1:3 – 1:5. Zaburzenia tej proporcji w kierunku zwiększenia podaży kwasów Omega-6, mogą przyczynić się do rozwoju trądziku.

Wzmocnienie warstwy lipidowej skóry

Niedobory kwasów omega 3-6-9 skutkują zaburzeniem funkcjonowania Ceramidu 1, a w konsekwencji osłabieniem funkcji barierowej warstwy rogowej naskórka oraz zaburzeniem procesu keratynizacji. Upośledzona zostaje również funkcja fosfolipidów budujących błony komórkowe odpowiadające za utrzymanie prawidłowego pH skóry, która w konsekwencji staje się sucha i szorstka. Nasze codzienne kąpiele, suche i gorące powietrze, niskie temperatury, choroby, zażywanie niektórych leków, osłabiają płaszcz lipidowy, a nawet mogą go usunąć. Stosowanie zewnętrznych preparatów zawierających kwasy Omega-3 i Omega-6, przyczynia się do zwiększenia odporności warstwy lipidowej oraz poprawę nawilżenia skóry.

Pielęgnacja skóry trądzikowej 

Leczenie i pielęgnacja skóry trądzikowej wymaga systematyczności oraz znajomości podstawowych zasad, dzięki którym można zniwelować objawy do minimum i zapobiec powstawaniu blizn lub przebarwień skóry, które są konsekwencją złego leczenia trądziku.

Najczęściej dermatolodzy przepisują maści, żele, preparaty robione w aptece na zamówienie, toniki do oczyszczania skóry. W cięższych przypadkach potrzebna jest antybiotykoterapia, będąca dość obciążająca dla żołądka oraz wątroby pacjenta. Marka Dermash Cosmetics z myślą o skórze z tendencją do powstawania zmian trądzikowych, wrażliwej, atopowej oraz z zaburzoną funkcją bariery lipidowej naskórka stworzyła Serum Kwasów Omega.

Skoncentrowana formuła Kwasów Omega 3-6-9 skutecznie niweluje niedoskonałości cery trądzikowej, wzmacnia barierę naskórkową, łagodzi podrażnienia, zwęża pory, reguluje pracę gruczołów łojowych i wydzielanie sebum. To połączenie wyselekcjonowanych estrów etylowych kwasów Omega 3-6-9: linolenowego, linolowego i oleinowego (EE Omega 3-6-9), zamkniętych w zaawansowanym nośniku liposomowym. Liposomy zwiększają zdolność przenikania przez naskórek oraz zwiększają biodostępność substancji czynnej w organizmie. Unikalny nośnik liposomowy użyty w serum dostarcza substancję czynną (Kwasy Omega 3-6-9) bezpośrednio do komórek ludzkiego organizmu. Nośnik liposomowy pozwala na penetrację Kwasów Omega 3-6-9 do głębszych warstw skóry oraz na efektywne wprowadzenie jej do komórek. Zwiększa zdolność przenikania przez naskórek oraz zwiększają biodostępność substancji czynnej w organizmie.

Efekty:                                                                                                                                                        

- niwelowanie rumienia,
- łagodzenie podrażnień,
- regulowanie wydzielania sebum,
- redukowanie ilości porów,
- wygładza powierzchnię skóry.     

Cena 90,00 zł / 15 ml   

Wzrost przenikalności estrów etylowych Kwasów Omega 3-6-9 o blisko 45%*

(*po 6 godzinach od użycia w porównaniu z roztworem substancji wolnej)

Czy serum jest dla każdego?          

Serum to z założenia kosmetyk bardziej skoncentrowany, z większą dawką składników aktywnych. Wspomaga pielęgnację i daje szybsze, bardziej widoczne efekty. Nadal niektóre z nas mają obawy, czy nie zaszkodzą sobie, sięgając po serum w młodym wieku. To mit, że bardziej skoncentrowane kosmetyki są tylko dla cer dojrzałych. Serum to kosmetyk, z którego mogą korzystać także młode cery. Ważne, by dobrać odpowiedni kosmetyk do rodzaju cery i jej problemów.

Jak stosować serum?

Przy cerze tłustej, która nie przepada za ciężkimi konsystencjami, serum może być stosowane jako główny kosmetyk nawilżający – zamiast kremu. Produkt można stosować codziennie. Nałóż niewielką ilość serum na oczyszczoną skórę twarzy. Wmasuj delikatnie opuszkami palców aż do całkowitego wchłonięcia.

 

                                                                                                

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.