Komunikaty PR

Dexcom rozpoczyna kampanię informacyjną „Czas w zakresie” z Nickiem Jonasem, aby

2021-11-18  |  12:00
Biuro prasowe

Czas w zakresie jest ważnym miernikiem nowoczesnego leczenia cukrzycy – badania pokazują, że większość osób z cukrzycą nie jest świadoma jego istnienia! Dexcom, światowy lider w ciągłym monitorowaniu glikemii u osób z cukrzycą, ogłosił rozpoczęcie w Polsce kampanii „Czas w zakresie docelowym”, kampanii uświadamiającej i edukacyjnej mającej na celu lepsze zrozumienie pojęcia „czasu w zakresie docelowym glikemii” jako standardu postępowania w leczeniu cukrzycy.

Niedawne badanie przeprowadzone w Wielkiej Brytanii* wykazało, że pomimo korzyści klinicznych i poprawy jakości życia, większość osób z cukrzycą leczoną insuliną nie wykorzystuje czasu w zakresie docelowym do monitorowania wyrównania cukrzycy. Czas w zakresie docelowym (eng. TIR – time in range) definiuje się jako procent czasu spędzonego w docelowym poziomie glukozy, zakres docelowy jest ważnym miernikiem nowoczesnego leczenia cukrzycy i ułatwia ludziom zrozumienie, jak poprawić kontrolę glikemii.

W rzeczywistości czas przebywania w zakresie jest tak istotny, że ponad połowa (51%) respondentów stwierdziła, że ​​wolałaby „pływać z rekinami niż  być w hipoglikemii podczas ważnego spotkania lub wydarzenia”. „Time in Range to danie chorym na cukrzycę narzędzi i zasobów, które pomogą im czuć się zdrowiej i żyć tak, jak chcą” – powiedział artysta, aktor i filantrop, który zdobył wiele platynowych płyt, Nick Jonas, wspierający akcję promującą Time in Range. kampania. „Żyjąc z cukrzycą typu 1 przez ponad połowę mojego życia, wiem, o ile lepiej się czuję, gdy mój poziom glukozy utrzymuje się w ustalonym zakresie. Nadszedł czas, aby cała społeczność diabetologiczna uznała czas w zakresie za jeden z najważniejszych wskaźników optymalnego leczenia cukrzycy”. W Polsce do akcji dołączyło się wielu influencerów cukrzycowych jak @idiabetic_cukrzyk, czy Być tatą diabetykiem. Jerzy Magiera o cukrzycy.

Czas w zakresie docelowym pomaga również osobom z cukrzycą leczonym insuliną w podejmowaniu świadomych decyzji dotyczących leczenia, zamiast polegać wyłącznie na średniej trzymiesięcznej, jaką zapewnia tradycyjny test HbA1c. Inne kluczowe wyniki badania obejmują:

Zdecydowana większość (83%) osób z cukrzycą leczoną insuliną twierdzi, że czują się lepiej, gdy spędzają więcej czasu w zasięgu, jednak dwie trzecie (59%) osób nie używa czasu w zasięgu jako miernika skuteczności leczenia
Podczas gdy większość (77%) osób z cukrzycą leczoną insuliną twierdzi, że czuje się lepiej, gdy spędza więcej czasu w zakresie, większość (62%) twierdzi, że nie rozmawia o tym regularnie ze swoim lekarzem.
Około dwie trzecie (66%) ankietowanych osób z cukrzycą leczoną insuliną przyznało, że zgadza się, że obowiązkiem ich świadczeniodawcy jest zwrócenie uwagi na nowe standardy opieki
Ponad połowa (58%) osób z cukrzycą leczoną insuliną zgadza się, że gdyby spędzali więcej czasu w zakresie, czuliby się pewniej realizując swoje marzenia lub pasje
Wielu respondentów (68%) stwierdziło, że ogólnie życzyliby sobie lepszego zrozumienia dostępnych technologii pomagających w leczeniu cukrzycy

 

„Na naszym rynku od kilku lat są urządzenia wyznaczające czas w zakresie docelowym”, powiedział Tomasz Borowy, Prezes Zarządu Poliglikemii, dystrybutora Dexcom w Polsce. „Pomimo jasnych korzyści stosowania tego parametru wyrównania cukrzycy, by wyznaczyć % TIR potrzebny jest ciągłe monitorowanie glikemii. Nadal nie wszyscy w Polsce mają dostęp do tej technologii ze względów finansowych i ograniczoną refundację.”.

Aby uzyskać więcej informacji na temat czasu w zakresie docelowym glikemii i dostępu do zasobów dla osób chorych na cukrzycę, a także pracowników służby zdrowia, odwiedź stronę www.Dexcom.com/InRange / dexcompolska.pl/wzakresie. Dołącz do rozmowy w mediach społecznościowych na #WhenInRange.

 

Informacje o firmie DexCom, Inc.

DexCom, Inc. umożliwia ludziom kontrolowanie cukrzycy w czasie rzeczywistym dzięki innowacyjnym systemom ciągłego monitorowania glikemii (CGM). Firma Dexcom z siedzibą w San Diego w Kalifornii, prowadząca działalność w całej Europie, stała się liderem technologii opieki diabetologicznej. Wsłuchując się w potrzeby użytkowników, opiekunów i dostawców, Dexcom upraszcza i poprawia zarządzanie cukrzycą na całym świecie. Więcej informacji na temat Dexcom CGM można znaleźć na stronie www.dexcom.com.

Badanie przeprowadzone w Wielkiej Brytanii  obejmujące 1006 osób w wieku powyżej 18 lat żyjących z cukrzycą leczoną insuliną 50% Typu 1 i 50% Typu 2 z następującymi limitami wieku: Przyjmowanie insuliny typu 1 – 50%, Wiek: 18-39 - 42%, 40-59 - 50%, 60+ - 8%. Stosowanie insuliny typu 2 - 50%, Wiek: 18-39 - 13%, 40-59 - 48%, 60+ - 39%

Badania przeprowadzono w okresie od 30 czerwca do 30 lipca 2021 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Ocena potrzeb w zakresie wsparcia dla Seniorów w Polsce Biuro prasowe
2024-10-31 | 11:40

Ocena potrzeb w zakresie wsparcia dla Seniorów w Polsce

Ponad połowa polskich seniorów (53% ankietowanych) czuje się młodziej niż wskazywałaby na to metryka. Prawie tyle samo z nich (45%) przyznaje, że jest niemal cały czas online.
Styl życia BRAK ZDJĘCIA
2024-10-31 | 10:00

Polki mają mniej czasu na życie zawodowe

W niemal połowie domów panuje partnerski model łączenia życia zawodowego z domowym, w którym mężczyzna i kobieta dzielą się po równo obiema sferami. Co piąte gospodarstwo domowe przyjęło model mieszany, w
Styl życia Upiornie dobra zabawa! Halloweenowe pomysły na firmową integrację
2024-10-31 | 01:00

Upiornie dobra zabawa! Halloweenowe pomysły na firmową integrację

Zbliżające się Halloween może być doskonałym pretekstem do zorganizowania oryginalnego eventu firmowego, który pomoże pracownikom lepiej się poznać, zbudować jedność w zespole i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.