Diamant przekaże wsparcie dla SOS Wiosek Dziecięcych
Świąteczne przygotowanie deserów, wspólne dekorowanie pierniczków czy własnoręcznie wykonane prezenty dla najbliższych – niemal każdy z nas czeka na te ciepłe, rodzinne momenty. Wie o tym marka Diamant, która ponownie przybliża nas do tych chwil zachęcając nie tylko do słodkich, kulinarnych wariacji, ale i do wsparcia dzieci i młodzieży pod opieką Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.
W ramach akcji Słodkie Łączy na Święta producent cukru, oferujący najszersze portfolio asortymentu cukrowego na polskim rynku, ponownie przekazuje wsparcie finansowe dla podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce. W ramach najnowszej akcji Diamant propaguje misję SOS Wiosek Dziecięcych, żeby wywołać uśmiech na twarzach dzieci i osłodzić im przedświąteczny czas. Oprócz wsparcia finansowego Diamant wraz z całą firmą wciela się w rolę Świętego Mikołaja, który podaruje dzieciom z SOS Wiosek Dziecięcych wór wymarzonych prezentów. Prezenty zostały przygotowane indywidualnie dla każdego dziecka w odpowiedzi na ich bardzo poruszające listy. A znalazły się w nich nie tylko prośby o zabawki czy artykuły szkolne, ale też o rzeczy najważniejsze – zdrowie opiekunów oraz bliskość i miłość rodziny, której na co dzień brak lub która doświadcza trudności.
– Z łezką w oku czytaliśmy kilkadziesiąt nadesłanych do nas listów, wykonanych własnoręcznie przez dzieci w wieku 3-12 lat. To poruszające, jak dojrzałe są ich życzenia i jak mało dzieci oczekują w kwestii materialnej. By czuć się szczęśliwe potrzebują przede wszystkim wsparcia drugiego człowieka i ciepła rodzinnego. Dlatego tym chętniej przekazujemy wsparcie finansowe w kwocie 20 000 zł dla podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych oraz organizujemy dla nich mikołajkowe popołudnie – powiedziała Kamila Sikorska, brand manager marki Diamant.
Indywidualne prezenty zostaną przygotowane wspólnie z pracownikami Pfeifer & Langen Polska S.A. (właściciela marki Diamant) i przekazane do jednego z programów SOS Wiosek Dziecięcych. Aby zaktywizować dzieci do wspólnych, przedświątecznych chwil Diamant zorganizuje dla dzieci także mikołajkowe warsztaty ze słodkimi wypiekami.
Akcja to kolejna odsłona wsparcia Pfeifer & Langen Polska S.A na rzecz misji Stowarzyszenia. Po udanej akcji Drobna, Wielka Moc producent chce ponownie zachęcić konsumentów do wybierania produktów z logo Diamant z przekazem: przygotowując słodkie świąteczne dania z cukrem Diamant przyczyniasz się do pomocy potrzebującym dzieciom. Im większa będzie aktywność konsumentów na polu sprzedażowym, tym więcej wsparcia charytatywnego Diamant przekaże na rzecz dzieci w potrzebie w kolejne święta.
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce to organizacja dobroczynna, która opiekuje się opuszczonymi i osieroconymi dziećmi oraz tymi z rodzin w kryzysie w ramach Programu Umacniania Rodziny -„SOS Rodzinie”. Działa ona w Polsce od 1984 r. i ma pod opieką 1566 dzieci i młodzieży. Jest też częścią międzynarodowej organizacji SOS Children’s Villages działającej w 137 krajach. Polskie Stowarzyszenie wspiera także dzieci i ich rodziny w trudnej sytuacji w Zimbabwe i Kamerunie.
O innych działaniach marki Diamant na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce, ale i moc świątecznych inspiracji oraz muzyczną playlistę Spotify (idealną do świątecznych wypieków z rodziną) znajdą Państwo na www.zima.slodkielaczy.pl.
Kontakt do mediów:
Magda Strzykalska PR Manager
+48 534 985 366
magda.strzykalska@soulandmind.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować
Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.
Moda
Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.