Komunikaty PR

Dlaczego skóra łososia najlepszy materiał na etui?

2023-10-10  |  13:50

Chociaż niektóre marki rezygnują ze skórzanych pokrowców na smartfony w imię ekologii, duńska marka Njord oferuje materiały najwyższej jakości ze skóry łososia islandzkiego. Bez cienia kompromisów stawia na jakość, wytrzymałość i unikatową stylistykę, jednocześnie nadal szanując przyrodę.

Nowa seria iPhone'ów 15 jest dostępna w sprzedaży od kilku tygodni i – co było do przewidzenia - cieszy się ogromną popularnością. Fani najnowszej generacji telefonów od Apple mogą je chronić  za pomocą wielu różnych rodzajów pokrowców  - zarówno od uznanych producentów akcesoriów, jak i oryginalnych od Apple. Jednak w tym roku amerykański gigant z Cupertino zdecydowało się na radykalną zmianę i ze względu na ekologiczne obawy, wynikające z pozyskiwania skóry na skórzane pokrowce, całkowicie zrezygnował z tej propozycji. Głównym problemem są tutaj wątpliwości moralne, związane z cierpieniem zwierząt, a także wysoki koszt ich hodowli. Zwierzęta są zazwyczaj hodowane tylko dla swojej skóry, co budzi uzasadniony sprzeciw.  Nie bez znaczenia jest też kwestia zużycia energii podczas przetwarzania takiego materiału.

Skórzane pokrowce były bardzo popularne, mogły się pochwalić wytrzymałością liczoną w latach i nawet po upływie tego czasu wciąż wyglądały dobrze. I między innymi z tych powodów duńska marka Njord by Elements od samego początku oferuje pokrowce do iPhone’ów, wykonane ze skóry łososia. Jest ona pozyskiwana na Islandii wyłącznie z odpadów z produkcji mięsa, co oznacza, że w innej sytuacji skóra zostałaby wyrzucona. Dzięki pokrowcom Njord nie zmarnuje się i znajdzie swoje kolejne zastosowanie. Skóra łososia jest następnie garbowana i barwiona, aby uzyskać swój finalny unikatowy i spektakularny wygląd, niemożliwy do pomylenia z innym materiałem. Zaznaczmy, że cały proces produkcji przebiega wyłącznie przy użyciu zasobów odnawialnych, takich jak energia geotermalna i słoneczna.

Pozostała część pokrowca wykonana jest w pełni z tworzywa sztucznego z certyfikatem GRS, które można łatwo poddać recyklingowi. Z kolei opakowanie sprzedażowe spełnia wymogi certyfikatu FSC, czyli Forest Stewardship Council - międzynarodowej organizacji, wyznaczającej oficjalne kryteria odpowiedzialnej gospodarki leśnej. GRS to standard produkcyjny, służący do weryfikacji i śledzenia losów recyklingowanych materiałów, będących elementem finalnego produktu. Certyfikacja FSC gwarantuje, że wybierając objęte nią produkty, wspieramy zrównoważoną gospodarkę leśną w naturze. I właśnie dzięki temu etui Njord są jednymi z najbardziej przyjaznych dla środowiska. Z punktu widzenia konsumenta to sytuacja win-win, gdyż są one ekologiczne, ale nadal zachowują cechy naturalnych materiałów najwyższej jakości, niezwykłą i charakterystyczną jedynie dla skóry trwałość oraz niepowtarzalną stylistykę.

Podsumowując, pokrowce Njord są nie tylko przyjazne dla środowiska, ale także bardzo atrakcyjne wizualnie. Łososiowa skóra to wyjątkowy materiał, który sprawia, że i tak już wysokiej klasy iPhone'y z serii 15 wyglądają jeszcze lepiej. To zasługa  faktury materiału i przyjemnej w dotyku powierzchni.

Nie bez znaczenia pozostaje fakt, że opisywane obudowy  mogą się również pochwalić pełnym wsparciem dla technologii ładowania magnetycznego i akcesoriów MagSafe. Oznaczenie mocowania magnetycznego jest jednak subtelnie ukryte po wewnętrznej stronie pokrywy, dzięki czemu nie zakłóca ich eleganckiego wyglądu. Kolejnym atutem jest również spełnienie militarnego certyfikatu MIL-STD 810H. Dowodzi to, że telefon w pokrowcu może przetrwać upadek z wysokości 2 metrów, więc nie musimy obawiać się o uszkodzenie swojego sporo wartego smartfona.

Wielbiciele najnowszych trendów modowych docenią na pewno też możliwość dopasowania do pokrowca równie ekologicznego etui na słuchawki AirPods lub paska do zegarka Apple Watch.

Stylowe akcesoria Njord można już dziś kupić dla telefonów iPhone z serii 15 i 14. Wszelkie szczegóły znajdziemy na oficjalnej stronie producenta https://www.njordcollections.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk Biuro prasowe
2024-08-01 | 10:00

Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk

Pierwsza taka współpraca legendarnej już marki z polskim artystą. Tylko 40 sztuk limitowanej edycji G-SHOCK x Janusz Walczuk będzie dostępnych w sprzedaży. Marka, która w
Moda SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA
2024-07-31 | 15:00

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA   Dla widzów są szansą, by poznać kreatorów mody, ich wizje i kolekcje. Dla
Moda Printy czy gładkie? Wszystkie style dozwolone!
2024-07-30 | 12:50

Printy czy gładkie? Wszystkie style dozwolone!

Odpowiednio dobrane buty mogą sprawić, że w całej stylizacji poczujemy się naprawdę świetnie. Szalone printy czy bardziej stonowane zestawienia kolorów nie tylko

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Handel

Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności

W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.