Komunikaty PR

DLACZEGO SZACHY SĄ UNIWERSALNE, CZYLI NOWY PORADNIK „SZACHY W GODZINĘ”

2020-05-27  |  09:40
Biuro prasowe

Z końcem maja na rynku wydawniczym ukazał się najnowszy podręcznik o nauce gry w szachy dla początkujących. Jego autorem jest Michał Kanarkiewicz, utytułowany szachista oraz ambasador królewskiej gry. Dzięki książce czytelnicy nie tylko nauczą się wszystkich podstawowych reguł gry w szachy, ale również dyscypliny i koncentracji, logicznego myślenia oraz jak akceptować porażki.

Książka „Szachy w godzinę” dedykowana jest osobom w każdym wieku. Jedyne, czego potrzeba, to chęci do rozpoczęcia nauki królewskiej gry. Dla najmłodszych szachy są idealną okazją do oderwania się od tabletów i smartfonów, dla starszych są pomocne w nauce matematyki, ale również w poznawaniu ważnych lekcji życiowych. Dla dorosłych to okazja do wspólnego spędzania czasu w gronie rodziny czy przyjaciół oraz nauka strategicznego myślenia, która z pewnością będzie pomocna w biznesie.

– „Szachy w godzinę” to moja kolejna książka o szachach. Tym razem oprócz podstawowych reguł, które pomogą rozpocząć pierwszą partię w życiu czytelnika, staram się odpowiedzieć na najbardziej nurtujące pytania, które zadaje sobie każda osoba przed rozpoczęciem nauki: czy nasze dziecko nadaje się do szachów? jak je zachęcić do rozpoczęcia nauki? czy jest ona trudna? czy potrzebujemy tradycyjnej szachownicy? ile czasu potrzeba, by nauczyć się grać w szachy? itp. Oprócz tego opowiadam o tym, czego sam nauczyłem się dzięki szachom, a co przekłada się na moje codzienne życie – mówi Michał Kanarkiewicz, autor książki „Szachy w godzinę”.

Ideą książki jest zachęcenie czytelników nie tylko do grania w szachy, ale również do wykorzystania przestrzeni szachownicy i spędzonego przy niej czasu jako wartościowego nośnika dla swojego szeroko rozumianego rozwoju oraz jako pretekstu do spotkań rodzinnych. Nie zapominajmy również o radości przy grze w szachy – nie tylko z pokonania przeciwnika, dobrze rozegranej partii, ale także z miło spędzonego czasu.

Książkę „Szachy w godzinę” można kupić na stronie internetowej: https://szachywgodzine.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Książka Empik zaprasza na kolejne spotkania autorskie on-line Biuro prasowe
2020-07-06 | 11:05

Empik zaprasza na kolejne spotkania autorskie on-line

Empik zaprasza na kolejne e-spotkania autorskie na żywo w ramach cyklu #premieraonline. Interaktywne transmisje odbędą się na stronie Facebook.com/empikcom. W trakcie wydarzeń możliwe
Książka ZNAJDŹ KLUCZ DO SWOJEGO WNĘTRZA
2020-07-01 | 17:45

ZNAJDŹ KLUCZ DO SWOJEGO WNĘTRZA

Urlop to dobry czas na przemyślenia o życiu. Relaksujemy się, ale też podsumowujemy siebie. Mamy wreszcie czas, by zastanowić się nad tym, co jest teraz, o czym marzymy, co nas
Książka BEZ SŁOWA - patrzyłam, jak znika. Co się stało z Lillian?
2020-06-26 | 10:00

BEZ SŁOWA - patrzyłam, jak znika. Co się stało z Lillian?

26 czerwca ukaże się nakładem Wydawnictwa Harde powieść kryminalna „Bez słowa” autorstwa cenionej irlandzkiej dziennikarki i pisarki Kate McQuaile. Książkę wyróżnia

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Daria Widawska: 31 lipca po raz pierwszy od siedmiu miesięcy zagram w spektaklu. Większość teatrów ruszy dopiero we wrześniu

Aktorka od pięciu miesięcy jest na przymusowym urlopie. Nie gra w teatrze, w najbliższym czasie nie ma także zaplanowanych żadnych dni zdjęciowych. Wierzy jednak, że za kilka tygodni powróci do swojej aktywności zawodowej i że nic już nie zakłóci nowego sezonu teatralnego.  Czeka też na wznowienie projektów filmowych i serialowych.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

Branża fashion umacnia swoją pozycję w internecie. Firmy wciąż spodziewają się wyższej sprzedaży w sieci niż przed pandemią

Po marcowym zamrożeniu wydatków w sieci i kwietniowym boomie zakupowym sytuacja w branży fashion powoli wraca do normy. Na ponad połowę firm sprzedających na platformie Domodi.pl koronawirus miał negatywny wpływ, ale na 26 proc. miał korzystne przełożenie. Zdecydowana większość firm spodziewa się, że popyt w sieci utrzyma się większy niż przed pandemią. Sprzyja temu model pracy zdalnej. Badanie Domodi.pl pokazało, że 60 proc. osób pracujących w domu pozostaje w sieci po pracy i wykazuje aktywność zakupową – kupuje odzież, obuwie i dodatki.

Media

Paulina Drażba: Świat show-biznesu idealnie odnalazł się w sieci podczas pandemii. Poznaliśmy gwiazdy bez masek i okazało się, że są zupełnie normalne

Prezenterka podkreśla, że wiele gwiazd doskonale poradziło sobie w czasie obostrzeń związanych z sytuacją epidemiologiczną i nie straciło kontaktu z fanami, między innymi dzięki instagramowym relacjom na żywo. W ten sposób aktorzy, muzycy i celebryci dzielili się ze swoimi odbiorcami nowymi pomysłami, nagrywali miniseriale, aranżowali wspólne utwory, czytali bajki, gotowali czy ćwiczyli. Zdaniem dziennikarki w ten sposób powstały ciekawe inicjatywy, które warto kontynuować w kolejnych miesiącach.