Komunikaty PR

Dni LifeStyle w Super-Pharm

2021-10-25  |  12:00
Biuro prasowe

Nie trzeba czekać na Black Friday czy przedświąteczne wyprzedaże, by znaleźć atrakcyjne promocje! Od dzisiaj, z okazji trwających do końca października Dni Lifestyle, klienci Super-Pharm mogą liczyć na wyjątkowe rabaty obejmujące ulubione kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała, dermokosmetyki, perfumy oraz wiele innych. 

 

By móc skorzystać z rabatów, trzeba należeć do Klubu LifeStyle, a następnie podczas zakupów w drogerii stacjonarnej okazać aktywną kartę LifeStyle lub podać numer telefonu. Osoby, które nie mają karty, mogą ją założyć w dowolnej drogerii, na stronie www.superpharm.pl oraz korzystając z aplikacji Super-Pharm dostępnej na telefonach z systemem Android lub IOS i od razu korzystać z promocji. 

 

Dni LifeStyle w drogeriach Super-Pharm to doskonała okazja, by zaopatrzyć się w ulubione kosmetyki i znaleźć produkty, dzięki którym można zadbać o cerę, skórę i włosy tak, jak tego potrzebują. Wielbicieli dermokosmetyków z pewnością ucieszy fakt, że wybrane marki dostępne są z 40% rabatem – SVR, A-Derma, Ducray czy Klorane. Promocja dotyczy także ukochanych przez Klientki bestsellerów – w dniach 25-27.10, 40-procentowym rabatem objęta będzie cała marka La Roche-Posay, a w dniach 28-30.10 – Vichy Avène.  

 

W kategoriach eko, natural oraz vegan również czekają wyjątkowe rabaty. W dniach 25-27.10 kosmetyki do pielęgnacji i oczyszczania ciała marek takich jak YumiBiomed, Splat, Innova czy Only Bio dostępne będą o 50% taniej. W kolejnych dniach (28-30.10) za połowę ceny będzie można kupić wybrane produkty BeBioYumiDermaYope, a także 4Organic. To jednak nie wszystko! W trakcie Dni Lifestyle dodatkowe rabaty obejmują także marki takie jak MiyaUzdrovisco, a także Dermica.

 

Warto spojrzeć również na wyjątkowe promocje makijażowe. Wszystkie kobiety z pewnością ucieszy 50-procentowy rabat na produkty marek takich jak Bourjois, Max Factor, Pupa Milano, Maybelinne czy L’Oréal

 

Dla miłośników subtelnych i unikatowych zapachów sieć Super-Pharm przygotowała specjalną ofertę – z kartą LifeStyle wszystkie perfumy dostępne są aż o 60% taniej! Wśród nich m.in. DavidoffCalvin KleinHugo BossGiorgio Armani oraz Versace.

 

Szeroka oferta produktów dostępnych w Super-Pharm pozwala na stworzenie zestawów kosmetyków idealnie dopasowanych do indywidualnych potrzeb każdej Klientki. W specjalnie oznakowanych zielonych strefach wydzielonych w drogeriach stacjonarnych znajduje się selekcja ponad 500 starannie dobranych produktów od 26 marek z kategorii takich jak bio, natural, eco czy vegan. W wyborze produktów z kategrii dermo z chęcią pomogą wykwalifikowane dermokonsultantki, które odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące pielęgnacji, oraz pomogą w doborze odpowiednich produktów. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami promocji na www.superpharm.pl. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Nowość! ELGYDIUM Clinic Crossing Floss – innowacyjna nić dentystyczna Biuro prasowe
2024-11-05 | 11:40

Nowość! ELGYDIUM Clinic Crossing Floss – innowacyjna nić dentystyczna

Osoby noszące aparat ortodontyczny, korony zębowe czy implanty doskonale wiedzą, jakim wyzwaniem może być codzienna pielęgnacja jamy ustnej. Zdarza się, że tradycyjne metody stosowane w
Uroda Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij
2024-10-28 | 13:20

Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij

W dzisiejszym świecie, w którym każda minuta jest na wagę złota, łatwo zapomnieć o tym, co naprawdę ważne – o nas samych. W natłoku codziennych spraw
Uroda Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada
2024-10-28 | 11:00

Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada

Jesienią nie tylko kawa może stać się bardziej “spicy”. Szwajcarska marka kosmetyków premium Gisada przygotowała propozycje korzennych zapachów, które

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.