Dni LifeStyle w Super-Pharm
Nie trzeba czekać na Black Friday czy przedświąteczne wyprzedaże, by znaleźć atrakcyjne promocje! Od dzisiaj, z okazji trwających do końca października Dni Lifestyle, klienci Super-Pharm mogą liczyć na wyjątkowe rabaty obejmujące ulubione kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała, dermokosmetyki, perfumy oraz wiele innych.
By móc skorzystać z rabatów, trzeba należeć do Klubu LifeStyle, a następnie podczas zakupów w drogerii stacjonarnej okazać aktywną kartę LifeStyle lub podać numer telefonu. Osoby, które nie mają karty, mogą ją założyć w dowolnej drogerii, na stronie www.superpharm.pl oraz korzystając z aplikacji Super-Pharm dostępnej na telefonach z systemem Android lub IOS i od razu korzystać z promocji.
Dni LifeStyle w drogeriach Super-Pharm to doskonała okazja, by zaopatrzyć się w ulubione kosmetyki i znaleźć produkty, dzięki którym można zadbać o cerę, skórę i włosy tak, jak tego potrzebują. Wielbicieli dermokosmetyków z pewnością ucieszy fakt, że wybrane marki dostępne są z 40% rabatem – SVR, A-Derma, Ducray czy Klorane. Promocja dotyczy także ukochanych przez Klientki bestsellerów – w dniach 25-27.10, 40-procentowym rabatem objęta będzie cała marka La Roche-Posay, a w dniach 28-30.10 – Vichy i Avène.
W kategoriach eko, natural oraz vegan również czekają wyjątkowe rabaty. W dniach 25-27.10 kosmetyki do pielęgnacji i oczyszczania ciała marek takich jak Yumi, Biomed, Splat, Innova czy Only Bio dostępne będą o 50% taniej. W kolejnych dniach (28-30.10) za połowę ceny będzie można kupić wybrane produkty BeBio, Yumi, Derma, Yope, a także 4Organic. To jednak nie wszystko! W trakcie Dni Lifestyle dodatkowe rabaty obejmują także marki takie jak Miya, Uzdrovisco, a także Dermica.
Warto spojrzeć również na wyjątkowe promocje makijażowe. Wszystkie kobiety z pewnością ucieszy 50-procentowy rabat na produkty marek takich jak Bourjois, Max Factor, Pupa Milano, Maybelinne czy L’Oréal.
Dla miłośników subtelnych i unikatowych zapachów sieć Super-Pharm przygotowała specjalną ofertę – z kartą LifeStyle wszystkie perfumy dostępne są aż o 60% taniej! Wśród nich m.in. Davidoff, Calvin Klein, Hugo Boss, Giorgio Armani oraz Versace.
Szeroka oferta produktów dostępnych w Super-Pharm pozwala na stworzenie zestawów kosmetyków idealnie dopasowanych do indywidualnych potrzeb każdej Klientki. W specjalnie oznakowanych zielonych strefach wydzielonych w drogeriach stacjonarnych znajduje się selekcja ponad 500 starannie dobranych produktów od 26 marek z kategorii takich jak bio, natural, eco czy vegan. W wyborze produktów z kategrii dermo z chęcią pomogą wykwalifikowane dermokonsultantki, które odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące pielęgnacji, oraz pomogą w doborze odpowiednich produktów. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami promocji na www.superpharm.pl.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Piotr Zelt: Pęknięcie w Polsce jest bardzo głębokie. Myślę, że strona zwycięska w tych wyborach zadba o to, żeby te podziały były coraz głębsze
Aktor nie ukrywa swojego rozgoryczenia wynikiem wyborów prezydenckich. Jego zdaniem podziały w naszym kraju są tak głębokie, że Karol Nawrocki nigdy nie będzie prezydentem wszystkich Polaków. Piotr Zelt uważa, że minimalne zwycięstwo kandydata popieranego przez PiS może mieć dalsze niekorzystne konsekwencje. Zastanawia się więc, jaka przyszłość nas czeka, a jego rokowania raczej nie są nasycone optymizmem.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.