Dni LifeStyle w Super-Pharm
Nie trzeba czekać na Black Friday czy przedświąteczne wyprzedaże, by znaleźć atrakcyjne promocje! Od dzisiaj, z okazji trwających do końca października Dni Lifestyle, klienci Super-Pharm mogą liczyć na wyjątkowe rabaty obejmujące ulubione kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała, dermokosmetyki, perfumy oraz wiele innych.
By móc skorzystać z rabatów, trzeba należeć do Klubu LifeStyle, a następnie podczas zakupów w drogerii stacjonarnej okazać aktywną kartę LifeStyle lub podać numer telefonu. Osoby, które nie mają karty, mogą ją założyć w dowolnej drogerii, na stronie www.superpharm.pl oraz korzystając z aplikacji Super-Pharm dostępnej na telefonach z systemem Android lub IOS i od razu korzystać z promocji.
Dni LifeStyle w drogeriach Super-Pharm to doskonała okazja, by zaopatrzyć się w ulubione kosmetyki i znaleźć produkty, dzięki którym można zadbać o cerę, skórę i włosy tak, jak tego potrzebują. Wielbicieli dermokosmetyków z pewnością ucieszy fakt, że wybrane marki dostępne są z 40% rabatem – SVR, A-Derma, Ducray czy Klorane. Promocja dotyczy także ukochanych przez Klientki bestsellerów – w dniach 25-27.10, 40-procentowym rabatem objęta będzie cała marka La Roche-Posay, a w dniach 28-30.10 – Vichy i Avène.
W kategoriach eko, natural oraz vegan również czekają wyjątkowe rabaty. W dniach 25-27.10 kosmetyki do pielęgnacji i oczyszczania ciała marek takich jak Yumi, Biomed, Splat, Innova czy Only Bio dostępne będą o 50% taniej. W kolejnych dniach (28-30.10) za połowę ceny będzie można kupić wybrane produkty BeBio, Yumi, Derma, Yope, a także 4Organic. To jednak nie wszystko! W trakcie Dni Lifestyle dodatkowe rabaty obejmują także marki takie jak Miya, Uzdrovisco, a także Dermica.
Warto spojrzeć również na wyjątkowe promocje makijażowe. Wszystkie kobiety z pewnością ucieszy 50-procentowy rabat na produkty marek takich jak Bourjois, Max Factor, Pupa Milano, Maybelinne czy L’Oréal.
Dla miłośników subtelnych i unikatowych zapachów sieć Super-Pharm przygotowała specjalną ofertę – z kartą LifeStyle wszystkie perfumy dostępne są aż o 60% taniej! Wśród nich m.in. Davidoff, Calvin Klein, Hugo Boss, Giorgio Armani oraz Versace.
Szeroka oferta produktów dostępnych w Super-Pharm pozwala na stworzenie zestawów kosmetyków idealnie dopasowanych do indywidualnych potrzeb każdej Klientki. W specjalnie oznakowanych zielonych strefach wydzielonych w drogeriach stacjonarnych znajduje się selekcja ponad 500 starannie dobranych produktów od 26 marek z kategorii takich jak bio, natural, eco czy vegan. W wyborze produktów z kategrii dermo z chęcią pomogą wykwalifikowane dermokonsultantki, które odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące pielęgnacji, oraz pomogą w doborze odpowiednich produktów. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami promocji na www.superpharm.pl.
Nowość! ELGYDIUM Clinic Crossing Floss – innowacyjna nić dentystyczna
Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij
Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.